𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

ترکیب دلتنگی و قتل.

-------

از وقتی امتحانا تموم شدن حس پوچی دارم.به خودم میگم..خب؟حالا چه کاری برای انجام داری؟
اصلا همینکه برای چیزی نگران نیستم نگرانم میکنه.
تو تایم امتحانا کلی فیلم اسلشر و جنایی دیدم و دوباره میگم"جوری با جدیت تو تایم امتحانا نشستم فیلمای اسلشر و جنایی دیدم که میتونم واحدای کاراگاهیو همین الان پاس کنم."تجربه جالبی بود خصوصا اونجاییش که سر هر سوال قبل از جواب اصلی یه دور نحوه قتل یا سرقت میومد تو ذهنم.
این گذشت و من تمومش کردم.از پسش براومدم و خب اشکالی نداره اگه بابتش به خودم افتخار کنم.و حس می‌کنم تمام مدت کار درستی کردم، برای آیندم تلاش کردم و هیچکس نمیتونه و حق نداره خرابش کنه.و حتی نباید حواسمو پرت آدمای مزخرف به درد نخور و مجازی کنم.فکر می‌کردم تو ماه امتحانا از لحاظ روانی خسته بشم ولی متاسفانه اشتباه میکردم و از لحاظ جسمانی یک مرده متحرکِ استرسی شدم ولی تموم شد و بابتش به خودم میگم دست مریزاد.
حس میکنم جدیدا بیش از حد توی حال زندگی می‌کنم.بدون فکر گذشته یا آینده.
و این بده یا خوب؟قرار نیست بفهممش
گروه بیانو که میبینم به خودم میگم از کی باهاشون انقدر غریبه شدی؟هر چی باشه بیش از حد دلتنگ دوستیم با بچه های اینجام.و من یکی از اون ده‌ها نفریم که دلتنگ بیان قبلیه...بدون این کثافت کاریا و هرچیزی.
اصلا نمیدونم چرا دارم اینارو میگم ولی کاش میشد اوضاع اینجا رو به عقب برگردوند.-نه اینکه به اون دوران برگردم-نه نه فقط فضای اون موقع..که ممکن هم نیست.
پس تنها کاری که از دست من و کسایی که دلتنگ اون قدیماییم برمیاد اینه که وقتی یادش میوفتیم یه لبخند بزنیم و رد بشیم.
و نهایت حرفم اینه..دلم برای حرف زدن با دوستایی که اینجا دارم تنگ شده.
----
دلم میخواست یه چیزی اینجا بذارم ولی ایده‌ای براش نداشتم‌.در نهایت ایمی گفت یه چیز دیلی بنویس و احوال پرسی کن که..آره

۶ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۰ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

اسم سریال هایی که قشنگ بودن رو معرفی میکنی؟

الان بشین تو یه ژانر دیگه فیلم و سریال ببین یا کتاب بخون

سریال کم تر دیدم تو این مدت به نسبت ولی black mirror و the100 جالب بودن

هوم..ولی اگه اون هیجان لازمو برام نداشته باشه همون اول دراپش میکنم.

عالیه

دیگه هیچکسو اینجا نمیشناسم.

منم دلم برای فضای قبلی تنگ شده

به اینجا دیدنت عادت ندارم گندم

پ.ن:اسمت خیلی بهت میاد

الی؟ سلام^^ من مائدم

منم خیلی دلم تنگ اون موقع شدهTT

هی..میشناسمت عزیزم

و برنمیگرده.

همچنین حقیقتا..دوست دارم بهت پیام بدم ولی نمی‌دونم چی بگم"-"

+مرسیی ">

لازم نیست که حتما چیز خاصی بگی دارلینگ

حقیقت بود

منم نمیشناسم

ای بابا نارنگی..حالت چطوره؟

پس چی بگم؟ "^"

:>

هرچیزی دلت میخواد گندم شیرینم

گشنمه و خوابم میاد بقیه چیزا الان فاقد اهمیتنTT

مین الی کبیر چی؟:>

کیوت..خیلی کیوتی

مین الی کبیر؟..خیلی با این لقب غریبه شدم..

هاها بیین کی داره به کی‌می گه=-=

پس من زیاد میگشم

من..آخه من؟

خوبه:>

اینکه چطوری نگاه کنی هم بستگی داره ولی اره تو*-*

کلیک

نمی دونم چرا ولی یه لحظه این خیلی تو شدTT

من اصلا کیوت نیستم.

خدایا نارنگی آخه من اینجوریم؟

سلاااامممم😁👋🩷

راستش خوشحالم همه تون عین خودم از هیجان در امتحان به خودتون این مورفین  های هیجانی رو تزریق می کنید و پیگیرش  هستید🤣🤣* ننتی عادت شده انگار وقت امتحانا یادمون بیوفته فیلم ببینیم و یا داستان بخونیم و غیره و هیجان این ها تو امتحان بیشتر به آدم می چسبه انگار نمیدونم مرض چی اسمشو  باید گذاشت!*

بیان قبلی دیگه خبری نیست پس بهتر همینه که در زمان حال باشی و به آینده و گذشته نگاه نکنی !😊👍

کلا مدرسه رو تموم کردی ؟ یا امسال تحصیلی برات تموم شده؟•-•

سلام دود

جدی چه وایب خوبی بهم دادی..انرژی گرفتم
اینجا همه زیادی عبوسن
دقیقا..انگار فیلما بلدتر و پررنگ تر خودشونو بهم نشون میدن
دقیقا..فرقی نداره
متاسفانه این سال تحصیلی..ولی تا تموم کردن کلش چیز زیادی نمونده.

هممون دلمون برای فضای قبلی تنگ شده کوفته قلقلی

هرچند قبلیام زیاد درس حسابی نبودن

مضخرف همه جا پیدا میشه.

وای ارهههههه نوکتو بگیری بکشییسینثجثتیوسجنسنسسنT^T

اخه من چیکارت کنم بچه

مزخرف همه جا هست واقعا 

ولی حداقل فضای اونزمان مثه الان نبود آدمای گاها بهتری داشت

دلم برات تنگ شده پرنسس..

سلااممم ببخشید بدون سلام پیام داده بودم😬😅😂👋🩷 حالت چطورههه؟؟

ام•-•... و ببخشید من حتی نمیدونم به چه اسمی صدات کنم عزیزم😅🌷 امیدوارم عذر منو پذیرا باشی😁با خوردن یه حبه شکولات؟🥺🍬بیا فقط نجو بزار رو زبونت آب بشه و چشات رو ببند بری اون دنیای کشف مزه ها😋

زیادی عبوسن؟🤔 از چه منظور و دیدی؟

(。•́︿•̀。)

اینکه خیلی خوبههه!!! آخرین سال تحصیلی رو باید به خوبی سپری کنییی!!! و کلی خاطرات خوب ازش با خودت یادگاری داشته باشی!😍

عیبی نداره هانی..حالم خوبه با انرژی که تو داری الان عالی

برایتم ولی یه ماسکه برای النا..صدا کردنش با خودت.
وای..این زیادی کیوت و شیرین بود
عبوس..از همه نظر انگار گرد خاکستری پاشیدن روی اهالی اینجا..پر از افسردگی
متاسفانه آخریشم نیست..سال یکی مونده به آخر تازه داره شروع میشه
امیدوارم جدا‌..
نمیخوای خودتو بهم معرفی کنی؟

هیچی نارنگی پوست بکن بخوریم و انیمه/فیلم ببینیم•-•

چ-چی؟تورو پوست بکنم؟

*تکون دادنت

نهههه یه نارنگی میوه نه یه نارنگی ادم=-=XD

اگه نارنگیِ آدمم خوردنی بود چی؟

منم دلتنگت بودم الی 

ببخش زودتر نیومدم پیشت

مشکلی نیست پان..آدما فراموشش میکنن.

خدا رو شکررر😍😍😍🥰🥰🥰خوشحالم  حالت بهتره ♡

النا ! چه اسم قشنگیی🤩🥰🥰🩷 نمیدونم چرا یاد کلمه الیوس  افتادم 🤔کجا دیدم این کلمه رو که یهو به ذهنم رسید ؟🙄😂خدایااا منو ببخش

خوشت اومد؟😆 شکلات های جیب من از همه شکلات های مغازه ها خوشمزه تره😔جان توو👀😂🍬بیا بیااااا * داره گولت میزنه با شکلات بعدی به شهر قصه ها رونه ات کنه*🤣🤣🤣جاروم نی فقط باهاش پرواز کنم🤣😂🤣😂واییی وایی واییی😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

 

ام ...خوب اینو نمیدونم😅 چون افرادی رو دنبال می کنم که همچین حسی رو ندارم و احساس پژمردگی هنوز نکردم😁 و خوب نمیدونم چی باعث شده نخوان وقتی که همه این حالت رو اگه حس می کنن تغییر بدن و از خودشون شروع به تغییر گرد گیری کنن! چرا منتظر بقیه هستید ؟😅 خودتون می تونید از اختیاری که حاکم رو وبت هستی و یا زندگی ها و عادت های کوچیک شروع کنی به کمی غبار گیری😊

اشکال نداره عوضش خوب تلاشتو کن النای عزیزم🥰 به آخر سال تحصیلی از الان فکر نکن تا خسته نشی و بخشی از زندگی ای ببینش که به هر حال باید سپری کنی و چه بهتر با حس بهتری این کار رو انجام بدی و این لطف رو در حق خودت کنی عزیزم😍!

خوببب از چی بگم؟😂 چی دوست داری برات از خودم بگم عزیزم؟

میدونستی اینجا خیلی از ایموجی استفاده نمیکنن بقیه..و تو بهم حس خوبی میدی

الیوس؟جالبه
احیانا نمیخوای مثل جادوگر خونه شکلاتی گولم بزنی؟


حس خوبی داره..دوستات آدمای خوبین
کاریه که دارم میکنم...خاکستری دور و برم زیاده و باید همشو پاک کنم

تلاشمو میکنم بهش امیدوار باشم چون تهش بالاخره به همین زنده‌ام
هرچی دلت میخواد؟اسم؟سن؟علایقت؟

با آشغال ترین آدمای زندگیم اینجا آشنا شدم و این یه جور نحسیه ملموسه.

الی یه لحظه صدات قطع شد متوجه نشدم چی گفتی😔💔

وقتی خوردمت تموم شدی میفهمی نارنگی

با آشغال ترین آدمای زندگیم اینجا آشنا شدم و این یه جور نحسیه ملموسه.

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

شرمنده"-"

منم..

ولی بعضیاشونم اگه اینجا باهاشون آشنا نمی‌شدم شاید هیچوقت پیداشون نمی‌کردم.

می‌دونی..هم وجه خوب داره..هم بد.

آره..و تو جزو وجه خوبشی گندمم

الی تصویرتم رفتتتیحیجسXDTT

جدی؟انتنم نمیده؟

چرااا؟؟😳 دلیل خاصی وجود داره؟ 

خوشحالم باعث شدم حال خوبی دریافت کنی عزیزم♡😁

🤭💓

کی میدونههه؟؟؟~~👀🍬

 

 

این بهترین کاری می تونه باشه که در حق خودت می تونی انجام بدی😗👍💓

ارهههه😍😍😍🤩

هینامیییی~~~😂

دانشجو ام😁

علایقم ....راستش خوندن رمان ها از هر نوع و داستان های مصور ...کتاب خوندن و دیدن  فیلمی اگه وقت کنم و یا خوشم بیاد 😁👍💓

  😅 راستش زیاد چیزی ندارم که درباره اش از خودم صحبت کنم و برای شناخت بیشتر می تونی خودت ازم سوال بپرسی النا جون😁

دلیلشو بهت نمیگم..زیادی چرنده

اوه پس شایدم گولم بزنی


اوه..خوشبختم
علایقمون نسبتا مشترکن
چه سبک موسیقی رو بیشور دوست داری؟

فقط منم که برا امتحانا مثل دیوونها خوندم؟!

بیان قبلنا چقدر شیرین بود.

باید دید از چه نظر مثل دیوونه ها خوندی.

آره.لفظ گذشته

اوه مسیح!

ممنی النا رو ببین!

غمت نباشه بیبی؛میام پی ویت و از غم رهایت میکنم هاح؟

هوم..منتظرتم انجل.

خوب ....اگه فکر می کنی که با آدم های درستی اینجا آشنا نشدی می تونی با سر نزدن و یا تموم کردن رابطه ات باهاشون خاتمه بدی !😊 تنها کافیه تصمیم بگیری تا این خاکستر سیاه و آشغال های اطرافت رو دور کنی و تو نایلون  اراده کنی و بریزی دور !!! اینطور فکر نمی کنی الیوس؟😁

🤔 البته شاید الان بگی نمیشه و یا بالاخره دلبستگی ای هست و چون باهاشون حرف زدی نمی تونی ....🙄 come on !!!😂 اینا قدیمی شده و بهتره یه دلیل دیگه بیاری برای موجه کردنش اگه بخوای بگی نمی تونی! دیگه تو دنیایی نیستی که فکر می کنی ! 

اگه حس می تونی تو باتلاق نحسی ملموس  پرتاب شدی نباید بشینی بگی اوکی تو این باتلاق که افتادی یکی بالاخره گذرش میوفته و نجاتت میده ! اینطور نیست ! اگه بخوای بشینی سال ها ممکنه زمان ببره و فسیلت  رو اونوقت شاید یکی متوجه بشه و برداره ! 🙄😅😂 البته دور از جونت * ولی خوب منظورم این هست باید خودت یه راهی برای نجات پیدا کنی ! 

یکی که تو بیابون گم میشه یه جا نمیشینه به امید بقیه تا همون مکانی که سقوط کرده نجاتش بدن ! بالاخره حرکت می کنه و بعد هفته ها ممکنه طول بکشه اما ممکنه نجات پیدا کنه و یا نه ! در هر صورت ممکنه با قدم برداشتن رو به جلو وسیله ای پیدا کنه که به نجاتش کمی کمک کنه و یا نه ! در هر صورت باید یه موقع هایی ریسک کنی😅

یا آدمهای درستی آشنا بودم و دوستای درستیم داشتم ولی خب..؟ppl change.

الیوس همینطور فکر میکنه همین یه ماه پیش حدود دو سه تا آشغال انداختم دم در.
کام ان..کی به فکر ناجیه؟ناسلامتی قرن بیست و یکیم
انقدری تجربه دارم که بفهمم ناجی وجود نداره و همیشه خودم خودمو کشیدم بالا ولی یه وقتاییم تنبلی لازمه

اصلا انتنت نمیده¥-¥

عجب بچه ایه

انتناهم انتنای قدیم😔🍵

هوممم~~~👀 بسیار خوببب~~~ 😂🤭 زیادم درباره اش کنجکاو نیستم که بدونم😁✌️

😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣نعععععععع گولت نمیزنممم😂😂😂

معمولا کی پاپ  گوش میدم و یا بیشتر آهنگ های ملو و آروم رو 😅 با سبک خشن و یا شاد زیاد نمیکشم😅 حتی شاد هم سبک ملو و آروم ...هیجانی باعث میشه عصبی بشم چون رو اعصابم میره وقتی دوپس دوپس به خصوص تو ماشین باشه🙄😂 و خوببب از طرفی سبک موزیک هایی که دوست دارم رو شاید بقیه دوسش نداشته باشن ~ بیشتر وقتا انگلیسی یا زبان های دیگه ~ ولی حسی که از بی کلام میگیرم یا آهنگ های بی تی اس چیزی نیست که بتونم وصف کنم

(っ˘ω˘ς )

 

yes !! People  is so challenging 😮‍💨and you can't  do it to back them...

به عنوان اولین قدم الیوس  گام بزرگی و خوبی برداشتی!!😍👍

😂😂😂 چه میدونم والا! یه سریال ممکنه هنوز تو این فکر باشن که یه شاهزاده  ای با اسب سفید میاد و نجاتشون میده°°

🥲 هیچی بهتر از این نمی تونه باشه بعد کار و زندگی ای که خودت ساختی و بعد کار هایی که انجام میدی و حقوق میگیری خودتو بابت همه چیز مهمون کنی و پارتی بگیری و با دیدن فیلم یا انیمه مورد نظر  زیر پتو و زیر گوله شروع به مارتی بگیری برای خودت 😂😂🤣🤣🤣🤣😆🤙یعععع ~~~

لعنتیا چطور میتونین انقدر دو رو باشین؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬