𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

امید.

ما به امید آینده زندگی می‌کنیم؛ به امید «فردا»، «بعدها»، «هنگامی که دستت به جایی بند شد»، «وقتی پا به سن گذاشتی خودت می‌فهمی». این تردیدها دلپذیرند زیرا همگی به مرگ می‌انجامند، چون سرانجام روزی فرا می‌رسد که انسان جوانی خود را در می‌یابد و می‌گوید سی ساله شده است. درست در همین هنگام است که خود را در موقعیت زمانی می‌بیند، در آن جایگزین می‌شود، در می‌یابد که دیگر باید خط منحنی را بپیماید، به زمان وابسته شده است و میانه‌ی گرداب هراس، بدترین دشمن خود را شناسایی می‌کند. فردا، او آرزوی فردا را دارد در حالی که باید با تمامی وجودش از آن بگریزد و این عصیان نفسانی همان پوچ است.

افسانه سیزیف – آلبر کامو

________

اینجا داره خاک میخوره؟

و داره ۴ سال میشه که اینجام..عجیبه

عجیب تر اینه که امروز یه سال بزرگتر میشم ولی پس ذهنم نمیخوام باورش کنم

دلم برای اینجا تنگ شده بود

۷ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۰ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

تولدت مبارک)

جیوویا..:>

ممنون

ارهههههه

دیروز تولدت بوددددد

یه سال اجوشوی تر شدییی

امروز بودد نارنگی

وای نگو که دلم خونه

اینجا نباید کسینوس NaCL بازی در بیارم نه؟ 

دوست داری در بیاری؟

ولی تلریخ تولدتو زدم ۹

پارسالم ۹ گفتمTTTTT

یادمه..

نمی‌دونم ‌نظری ندارم راستشو بخوای

جدی چهار ساله؟

اون موقع نی‌نی بودی؟

البته الانم نی‌ن- یعنی هیچی

*لبخند ملیح

آره فکر کنم..شایدم نه .کی میدونه؟

فاکینگ باران..میکشمت

ببخشید کیبود دیشب داشت خودشو برای من لوس میکرد؟

:"))))

بیا بغل

دلم برات تنگ شده بود جدا

ببینید دوستان اینا همش یه سوتفاهمه!

این ددی سارد و خاشان یه نی‌نیه

*اشاره به اون پیشی که روشو بر می‌گردونه

یه جوری می‌گی لوس یاد دخول میوفتم خب-

 

اون فاکینگ سایدمو فقط دیدی آدمِ ناحسابی آروم بگیر

اگه دیگه اونو فرستادم برات

یه جای گرم که نبض میزنه..الان پاره میشم.
تازه بهم گفتی لپات داغ شده

منم همینطور..ولی وبتو پیدا نمی‌کردم:")

محکم بغل کردنت"

تولد قشنگی رو داشته باشی)))

اوه

ممنونم عزیزم..

یه چیزایی می‌گیا

قبل دیدن این سایدت که فقط ددی سرد و خشن دیدم

ای بابا دلت میاد آخه؟:(

 

دخول رو که من نگفتم یه جور جلوه نده انگار من گفتم-

بله و تکذیب نمی‌کنم این مورد رو

آدم ناحسابی نباشی از این به بعدم میبینی

نه که خیلی دوسش داری؟

ولی تو منحرفم کردی
کیوت:(

ولی اجوشی تو هروقت بهم میگی بیشتر میام بیان کمتر میای🤝

جدا طلسمه

گشادیههههههه

ای وای رازمو فهمیدی

الان ۱۰ یا ۹؟"-"

 

 

الان یادم اومد چرا شب ۹ گفتم:"|

همون ۱۰ پس"^"

امم..۱۰؟

آره خیلی گودو و خوبه معلومه که دوستش دارم

 

کی؟ من؟ من و انحراف؟

ولی دیگه عمرا برات بفرستمش 



بله تو گفتی دخول فقط یه جا استفاده میشه منظور طرف یه جای دیگه بود

عوضی کی بودی اخه تو 

محکم چلوندنت' 

قربون اون ریخت زشتت بشم من خوبی؟میدونی چقدر دلتنگت بودم؟انقدر مشکل دارم که نمیتونی تصور کنی پس گله نکنید چرا هر روز نیومدم احوالتو بپرسم هرچند اگه هم میومد کسی نبود که جوابشو بده( گله نبود، غصه بود)خلاصه که بگم تولدته و باید باشم در نتیجه هستم..زدن عینک دودیم' 

کادو تولد چی میلته هیونگ؟؟

امیدوارم هر سال به سال های خریت اضافه بشه*-*

دوستت دارم ای برادر یادت باشد تو من را خواهی داشت..زدن پس کلت'

عوضیِ شخص خودم

له شدم الان؟
ریخت زشت-
من بیشتر دونسنگ اتفاقا دیروز با سارا حرف میزدم.
کادو چی میدی حالا بهم؟
از شدت و عشق و علاقت سکته کردم

چهارسال خیلی زمان زیادیه..!

تولدت مبارک

آره هست هانی.

ممنون بابتش

تولد چوکاهه *قلب 

وب منم داره خاک میخوره دیه TT

اومو..ممنونم:>

بیان دیگه مثل سابق نیست..

تولدت مبارک:)امیدوارم سال خوبی داشته باشی3>

+حق گفتی،خیلی وقته فقط به عنوان روح یه سرک میکشم بیان و میرم💀

اوه ممنونم:>  و همچنین برای تو

بیان زیادی..یه جوری شده

تولدت مبارک کوفته قلقلی 

خدایا پرنسس من:>

ممنونم

نیحاحااا چی میدی رازتو افشا نکنم؟*-*

چی میخوای؟

تصویب شد تولدت ۱۰ فروردینه

آره روی قلبت حک کنش✔️

نارنگی

 

 

 

جا نداره کلبمممم

یعنی خودتو؟



انقدر پرهه؟

من داشتم برات رگ رو مثال می‌زدم عزیزم. رگ‌ رو.

بعد طرف گفت منظورش قلب بوده

ذهنم به اون هم کشیده شد ولی باید می‌گفتی عزیزم من همین الان هم اونجام

بعدشم اینکه یه نفر بره توی قلبت چیزی نیست که از طرف بخوای، خودش اتفاق میوفته

سلام
نمیخوام وی پی انمو روشن کنم ولی اینجا میگم دلم برات تنگ شده
دوباره خداحافظ

نه یه نارنگیTT 

 

 

 

نقاشی دوس

واقعا؟

جانم 

ببخشید زودتر تبریک نگفتم..

چیزی نیست..

توی تل هستی پان؟

تو مگه شخصی؟عزیزم چندبار بگم خری اخه (ناراحت نشی ها من دارم شوخی میکنم) 

فکر کنم اره..همه ارزوشونه تو بغلم خفه شن چقدر تو خوشبختی 

نکبتا چی گفتید بهم؟نکنه نقشه کشیدید برای من؟

بستگی داره چی بخوای هرچند خودم کادوم 

اخ اخ میدونم چقدر ذوق زده شدی 

وای دلم برات تنگ شده احمق

9ro dg tvl mane :)

Motmaenam kesi tokhmesham ni😂

Joz Hamid ..

سارا؟

به روی ماهت:>

راستش خیلی سعی کردم تایمی که جواب دادی رو موشکافی کنم ولی زده ساعت سه و پنجاه و چهار دقیقه‌ی ۱۸ فروردین و این در حالیه که الان ساعت سه و نیمه

حقیقتش نمی‌دونم امروز چندمه پس...آره

به هر حال منم دلم برات تنگ شده

مراقب خودت باش و به موقع بخواب 3> 

تموم شد و باز شروع میشه لیارا

چهار سال پشمام 

کی بودی

و ایا میشناسیم همو

اره..


خدایا یاش..النام

ظهورتو تبریک میگم مین الی کبیرXDD

دوباره میرم تو عیب ایشالا

مین الی: اصلا بیان چیه میرم یه سک سک می کنم و دوتا کامنت ج میدم و دوباره میدم😂😭

بسیار خب..جای دیگه ای جز اینجا میتونم باهات در ارتباط باشم؟

و بعد دوباره 

قراره این باشه؛ شاید خیلی زیاد

ولی اشکالی نداره آفتاب، می‌دونی مگه نه؟

تو همیشه اینجایی تا درکم کنی نورِ من.

الی 

خیلی وقته گذشته، منو یادت نیست می‌دونم

من راینام همون ریحانه ای که زن هلنا بود و یروز از اینجا رفتم

هلنا هنوز اینجاست؟ می‌تونی لینک وبشو اگه داری/ یوزر نیم تلگرامی چیزی می‌دی ؟

یادمه.

نه نیست و نمیتونم شمارشو بهت بدم.

دلتنگتم نور کوچکم..مراقب اقیانوس آبیت باش..آبی.

تو یه همچین کاری با من می‌کنی، آفتاب:)))

*امیدوارم پروانه‌هاش اذیتت نکنن

خب؟الان باید برای اون لبخند بزنم یا برای تا این حد باملاحضه بودنت ستاره؟

اینقد ازم متنفرین آره؟

چرا باید ازت متنفر باشم؟

هر طور میلته:))

مراقب خودت باش..سپیده صبح.

تو هم همین‌طور

حواست به موج‌ها هم باشه، لطفا 

 

*راستی، مهتاب دلش برات تنگ شده

نمی‌دونم چرا بهت می‌گم ولی با توجه به چنلش، فکر کنم دلش خیلی برات تنگ شده:)

میخواستم بکشمت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬