𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

نمیدانم.

هوایت می زند بر سر،
دلم دیوانه می گردد
چه عطری در هوایت هست؟!
نمیـدانم نمـیدانم...
-مولانا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۱۰۴ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۱ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

سلاااااااااااااام بچه گلم خوبییییییییییی؟

ببخشید دیر کردم دیه

 

سلام پدر نمونه:)

خوبی پدر؟
معرفی نمینمایی خودت را؟

عرررررررررر پروفمممممممممممم دلم براش تنگیییییییید

عررررررررر

😂😂😂
ورلدواید هندسااام

الییییییییییییی خیلیییییییییییییی بی اعصاااااااااااااااااابم

ددیییییییی

چرا خو؟

چون شیرینی خوردممممممممممممم وحشی شدمممممممممممم

جرررر😂😂😂

ب ننم بگه شیرینیا رو از جلو دستت جمع کنه😂

شیرینی خوردمممممممممم که هییییییییییچ یکیم رییییییییید تو اعصابم

😂😂

کی ریده برم استقفرالله گاهشو گل بگیرم؟😂😂

یکی ریده دیه نمت بگم اسمشو

عرررررررررررررر دلم دعوا میخوااااااااااااااد

😂😂

چرا دد؟
خصوصی بوگو
بیا با من دعوا بنما😂😂😂😎

نمت بگم خو گناه داره طفلکی

ای الن ...... نکبت........ ------

😂😂😂باوش نوگو/:

نکبیت؟من؟ددی میکشمتتتتتتتتت

حالا که اینجوره میگمممممممممم اسمش .... شیکست عشقی ازش خوردممممممم

اره تووووووووو بیا بکشششششش بیاااااااااااااا فقط محض اطلاعات من گاز میگیرما 

😂😂😂😂

خیلی لطف کردی گفتی/:
یا خدااا
بابام وحشی شدههههه
ننه قرصاشو بیارررررر😂😂

جان تو اسمش ....

خوب شدم الناااااااااااااااا

ولی دفه بعدی که عصبی شدم میام به همتون میگم نکبت :/

...

ممنانم:)
خوبه ک خوب شدی:)
نکبت/:

جیش کردم حالم خوب شد :/

😂

سلاااااااااااام دخترممممممممممممم خوبی؟

سلام ددی جونم:)

ممنونم 
بهترم:))خداروشکر

اع ددی جونت؟ خوشمان امد راسی رفتم تست شخصیت دادم من قهرمان بودم اسم ماله تو چی بود؟

خداروشکر که بهتری افرین همیشه بهتر از دیروز باش

😂😂

بله ددی جونم:)
نه من هنو ندادم.
چشم:))

معلومه من ددی جونتم اگه من نباشم کدوم ..... میخواد باشه؟

اع برو بده ببینم شخصیتت چیه بشینم بخونم اینطوری راحت تر میتونم بشناسمت

بزن تست شخصیت شناسی وارد سایت دوم بشو

ای خدا فدا چشات کوچول

کدوم؟خری؟😂

تستش چی بید؟ندارم لینکشو/:
کوچول کی بیدم من؟؟؟😂😍
منظورت تست ام بی تی ایه؟

اره :/

بزا یادم نی

ننت 

فک کنم اره

/:

/:
ننم/:
عارع/:

میخوای کوچول خودم باشی؟

:))عاله😂😂


الهییییییییی کوچول نازییییییییی 

نازی؟:گل پیازی/:

😂😂😂

مزخرففففففف :/// (ولی خندم گرفت )

النننننننن تو از من چه تصوری داری؟ فک میکنی چجوری ادمیم؟

/::

ینی چ؟
نمد..
هممم..باید فک کنم:)

منظورم اینه بنظرت گند اخلاقم ؟ خوش اخلاقم؟ مزخرفم؟ باحالم؟ نکبتم؟ ازینا

هممممم...

نکبت😂😂😂
نه نیستی/:
خوبی...باحالی:)
پای درد و دل ادم میشینیو خیلی باوفایی:)

بی تربیییییییت 

اع جدی؟ ولی حس میکنم خیلی ادم عوضیم

مرسییییییییییی

واقعا؟

:)))

نه عوضی نیستی
راستشو گفتم:)

زننننن میخوامممم😂😂

ای خداااا

فردا میگم ننت برات جور کنه😂

😂😂😂😂حوصلم بدجور سررفته 😂

اوه اوه😂

زن میخوای ک حوصلت سر نره؟

😂😂😂یه جورایی هم عاشقش بشم هم حوصلم ََس نره 😂

ماشالا

😂
خسته نشی یه وخ

😂😂😂نه حاصل 12 فرزند هم بشیم😂😂😁

به به

 چ خوش اشتها😂
میخوای فردا پست بزارم بگم پسرم زن میخواد؟

پست نه پیدا کن😂

مگه من زن یابم؟😂


😂😂😂خوبی؟؟ 

خوبم ممنون😂


سلام کوفته قلقلی

سلام پرنسسی

چ خبرا؟

سلامتی در پی شوهرم

عه؟😂

حیف ک پسرم زن گرفت وگرنه مینداختمش ب تو😎😂
البته تو عمشی

خخخ الی بیا یه شوهر پیدا کن واسم

چشم😂


اما لگما باید پسر باشه و ازمم بزرگتر باشه

عهه؟😂😂😂لگو

میخوای بگم سپهر طلاق بگیره بیاد با تو؟

مرض غلط تایپی بود 

 

اگه این کارو کردی تارا جرم میده

عهه😂😂


نه خودم جونمو دوس دارم😂

😑😑😑معلومه درهمه....

میدونم

Who are you؟؟؟

همممم...النام...الی...الن

تو چی؟

چاکلت موچی😉😅خوشبختم النا جیکککک جیکییی😎😎😎😎😎😍😍😍.....اوووههه اصلا چند سالته؟؟؟؟😑😑😑🤔🤔🤔

منم خوشبختم:))

14...توچی؟

😎😎😎18بید دخمل...

:)

اسمت چیست؟

ای ام پیراشکی andموچی فور یو😎😎😎....سوال دیگه درخدمتوم...😂😂😂

جاااان😂😂😂


نوچ.....اها اهل کجایی و چ رشته ای؟

#الی فوضول

تجربی ام ...اهل دلم.....فوضول بیا ایم کرم خاموش فور یو😂😂😂😂😂

ننم میخواد منو بفرسته تجربی/:

خودت چی دوست داری؟؟؟؟علاقه ادمو به پیشرفت میرسونه.....تجربی می خوای بیای جنازت بشه دکتر....اشنباه نکن خریت محزه....پول به دو ورت قبولیشو باید گل گرفت رو سرت النی....😕😕😕😕

من؟هنر...شایدم انسانی

میدونم....اینارو باید ب ننم نشون بدم

حتما یه کاری بکن .....حداقل برا خودت .باید رو علاقت پا فشاری کنی ول کنی افسوسش و حسرتش مثل خوره دیونت میکنه بیب😊....امیدوارم تاثیر خوبی باشم 😐😐😐هر چند خودم همه علایق و ارزو هام دود شد رفت😑😑😰😰🔥🔥🔥پوکید...

میخواما..ولی نمشه/:

انشاالله
میتونی تغییر رشته بدی

راه ندارم دارم رو غلتکش میچرخم و له می شوم😭😭😭😭😮

عررررر

ب ننم نشون دادم پوزخند زد😐😭😭😭

بزنه تو هم به دو ورت بگیر فقط تلاشتو بکن و گازشو تاتههههه بگیر فقط وسطا ول نکن چون بیچاره میشی ...وهمه بر میگرده به علاقه..😎😎😎😍😍

من علاقم زیاده....ولی تو آشپزخونه هم ملاقه زیاده...

ننم پرت میکنه طرفم😂😂😂
#خلاقیت الی گل میکند

از ما گفتن از شما نگرفتن😑😑😑خودت میدونی و ننت ...فقط قبول نشی منتظر ملاقه و کفگیر اشپز خونتون باش....

میدونم...من میخوام...سعیمو میکنم...


😍🥰🤩سلام خسته نباشید واقعا با این وبلاگ عالی و خفنتون دستتون درد نکنه براتون یه پیشنهاد عالی دارم  فقط کافی برید به سایت ماریاتل یه سر بزنید تلفن همراه مورد دلخواه خودتونو راحت بخرید با خیال راحت و گارانتی رسمی

https://mariatell.com/ 👈👈🛒👈👈

/:

سیلام چطوری

مشاور اعظم : درود بر تو ای بانو مائده شما با مین الی کبیر کار دارین؟

جعرررررر آره

تو چخبر

متاسفانه مین الی کبیر یا لالا تشریف دارن یا سر مخش هایتان هستن


خبرهای بسیار عنبرنساعه

جعررررررر خخخح😂

شما چخبر بانو مائده؟

هیچ بدبختی کاروفناوری کارشو انجام ندادم بدبخت شدم😐

یه کارم واسه آمادگی دفاعی دارم باید فردا تحویل بدیم من هنوز هیچ گهی نخوردم😐😐

کارای هنرم انجام ندادم😐

خلاصه که هیچ غلطی نکردم😐😐😑

منم امشب باید انشا تحویل بدم هیچ غلطی نخوردم

انشات راجب چیه من واست مینویسم انشام خوبه تقریبا

گوگول انشای امسال فرق داره نمتونی بنویسی

جعررررررر من توکارای خودم موندم😭😂😂

خیلی ممنانم

Wooooow

 

 

خوفی😭

وااااو برا چ




خوفم

همینجوری

اها

Kpop🐾
.....من  ..یه کیپاپرم...به هیچکس ربطی نداره

ج.نز

دو یو ثنک ویت می نو

دو یو ثنک ویت می نو

:) 

سلام بر الی 

میشناسی منو؟ 

یادت میاد؟ 

یکی بود

یه زمانی

فایتر نامی

میخوام برگردم

شاید احمقانه بنظر بیاد

ولی برمیگردم

دوباره شروع میکنم

دوباره 

میجنگم

فایتینگ👊🏻💜

اوه....

درود بر تو


فایترررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خودتی؟
وای خدا
خودتی هانی؟
اصن باورم نمیشه...چقد دلم برات تنگ شده بود😭
برگرد....فقط برگرد لاولی
فایتینگ💕

.

:) 💜

خودتی؟

خوبی هانی؟

عرررررررررررررر 

وبت عالیه برای من آرمی جر خورده از کامبک :/

میشه به وب منم یه سر بزنی اگه خواستی (اگه دوست داشتی بدنبال :))؟

من خعلی میدوستم که دوست پیدا کنم :)

:))))

اسم من توی بیان هیرای هست :)

😂😂

نظر لطفت بید😂


اوک حتما میام:)
میخوای بیشتر اشنا شیم؟

بله حتما :)

:)

هممم....وایسا....من فک کنم قبلا اومده بودم وبت...خوشم اومد ازش...


واینکه من النام...خب تو بیان منو الی میشناسن هرجور ک خواستی میتونی صدام کنی:)
و شما؟

این عکس رو خودت ادیت کردی؟

بعله:)

خوبه؟

اره خیلی قشنگه 😍

خیلیییییییییییی خوشم اومد 

ممنونم.چشات قشنگ میبینه

اگه خواستی بگو یدونه برات درست کنم:)

وای اگر این کارو کنی خیلی ممنونت میشم 💜

:)

عکسیو که میخوای با متنی که دوس داریو بده تا برات درست کنم💜

متن و عکس خاصی مد نظر ندارم 

اگر میشه برای stray kids درست کن 

بزارم  وبلاگم 😍

باشه حتما:)

عضو خاصی مد نظرته؟

اره 

هان 😍

باشه الان برات درست میکنم:)

اسم من اینجا هیرای هست و حدود........آمممم........یه ماهی هست تو بیانم :)

(اسم اصلیم غزل هستش :))

اها...

خوش اومدی به بیان عزیزم:)
خوشبختم غزل جون💜

عزیزم میشه هیرای صدام کنی؟ :)

راستی من 12 سالمه 

تو اونی من میشی؟

هممم...من ازت بزرگترم...دوسال:)

اره اونیتم:)

https://www.topmusicuniverseawards.com/2020/09/BestFanArmy2020.html?m=1
آرمیاااا بدویینننن برینننن رای بدیننن🥺🥺💔💔
حق پسرامون این نیست که سوم باشن🥺😢😭
لطفا برین رای بدین بخاطر بی تی اس شما میتونین هر ساعت ده تا رای بدین🥺🥺😢😭و فقط پنج دقیقه وقتتون رو میگیره🥺🥺😢
اصکی اجباری😢🥺🥺🥺

بیا سرزدم 😐💔✋

بله؟

افرین


پوکر چرا/:

ایییییییییی پست ثابته چیقدههه قشنگهههههههههه

بلک سوان *^*

ووییییییییییییییی

عههه

سلاممم



ممنون:))
خوش امدی اپا

خخخخخ

خوش آمده ام ب دشت کربلااااXDD

خوف موفی؟

دخیخن

خوفم
چطوری یا نه؟


ددیسا(ددی پریسا)اذیت نوموکنه؟

عرهههههه

چطورم یا نه؟ 0---0

اولین باره همچین شیوه حال پرسیدن و میبینم 

 

عهههههه

پریسی ک منو اذیت نمیکنهههههههه

اون ددیه؟

بهش میگین ددی؟XDD

خخخخخ

عجباااا

اره😂

ما اینیم دیگه



اوهوم
ددی پریسا
دد 29 توله در بیان

واو واااااااااااااووو

براوو

 

ددی؟ 0---0

مگ الان اون عاپاتونه؟

ایش باو من عاپاتون میشم دیههه

ممنااان




نه ببین اپا جان...
ددی ما یه زن داش ک ننه مامیشد
الان تو شوور ددی ما شدی
پس میشی شوور پدر😂

خوهش

 

عهاااااااانن

الان ینی ما گی شدیم؟ 0----0

خخخخخخ

دو تا دختر گی؟

عژباااااااااااااا

😂




گی...لز ...نمد😂
نه بابا
ددیسا خودشم مونده بین ماها

خخخخخخ

عب نداره 

ویلششش باو^^

اری

:)

سلامم 

 

چطوری مین الیه کبیر ؟

درود بر تو





عالییی
تو چطوری پرنسسی؟

روالم شوهر دزد 

 

 

چخبرا؟

خدارشکر





سلامتیت
تو چ؟

سلام سویونم

فک کنم منو یادت بیاد 

تو تیمارستان بیان بهت گفتم

قالب برام درست بنمایی

توعم گفتی باشه

 

های


اوک
بم بگو ادرس وبو

سلام عزیزم *-*

چطوری؟

سلام

خوب
تو چطوری عزیزم؟..:)
خوبی؟

خدا رو شکر^^

 

منم خوبم میسی♡

 

چخبرا؟

:)



خدارشکر


سلامتیت
تو چخبر؟چیکار میکنی؟

💜💜💜

 

هیچ یکم درس و مشق دارم میخوام اونا رو انجام بدم و اینا...

*___*



اهان...امان از درس از مشق

خخخخخخ اره

بله:)



بازم سر بزن بهم
خیلی خوشحال میشم:)

واقعنی؟

حتما عزیزم *-*

اوهوم:)


تنکس

سلام خل تر *-*

چطوری؟

تشکر خل


عالی
تو چطوری؟

خخخخ فدات😂

شکر

منم خوبم مرسی😁

 

چ خبرا؟

خدا نکنه 😂

خدارشکر


سلامتیت
خبری نیس:)
تو چخبر؟

💜💜💜💜

 

اها

 

منم هیچ سلامتی😐

هوم




کلا خبری نیس
نه؟

یس

 

خل های بی خبر😐

خل های بیکار😂

جررررررررر اره

 

کنیز نیاز نداری؟  اگه خواستی من هستما😐👗

جرز



بلههه؟
نه بابا نفرمایید
این چ حرفیه

سیلامممم الیییییییی

سلام پرنسسـ😁


چخبرا؟

هیچی والا اومدم ولنتاینو بت تبریک بگم تبریکککککک

اوه...بزار پستم دو دقه دقه دیگه میاد

اونجا تبریک بگو😂

من این آهنگو میخوامممممممممممم

چرا منو ادمین نکردیییییییییییییییی

کدوم؟

بیکلام بلک سوانه


وایسا یکم چیزه وبم...چیز

عه پس چرا من نفهمیدم://////

 

چیزهههه

هوم



بدمش اهنگه رو؟

هلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

اون عنو از کنار اسمت بردار -.-

اوه اوه چشم😐💔

چشده؟

هچ گفتی عنو از کنار اسمم بردارم منم گفتم باشه :|😂

 

چطوری خل تر؟

چ خبرا؟

اون ک ددی بود😂



عالیم
سلامتیت...بیخبری
تو چخبر؟

ها؟😐 خواهرم به من گفتی عنو بردارم از کنار اسمم😐

 

خدا رو شکر

اها

 

منم مانند خودت بیخبر😎✌

اون پریسا بود😂😂



بیخبری و خوش خبری؟

به منم گفتیا😐

 

بله بله

نه

جوابتو پریسا داد
اون ادمین بود


بلی بلی😂

اها اوکییی😐😂 (#من یه گیجم😎✌)

منم یه گیج ترم😂

جرررررررر

ولی من گیج تر ترما

 

آخه خدایی وات د هل اسکول :| (خطاب به خودم😐😂)

من بدتر😂



ایاینجا تجمع اسکلانه😂

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر پارههههههه

یعس😎✌

جرتررر😂

چخبرا؟

ماشالا😂

 

هچ :/ هبننلبحعیهمبایطخفسبجهنعطحعیلزن☺

خبر از کلاس ریاضی عنی😐💔

تبارک الله



عه منم ریاضی دارم الان خبرم

سپاس

 

ماشالا😂💔

سپاس تر


چش نخوری ایشالا

تر تر😂

 

ممنون از لطفتان  همچنین •-•

ترتر😂



چخبرا؟

نمد خبری نیست خو =/😂

برو خبر بیار😂

خبر دارم خبررررر :|

 

من بر روی مبل لم داده و دارم خبر مینویسم و خبری که دارم مینویسم هم این است: من بر روی مبل لم داده و دارم خبر مینویسم و خبری که مینویسم هم این است: من روی مبل لم داده و دارم خبر مینویسم و خبری که مینویسم هم این است: من بر روی مبل....

 

بفرما😐😂

دسته تبر😂


یا حضرت پیشول بنگتن ابادی

جررررررررررررر

 

پشمات😎✌

تعرررر



پشمام😂

زهررررررر خر

 

ژون

برف اومده تا کمرر😂

جررررر اها من چقدر مظلومم😐💔

جرر

اره خیلی😂

الی یه بدبخت گیر آوردی ایسگاش میکنی😐😂

های...الی؟

چطوری؟

سلام عزیزم


خوب
تو چطوری؟

هوم خوبه که خوبی

مرسی منم خوبم

چه خبر؟

هوم

عالی باش:)

سلامتیت دارلینگ
خبری نیس
تو چخبر؟

دلم برات تنگ شده بود:)

خبر که...تصمیم دارم گیتار زدن یاد بگیرم...اما...یه کوچولو تنبلیم میاد...یه کوچولو هم میترسم از پسش برنیام...یو نو؟

 

 

هوم همچنین

واااو..چ عالی

همه تنبلن...کنترلش کنی درست میشه
میدونم...ولی مطمئنم از پسش برمیای


:)
اینوری نشون نمیده

کنترلش کردن سخته حقیقتا

هق ممنون

 

 

اوم چرا اونوقت؟

اره میدونم

راستشو گفتم


حسم بهم دروغ نمیگه:)

هوم

تنکس

 

 

خب ظاهرا این دفعه گفت

...:)





شاید

های✋

درسا هستم و ۱۳ ام شما ¿¡

واییییی خیلی وبتون عالیه ..من خل وبت شدم ...

افتخار دوستی میدین ¿¡

سلام:)

خوشختم
...
النام...مین الی
14 رو ب 15

واقعن؟نظر لطفته دارلینگ:)
حتما

سلام ✋

خوبین ¿¡

میدونین الان لایو کوکه ¿¡

اگه میخوایین برین ببینین ...

های

اره دیدم

:)

خوبی؟

الی...خوبی؟

مهم نیس عزیزم:)

کسی اهمیتی نمیده

هم مهمه و هم میخوام اهمیت بدم

چیزی شده؟

دارلینگ من نمیخوام کسیو درگیر کنم...خب؟

چرا باید بقیه رو ناراحت کنم؟

اسم این "ناراحت کردن" نیست فقط...حرف زدنه...

چی بگم؟

من نمیدونم...هر چی که میخوای

ممنونم ازت...ک برات مهمه

هوم...اگه مشکلی بود...من هستم...باشه؟

واقعا؟

چ خوب

عالی بود

سلام کچل

چ وبت خوشگل شده...

هوم...واقعن؟




کار هلناس

اره..خیلی خوشگله دوسش دارم!

چ خوب:)

میشه پیوندم کنی؟

موتور برقیو؟🤧😂


چشم
ب چ اسمی؟

بک گراندتو میشه بگیی چجوری گذاشتی؟

توی تنظیمات قالب

ب جای عکس بک گراند
رنگ بزارید

سال نو مبارک :)

 

امیدوارم به هر چی می خوای به دست بیاری او سال جدید با دستای خودت اونارو به دست بیاری

 

happy happy new year #3#

سال نوئه توام مبارک عزیزم:)



توام همینطور...البته هنوز ک مونده

سلام عزیزم وبلاگمون دنبال میکنی 

تازه چنل آپاراتم هم دارم 

توش همه چش از بی تی اس هست

moahouse.blog.ir

ممنون میشم🥺🥺🥺

هوم..یس بیب

فالو کردم

معرفی کن خودتو
تازه اومدی بیان؟

آره تازه اومدم

گود...بیا خصوصی

سلام عشخولی خوبی؟

سلام بیبی

بیا خ

Nothing and nothing....

هاییییی

آیمممم نیوووووو 

چقددد وبت خوشلههه این آهنگم ک میای توششش پلی میشههه عالیههع ♡~♡

عه....

های بیب


ای نو
خوشگله...؟مث خودت:)


بیا خصوصی بیب

سلام:)

نصب شبت بخیر😐✋

 

خوبی؟

سلام بیبی

صبحت بخیر


خوب
تو چطوری؟

منم خوبم

چ خبر؟

 

پ.ن. : دیشب حوصلم سر رف اومدم ی دور زدم بین پستات چندتا کامنت دادم=/

عالی باش



اره دیدم😂
خوش گذشت؟

سلامممم بر مین الی اعظم😐😎

اووه

سلام حاج اقای خودم
حال شما؟😂

جر

خوبم سپاس فراوان

تو چطوری؟😐😂 چ خبرا

خداروشکر

منم اوکیم
چخبر حاجی

هلووووووو الننننن*---------------*

اوه

ببین کی اومده
چطوری توله کیوت؟

عالیییییییییییی*---------*

تو چطورییییی؟

خوبهه

تو عالی
بعد من نباشم؟

ژونننننن*---*

خوبه....چ خبر؟

هوم...

خبری نیس

جونز خدا رو شکر

هعییی سلامتی😐❤

من مدرسه نمیخامممم😐💔

مدرسه شکنجس

ارهههه

من نمیخام برممممم دچوخدهحرخفزهف

مامانم همش میگه درس بخون منم میمیرم درس بخونم😐💩

گشادی حاج اقا؟

گشاد ک آره

ولی از درس و اینکه مامانم بهم زور کنه بدم میاد

کیه که بدش نیاد..

صدمین لایک از آن من شدD:

حالت چطوره؟

آشنایی بشر

تو بیشتر دود

مین الیم

عه یادم اومد سپهرم 🐦

میدونم

به به عجب موسیقی ارام بخشی 👌🏼👌🏼

اره..ارام بخشه

اینجارو نگاه کن...

شاهد تغییرات النا در طول زمان هستیم- 

گسکی نگو که دلت نمیاد گذشته رو پاک کنی چون همینجا میزنم دهنتو صاف میکنم

باور کن دلم نمیاد...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬