𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

چیکار کردم؟

______________________

این روزها مدام فکر میکنم.

به این اواخر فکر میکنم.من چیکار کردم؟چجوری گذشت؟من چه کاری کردم..

تلاش کردم نه؟آره تلاش کردم ولی تلاشام دیده نشدن..نادیده گرفته شدن یا شاید هم فقط من به اندازه کافی تلاش نکردم.

ولی حالا از خودم میپرسم من چیکار کردم؟

من خندیدم،بغض کردم،اشک ریختم،لبخند زدم،زندگیو حس کردم و دیدم،گفتم و تلاش کردم و به همراهش درد کشیدم.

__________________

من خندیدم!

خندیدم وقتی به گذشتم فکر کردم.

خندیدم وقتی توی کافه حرف از دبستان شد و عسل دوباره ثابت کرد حافظش مثل ماهیه.

خندیدم وقتی هلیا گفت "النا ۵۲۷۲۶۲۸ تا ولنتاین داره" و بعد هم رو دست انداختیم

خندیدم وقتی خسته از مدرسه برمی‌گشتیم و ماشین با سرعت می‌رفت و صورت ملیکا از شدت خنده به سرفه میزد‌.

خندیدم وقتی آبی با حرفای من و حساسیتام تو pms میم ساخت.

خندیدم وقتی هدیه عکسای قدیمی مادربزرگشو نشونم داد و با هم حرف زدیم

خندیدم وقتی آبی و ونته مامان النا صدام و کلی دراما درست کردن.

خندیدم وقتی...

____________________

من بغض کردم!

 بغض کردم وقتی باهاش دعوا کردم‌

بغض کردم وقتی هستی برام از آینده گفت

بغض کردم وقتی دکتر گفت و گفت و من گوش کردم

بغض کردم وقتی ‌که اون حرفارو خوندم به این فکر کردم که اون یه نفر من نیستم.

________________________

من لبخند زدم!

 لبخند زدم وقتی اون تا صبح موند و با صداش و خنده هاش قلبمو گرم کرد

لبخند زدم وقتی هستی بهم گفت من میتونم و اون قراره تمام اون لحظاتو کنارم باشه

لبخند زدم وقتی بعد ۵ روز کارینا رو دیدم و سخت همه دیگه رو در آغوش گرفتیم

لبخند زدم وقتی آبی برام نقاشی کُ کُ  کشید و گفت بهم افتخار میکنه

لبخند زدم وقتی نارینِ ساکت که با هیچکس نمیجوشه محکم دستمو گرفت و گفت هیج چیز ارزششو نداره

لبخند زدم وقتی کارینا بهم گفت تا آخرش بهم نیاز داره و عسل با حرفاش باز هم با گریه منو خندوند.

لبخند زدم وقتی توی بخش کودکان روی در اتاق دکتر عکس تاتا رو دیدم و حسای بدم از بین رفت.

لبخند زدم وقتی...

______________________

بغضم شکست!

بغضم شکست وقتی دیدم تلاش‌هام بی نتیجه بودن

بغضم شکست وقتی مهتاب بهم گفت درست میشه و تا آخرش کنارمه

بغضم شکست وقتی دوباره دعوا قلبمو شکوند و برای خودم گریه کردم

بغضم شکست وقتی نوشتم و نوشتم تا وقتی ورق سفید خیسِ خیس شد

بغضم شکست وقتی رعنا بغلم کرد و بهم گفت گریه خوبه، پارمیس منو برد بیرون تا نفس بکشم و ملیکا صورتمو شست تا دیگه چشمام قرمز نباشن و هستی با دستاش موهامو شونه کرد تا گریه نکنم.

بغضم شکست وقتی...

_______________________

زندگیو حس کردم!

زندگیو حس کردم وقتی اون دنت که مزه بهشت میداد رو زیر بارون خوردم

زندگیو حس کردم وقتی آدم برفی درست کردم و به جای هویج برای بینیش هایلایتر نارنجی توش فرو کردم.

زندگیو حس کردم وقتی با تارا،مانلی و هلیا انیمه دیدیم و نارنگی از سر و کولم بالا رفت

زندگیو حس کردم وقتی اون بچه کوچیکِ دو سه روزه که پاهاش رو کش و قوس میداد دیدم.

زندگیو حس کردم وقتی...

_______________________________

دیدم!

دیدم چطور آدما میرن و میان و جوری رفتار می‌کنن انگار چیزی نشده

دیدم چطور برگشتم و عقب گرد رفتم

دیدم دنیا چقدر مضخرفه و خدایی وجود نداره

دیدم سرعت رنگ عوض کردن آدمارو و شکستن و دوباره شکستنو

دیدم...

____________________________

گفتم!

گفتم میگذره و میگذره

گفتم من میتونم و از پسش برمیام

گفتم پس هیچکس که میاد تو زندگیم واقعا نمیتونه چشمامو بکشه و بهم میگه نمیتونه از پسش بربیاد

گفتم هیچ چیز نمیتونه جلومو بگیره و نذاره برنده بشم

گفتم..نفسم بالا نمیاد.

_______________________

تلاش کردم!

تلاش کردم تا پیشرفت کنم.

تلاش کردم تا همه چیزو مثل قبل کنم

تلاش کردم تا قوی باشم

تلاش کردم و درس خوندم

تلاش..کردم.

____________________

درد کشیدم!

 درد کشیدم وقتی خوندم و خوندم.

درد کشیدم وقتی دیدم چقدر رفیق نیمه راه دارم

درد کشیدم وقتی یکی و یک رنگ بقیه شدم

درد کشیدم وقتی از پشت چاقو خوردم

درد کشیدم.

_____________________

هزارن چیز بود که حسشون کردم ولی کاری هم کردم؟چقدر وقت دارم؟

این مدت breaking bad رو دوباره دیدم و آره کِی فکرشو میکردم که یه روزی خودمو جای والتر ببینم؟مشکلات و بدبختیا همیشه انگار برای بقیه‌ان و دور..اما دقیقا بیخ گوشتن.

از کسایی که فکرشو هم نمیکردم و ازشون تصور سفید و امن بودن داشتم زخمای عمیق و دردناک هدیه گرفتم.از کسایی که انتظارشو نداشتم دست دوستی دیدم و پس زدم و پس زده شدم.

زندگی آدما عجیبه.ما عجیبیم

این یه چرخه بزرگه و من توش گیر افتادم.

من خیلی چیزهای دیگه رو نگفتم.

با هستی رقصیدم

با کارینا خندیدم

با ملیکا آخرین سریال هایی که دیده بودیمو نقد کردم

برای زهرا قدم برداشتم شاید خاطره بمونم

با الا حرف از درس و دانشگاه زدم 

با ونته کل کل کردم

انجامش دادم.

اما...

گریه هم کردم.

چون من تمام مدت می‌گفتم قرار نیست بخاطرش گریه کنم چون ارزششو نداره.

اما من گریه کردم تا سبک بشم

فریاد زدم و حتی به زمین و زمان بد و بیراه گفتم

انجامش دادم.

بازهم خیلی حرف زدم نه..؟

اما من هم میتونم از پسش بربیام؟میتونم زنده ازش بیرون بیام و با حسرت آخرین بازدممو هدر ندم؟امیدوارم که بتونم.

بدون حسرت!

۸ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۰ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

اما من هم میتونم از پسش بربیام؟میتونم زنده ازش بیرون بیام و با حسرت آخرین بازدممو هدر ندم؟

 

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

میتونی.

یپ

چرا بدنت؟

چون اون باید زنده از در اون اتاق بیاد بیرون

هورا

خسته شدن هات رو ننوشتی

گفتن داشت؟

ولی اره
خیلیم خسته شدم

قرار نیست چیزیت بشه..تو قوی ای خیلی قوی 

فکر کنم اره..


خوبی؟

چون اون باید زنده از در اون اتاق بیاد بیرون

 

هورا

 

 

 

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست،

 

یه لحظه وایسا ببینم چی؟

الان گریه میکنم



هیچی هیچی

چرا گریه؟

 

هیچی؟ هیچی؟! النا منظورت چیه که هیچی؟

امم..بیان جاش نیست آبی



واقعا هم چیزی نیست

میدونستی مدت زمان پایان هر حسی حتی خستگی هم خیلی کوتاهه؟

اره بعدش میره برای راند بعد

النا میدونستی هیچ آدمی نمیتونه به طور کامل کسی رو درک کنه؟

ادما خودشونم نمیتونن درک کنن چه برسه به بقیه

اونجا باز نمی‌شه نه؟

 

خیلی خب.

نه




ناراحت نشو دیگه باران...

مح مطمئنم 

شاید 

تو چی.

شاید نشد جواب..

امتحان زیست دارم و دارم اینجا ول میچرخم

عالیه

ناراحت نشم؟

خدایا اصلا...من فقط...نگرانم؟

نگران..چرا؟

نمی‌دونم 

خودت چی فکر می‌کنی؟

به اینکه خوشحالم تو هستی.

تو جدا-

این، الان وقتش نیست

اصلا نمی‌دونم وقت چیه

فقط انقدر نگران و عصبی‌ام که دلم می‌خواد...نمی‌دونم ولی دلم می‌خواد یه کاری کنم که نمی‌دونم چیه

هی...عصبی نباش خب؟واقعا چیز بزرگی نیست

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ***** ***** ***** **** *** 

***** ******* **** *** *** 

****** ** **** ** *****

***** *** ****** **** ****** *** *** *** ** ******* ** **** 

*** *** **** ** **** ***** 

***** ** *** **** ***** *** *********

** **** ****** *** ** ** *** ** *** *** * ****** 

**** ************ *** *** *** ***** **** ** ***** *** *** *** *** ***** *** *** *** *** 

***** ********** *** ***** **** 

***** *** *** ** * ** ****** **** ** *** ***** ** **** ** *** *** ****** ***** *** ***** 

*** *** ****** *** ** ** ******* **** *** **** **** *** **** ******* 

***** *** ****** ** **** * *** *** ***** ****** *** * *** ***** *******

*** *** * **** ***** *** ******** ***** ***** **** **** 

** **** ********* *****

*** **** 

***** ****** **** *** ****** **** ** ******* **** *** **** ** ***** ***** ******* *** **** ******* ** *** ****** ** **** **** ******* ** ** *** ****** ***** ** ********* **** **** ** * **** *** 

***** *** ******* ** ** *** *** **** ** *** *** ** ***** ***** ***** **** ***** ***** ***** ***** *** *** ** **** ** **** *** ** ****** **** ** *** **** **** **** ** ** ***** ***** *** *** ***** **** ***** **** 

*** **** **** ***** *** ** ***** ** ***** **** *** ****** ***** *** **** *** *** ****** **** **** *** ******** ** ***** **** **** * **** **** *** ** *** *** *** *** ***** 

****** ***** ******** **** **** ***** ****** *** 

****** **** ******* *****

*** ** ******* **** 

انقدر دوست دارم یکی بیاد کل روزشو برام تعریف کنه.

ولی من بهت اهمیت میدم.

بوی خون حالمو بهم میزنه و این از پارسال برام اتفاق افتاده..حتی غذا ها هم بوی خون میدن.

میزدی تو دهنش ادم بشه
بخشش چیز خوبی نیست ادما پررو میشن


دستت میشکست نمیتونستی بشینی پیش من غیبت معلمتو بکنی استاد

غلط.میکنن.بگن.

خدایا کیوت پس ماکارونی دوست داری؟

احساس میکنم تو راند خیلی هاردی هستی الان که جون نمونده برات

بد میکنه دلناز باور کن

بابام همیشه میگه دری وریه من حالم خوبه

منم بگم؟

بسی ی دلیل واس خوب بودنم وجود داره و هزارتا دلیل برای بد بودنم اما خوب قدرت اون ی دلیل با اون هزار تا دلیل برابری میکنه▪️

دوشیزه مکرمه محترمه برای بار دوم میپرسم ..خوبی؟

این جدا خیلی قابل درکه..خیلی خیلی

بله..وای نبابد میخندیدم

اینکه من دری وریم؟نه بابا خدم میدونم 

نه بابا تو که دیگه از من دری وری تر نیستی

سکوت می‌کنم.

هی..

گفتم باور نمیکنم مگه؟!میکنم 

باور کن میدونم باور میکنی

دوتامون دری وریم

تخریب شخصیتیت کنم؟

دلت میاد؟

الان داری سلام می‌کنی؟

وای نباید بخندم

نه
الان صدات زدم جناب گیج

نباید جواب میدادی که باید میزاشتی برای بار سوم بپرسم

خب برای بار سوم بپرسید جناب عاقد

بخند

اسم من هی بود خودم خبر نداشتم؟

باران

آبی؟

ن دیگه حسم پرید باید بم زیر لفظی بدی

چی میپسندین؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** *** **** ***** ************** ******

*** *** ** ********* **** ***** **** ****** **** **** ****** **** **** ***** ***** *** ********** *** ***** ***** 

 

**** ** *** *** *** **** **** ***** ** *** ***** ********** ***** *** ****** ****** **** 

 

** ******* **** ***** ****** ******* **** ********** ***** ***** ***** 

*** *** ****** ***** **** ** ****

 

*** **** **** ***** ** **** **** *** *** *********** **** ***** **** *** ***** ****** *** **** ***** *** *** ******* *******

 

** *** **** **** **** **** ****** 

 

**** ************* ************ **** *** ** ** *** *** ***** *** ****

اره...صد درصد


معلومه که دیر میشه..برای جبران کردن و درست کردن ولی واقعا زود دیر میشه


براش..دکتر رفتی؟



ولی،این درست نیست
بهش یه تیکه ای چیزی بنداز

نه..
ولی خب اره ادم باید بمیره تا بقیه بفهمن درد داره

شاید..

مودت عوض میشه و من درک میکنم

چرا دلم نمیاد؟احساس میکنم کم کم با رفتار های پرفکت و رمانتیکم لوست میکنم

پرفکت و رمانتیک...

دلم می‌خواد بگم فاک یو ولی واقعا دلم نمیاد.

پس می‌گم جانم؟

تلم وصل شد:(

ناموسا خوش به حالت به این رفیقایی که داری 

من تو سال حتی کسی نیس که بهم زنگ بزنه

 

رفیق نیمه راهم زیاد دارم دود...به همینام اعتماد ندارم چون یه سریا مثل چی شکوندنش.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** *** ***** **** **** ** ******* ** *** ** *** *** *** ** *** *** **** ******

*** **** ** ******* *** *** **** 

**** ***** ***** ***** ** ***** ***** **** **** *** **** *** *********** *** ******** *** ** *** ***** ******* **** **** ** **** ** ***** ******

**** ****** ** *** **** ******* ** **** ** *** ******

*** **** **** **** **** 

****** *** ** ** ***** ** **** ***** ****** ****

ولی تو خیلی اذیت میشی نه؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** **** ****** ** **** 

**** *** ** **** *****

میدرخشی اصلا

دارم به این فکر میکنم چرا دارم i wanna be yours قفلی میزنم 

یه زمانی برای منم بود‌‌..

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ** ****** ****** ******* ***** ** **** ** *** ** ****** **** * *** ** *** **** **** *** ***** ** **** ** **** ** **** *** *** *** *** ****** *** *** **** *** *** ******* *** *** *** *** 

****** ** ***** ** ****** *** ** ***** **** ***** *** ** *** ** *** ** ***** *** *** **** ** ***** ** **** *** **** ** ** ***** *** ** **** **** *** **** *** ** ** **** *** **** **** **** **** **** *** ** *** **** ** *** *** *** **** ** ** *** **** *** ***** **** ** ******* ***** **** *** *** **** ***** ****** ***** ******* *** **** ** **** *** *** **** *** ** ** **** **** 

*** ***** ** ** ** ******* ** ***** **** * *** **** ****** ***** *** ****** *** *** **** ***** *** ***** **** *** ***** ***** *** *** 

*** ** **** **** **

یهو از خود بیخود شدی


سنگ آخه...وحشیه مگه

همه انگار میخوان برن بدن؟نمیخندم..

فدام شی که میدرخشم

شاینی-

کون لق آهنگش بابا 

الان زدم تو کار آهنگ دورچی

آهنگای ایرانیم بخدا مودن

باهاشون کنار نمیام خیلی

لواشک خیلی خیلی زیاد💔🍷

بعد اوردوز نمیکنی؟

پوزخند کاربردیه الان بنظرم 

 

دکتر کجا بود بابا دلت خوشه بخدا 

 

عیجان..تیکه انداختن..خوشم اومد 

 

تو نمردی من فهمیدم..عینک دودیم کو؟

 

عیجان بزرگ شدی

عینک دودی

اره الان میتونی برای من مدعی بشی

نه بابا اذیت چیه یادت رفته من همیشه

خوبم

پرفکتم

عالیم

میخندم

خوشحالم

شادم؟

مثلا..

همه چی اوکی میشه....به زودی🫂

فقط..امیدوارم

تو بازم از پسش بر میای

اینکه کلمه بازم رو میبینم باعث میشه بخوام خودمو بکشم

حالا فعلا خودتو نکش زوده هنوز

وای اره خیلی وقتا از خود بی خود میشم مخصوصن اون مواقع که مریضم مثل الان 

 

از وحشی بدتره النا قیافش عین عن شده بخدا آنقدر لاشی و کثافته 

 

بخند اتفاقا والا راس میگم ما صبح میریم مدرسه حوصله شاشیدنم نداریم اینا سه کیلو رنگ و روغن میسابن به خودشون خب لامصباااا کی رسیدید به این کارااا صبح به این زودی

چخبر؟

نمیدونم..بی خبری

تو چخبر

هیچی موندگار نیس این یه واقعیته

پریسا..؟

نه عمش

دود...خیلی خری

دلم برات تنگ شده بود

سلامتی،کارنامتون رو دادن؟

نه..مدرسمون گردن گیرش خرابه

شما چی

دقیقا ماهم تو همین وضعیم🫂 

احساس میکنم باید خودمو به پرورشگاه معرفی کنم 💀 

 

من خیلی وقته کردم

عه؟ خوب دلتو برام گشاد کن

خوبی؟..

ولی همه ی این روزاهم میگذرن.

تو میتونی تو از پسش بر میای الی.

+میتونم منم یه همچینی چیزی توی چنل پرایوتم بزارم؟

آره میگذرن..



چرا نشه شیرینم؟

بگا رفتم،شنبه کارنامه میخوان بدن💀

دادن؟

آره بابا،کوبنیا نیم نمره ندادن معدلمون میزون باشه🏢✈️

ای بابا

میکردیشون

ثوبحان الله 😱

نشد متاسفانه 

 

 

ای بابا فرصت خوبی بود

پست بزار نیگا 

راستی ۳ روز دیگه وبلاگت میشه ۱۰۰۰ روز🌚

 

جیزز..باورم نمیشه انقدر گذشته



بهم ایده بده برای پست

شت پست بزار💀

شت چرا

الان اونایی که شت پست میزارن،خیلی فالوور دارن هم تو اینستا هم تو ردیت که فیلتر شد

نمیخندم

اصلا نمیخندم

?what is your opinion about MR.ANDREW TATE

ویت..همون که کلی شایعه پشتشه؟

اونو نمیدونم ولی خداس💀

همونی که رفته بود رومانی بعدش به جرم قاچاق اعضای بدن دستگیرش میکنن

اره همون‌‌..

چطور؟

نظرت را بگو

من هیچوقت یه آدم افراطی نبودم در نتیجه وقتی میگم معتقدم زن و مرد برابرن در. نظرم به این معنی نیست که یه فمینیست افراطیم سو بابت حرفایی که زده؟طبیعتا احساس خوبی ندارم اما واردش هم نمیشم

در مورد شایعه گی بودنش حرفی ندارم چون بهم مربوط نیست
اما کرکتر عجیب غریبی داره

خوبه اما یارو گی نیس☕

مشخص بود

گفتم شایعه🍵

سلام جناب

عیدت مبارک،سال خوبی داشته باشی

به به سلام

عید توام مبارک..

NIGGA 

حالت چطوره دود

بد نیستم

شما چطوری؟

نمیدونم جدا

استرس دارم یکم

ساعت سه و چهل هشت دقیقه‌ست و من اینجا تنها نیستم

بسیار عجیب

گفتنش هم بسیار عجیب اما نمی‌دونم.

کی اونجا بود آبی؟لولو؟

لولو توی وبت چی کار می‌کرد؟

اومده بود ستارمو بدزده

ستاره‌ی آبی هم باحال می‌شه ها

تا به حال نشنیدمش

سپیده صبح چی؟

ترکیبشون کن. فاک

ستاره‌ی آبی که در سپیده‌ی صبح، در انتظار آغوش آفتاب، رخت دلتنگی بر تن می‌کند.

یه همچین چیزی!

اشکی شدم 

پاسخگو باش

همش pms ئه عشقم اصلا ناراحت نباش

*نازی نازی کردن 

Pms ام تموم بشه نشونت میدم عشقم.

اِ وا بیب؟

زهر مار و بیب✔️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬