𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

فقط سوخت‌اند.

می‌دانی چی فکر می‌کنم؟ به نظرم خاطره‌ها شاید سوختی باشد که مردم برای زنده ماندن می‌سوزانند. تا آنجا که به حفظ زندگی مربوط می‌شود، ابداً مهم نیست که این خاطرات به درد بخور باشند یا نه. فقط سوخت‌اند. آگهی‌هایی که روزنامه‌ها را پر می‌کنند، کتاب‌های فلسفه، تصاویر زشت مجله‌ها، یک بسته اسکناس ده هزار ینی، وقتی خوراک آتش بشوند، همه‌شان فقط کاغذند. آتش که می‌سوزاند، فکر نمی‌کند، آه، این کانت است، یا آه، این نسخۀ عصر یومیوری است، یا چه زن قشنگی! برای آتش اینها چیزی جز تکه کاغذ نیست. همه‌شان یکیست. خاطرات مهم، خاطرات غیرمهم، خاطرات کاملاً بدرد نخور: فرقی نمی‌کند ــ همه‌شان فقط سوخت‌اند.

پس از تاریکی – هاروکی موراکامی

۷ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۳ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

جالب بود

*روشن کردن سیگار

حقیقتا وبت برای سیگار کشیدن عالیه؛ حس پشت بوم می‌ده 

حس گنگ بودنت میزنه بالا رگِ آبی؟

نه

حسِ غم و شیداییم می‌زنه بیرون دونه‌ی برف

چرا غم و شیدایی نازدونه؟

نمی‌دونم

*روشن کردن یک سیگار دیگر

یکی می‌خوای؟

باید به لقب جدیدی که بهت دادم واکنش نشون میدادی بی عاطفه مگه نگفتم تو pmsام رعایت کن بیشعور:(

نشون دادم توی پی ویت

بعدشم

شما برو بیبی ها و هانی ها و ف جونت بهت عشق بورزن.

منم توی کنج تنهایی خودم سیگار می‌کشم

*باز هم روشن کردن یک سیگار دیگر

(جوری که شروع کردیم vs جوری که داریم ادامه می‌دیم.)

ف جون استریته آبی-

نه تو نه مانلی نه هلیا باورتون نمیشه تمسال ولنتاین من یه تنهای بی کسم:(
من و تو🤝🏻غیر قابل پیش بینی بودن

سر درد داری؟

به قول هلیا جونِ داف برای تو گی می‌شه

خودت به یکی ولنتاین بده وا مگه مردم باید همیشه بدن بهت؟

آفرین حرف قشنگی زدی

هلیا جونِ داف؟به دوستامم چشم داری؟؟

بله:( کادو میخوام


خوبه قبولش داری

سردرد؟

من به همه چشم دارم

وا

اصلا قبول ندارم.

واقعا که خاک بر سر

یبار دیگه به من بگو آجوشی چشم خورشیدی،دونه برف،جان جانان میزنم تو دهنت صدای سگ بدی-

اصلا بیا بزن!

منِ مظلوم این همه ابراز احساس می‌کنم برات 

بعدشم

به بقیه چشم دارم

ولی برای تو یه قلب پر آفتاب گردون دارم

که نمی‌خوایش

پس مشکل از سمت "من" نیست

از من یاد بگیر چقدر زود جوابتو میدم خاک بر سر-



الان من چیزم.

منم می‌دم.

ببین ببین

این همه حرف زدم

بعد اصلا تو یه چیز دیگه می‌گی

یعنی کلا تو🤝🏻نخوندم ندیدم نشنیدم

چیزی؟

بله میدی

نه خیرم من؟؟


عه چیز

حس می‌کنم شبیه این پیرزنای هفتاد ساله بحث می‌کنیم.

پیرزن...

آره تو!

پروکسیم داره میده

علم کمک

عوض کردن بحث: دو از صد.

زهر مار اگه پروکسیم درست شه میتونیم درست و حسابی تو تل دعوا کنیم-



دلم نی نی میخواد که ممنش بشم.

یعنی خوشم میاد فقط می‌خوای دعوا کنی. 

من و تو🤝🏻دعوا کردن 

 

برو پیش شوشو شیشمین تهگوک هم بسازین💫

شاید یکمم قربون صدقت رفتم(فقط چون تو پی ام اسمم)



من تو و ونته رو باهم پاره میکنم نظرتون جیه عزیزانم؟
به شوشوم بگو مگه قرار نبود چیز میز تزریق کنه به چیزم
همونو بکنه تو خودش

شاید منم استیکر اون گورباه ها رو که بوس بوس می‌کردن برات فرستادم

 

وا خب خودت بگو من توی روابط عاطفیت دخالت نمی‌کنم دوست عزیز من💋

اون خرگوشا که تو حلق هم بودن


من ونته و توت فرنگی نمیخوام بچه هاشو خودش بزرگ کنه
من آقاییمو میخوام:(

یادش بخیر یه زمانی یه چیزای کیوتی می‌فرستادی(اشاره به اون استیکر "خاص")

 

آقایی یکم دوره متاسفانه 

کدوم استیکره؟با ذکر تمام جزئیات بگو




برام بیارش-

همونی که دو تا پسر داشتن می‌رفتن توی حلق همدیگه بعد اون یکی رو بوسید لبخند زد بعدش

همونی که هر وقت می‌خواستی بری می‌فرستادی

جزئیات کافی بود؟

 

دوره.

عه اون پک قشنگه که من برات فرستادم گفتم کیوته بعد تو گفته نه نیست



خاک بر سر
فرهاد(؟) برای عشقش کوه کند بعد تو یه آقایی نمیتونی بدزدی:(

خب تعریف ما از کیوت فرق داره

 

ببخشیدا ولی حداقل فرهاد عشقش یه نگاهی بهش می‌نداخت حداقل

هات بود برات؟



من نگاه نمیندازم؟
کیبود وقتی صدات زد تو اونجوری جوابشو دادی به ملکوت اعلی پیوست؟

وایسا

شیرین رفت با خسرو؟

خب پس من قطعا یه فرهادم👍🏻

درد-

از داستانای قدیمی بدم میاد اصلا
شیرین و فرهاد و لیلی مجنون و ...کلا همه عاشقانه های معروف بولشتن

آره گرمم شده بود 

*گاز گرفتن لب به صورت سسکی

 

به راستی که بود؟

اره دیدم اب دهنت پرید تو گلوت



آجوشی چشم خورشیدی؛(

چی چیو درد خب مگه کذب می‌گم؟

توهین به عاشقان زمانه؟!

آره

من خدای توهینم


آبیی
تو این سریاله زنه بچه زاییده بعد بچش خیلی نازه
بچه میخوام
وای پاهاشو که کش میده تو بالشت فریاد میزنم

واقعا پرید؟ آیا به راستی آب در دهان من پرید؟

 

حافظه‌ام ضعیفه

یکم بیشتر ازش بگو

اره دیگه خودت گفتی-



همون که وقتی صدات میکنه میگی جان جانان
بعد براش اهنگای لانا میفرستی
و بهت میگه منو با همه یکی نکن

خب الان منم بچه می‌خوام

چی کار کنیم؟

بریم بزاییم؟

اره

اقاییو بیار براش بچه بیارم
وای...کمک ویار بچه کردم

یادم نبود جدا...

 

وای واقعا جان جانان رو دوست داشتی؟ کیوت...

بچه رو جا انداختی

راستی یادم رفت بهت بگم

تو جدا خیلی منو یاد آجوشیِ کالرز می‌ندازی

تا قبلش تو رو کمی توی خصوصیات کوک و ته می‌دیدم

ولی آجوشی دیگه رسما برای من تو بود

اون جاهایی که جیمین صداش می‌کرد آجوشی اصلا اینجوری بودم که...اِ وا من

ماهی-


یبار دیگه بهم بگو کیوت تا..
تلپاتی؟؟فاکینگ تلپاتی؟اینم میخواستم بگم
اومو..
کیوت:(

ویار بچه دیگه چه اسیدیه آخه کمک-

آقایی رو یکی باید بزرگ کنه چی می‌گی بچه کجا بود؟

هو هو درست حرف بزنا



دیدی توام الان اشک میریزم
اقایی خیلی تاینی و قند عسله قلبم براش

تا چی؟

چی رو می‌خواستی بگی؟

(شرمنده گیج می‌زنم رسما هیچی رو پردازش نمی‌کنم.)

بکشمت؟

اینکه با کالرز یادم میوفتی

چی گفتم مگه؟-

 

آقایی بسیار کوچک است و تنها یک پسر بچه می‌باشد که هنوز پنج سال دارد.

پایان بحث.

به سخنان من گفتی اسید



وای فداش بشم عکسشو رو لا‌ک اسکرینم میبینم قلبم میریزه براش

آره ممنون می‌شم:>

آها...آره جدا خیلی یادت میوفتادم

حرف مردن نزن.


اجوشی کالرز..
فاک من یبار پایانشو اسمویل کردم برای یکی

خب اسی- یعنی هیچی.

 

آخی 

 

آجوشی گوشام سوت می‌کشه خسته شودم.

زهر



بگیر بکپ-
ساعت دوئه تو چرا بیداری

تو بزنی من نزنم؟:(

 

حالا خوبه نویسنده گفته بود نکنید.

خیر تو نزن:(



من که نمیدونستم طرف تا ته نخونده:(

تو خودت چرا بیداری مثلا؟

دارم سریال میبینم 

بکپ آبی

می‌زنم:(

 

این وقت شب سریال؟

تاسف می‌خورم

بذار سیبم تموم بشه می‌کپم

؛((



این وقت شب سیب؟


از اونجایی که تلم وصل نمیشه اونجا بگم و دلم نمیاد بدون شب بخیر بکپم
شبت بخیر نازدونه خوب بخوابی:(

گشنمه خب.

 

شب تو هم بخیر آفتاب کوچولو:(

پروکسیم وصل نمیشه آبی

S.O.S

از اونجایی که سرفه دارم نمی‌تونم سیگار روشن کنم

ولی خب بازم می‌شینم گوشه‌ی این پشت بوم

ولوم کن

اه

دارم تمام زورمو میزنم تو بیان از ایموجی استفاده نکنم

ولت کنم؟

باشه.

 

چرا دقیقا؟

عه نه نکن:(


نمیدونم
تو میدونی؟

می‌دونم 

چون دادی سارد و خاشنی و نباید اباهتِ دادی زیر سوال بره

دلمو شکوندی نازدونه:(

چرا برفدونه؟:(

زیبا شد برفدونه؟

هیچی.

آره خب گفتم به چی می‌گن...این آواش؟ بخوره

نقطه داره پس هیچی نیست.

اوه..

خوبم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬