𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

همیشگی‌ترین همراه من!

دوباره خوابت رو دیدم که از دور سمتم می‌دویدی. 
سمت من؟مطمئن نیستم. 
از آخرین باری که برای من قدم برمی‌داشتی خیلی گذشته. 
مه جلوی دیدم رو گرفته بود ولی من باز هم تلاش می‌کردم ببینمت 
تلاش میکردم حرف بزنم و صدام رو بشنوی 
ولی تو نمی‌شنیدی. 
 شاید هم نمی‌خواستی بشنوی.
با این وجود من دوباره و دوباره سعی می‌کردم جلوتر بیام و دست های سردت رو بگیرم اما تو مدام دورتر و دورتر می‌شدی. 
دلم می‌خواست فریاد بزنم که چقدر دلتنگتم ولی انگار چیزی جلوی دهانم رو گرفته بود 
انگار رشته‌هایی نامرئی به زمین میخکوبم کرده بودن 

کی می‌دونست؟اون رشته ها چی بودن جز غرور مسخره‌م؟ 
زمان گذشت و تو از نظرم محو شدی. 
جوری رفتی که انگار از همون اول هم اونجا نبودی. 
 فقط من بودم با طناب های پوسیده غرورم که دورم چنبر زده بودن و کوهی از خاطرات که من نمی‌دونستم باید چطور و از چه راهی فراموششون کنم. 
بعد به خودم گفتم چرا باید از ذهن و قلبم پاکشون کنم؟وقتی تنها چیزی که از تو دارم همین خاطرات کهنه و پر از گرد و خاکن؟ 
حتی اگر خودت هم بودی نمیتونستی تمام اون یازده سال رو فراموش کنی.
میتونستی؟ 
همیشگی ترین همراه من!
من بدترین همراهی بودم که ممکن بود کنار خودت داشته باشی و حتی نمی‌دونی تا چه حد متاسفم که نتونستم آدم بهتری برای تو و خودم باشم. 
گفتی حالا که دارم بدون تو ادامه می‌دم دوست نداری بیای و با بودنت دوباره خرابش کنی 
ولی کی رو گول می‌زنیم؟تو همیشه درستش می‌کردی
من تلاش کردم اون مه رو با هرچیزی که داشتم کنار بزنم چون تو ارزشش رو داشتی،ولی تنها چیزی که با کنار زدن اون مه غلیظ عایدم شد جای خالی تو بود کنار خاطراتی که بی‌نام و نشون دفن شده بودن. 
و من مونده بودم کنار مزاری که نشونی از تو نداشت 
من مونده بودم و یک جای خالی خیلی بزرگ که هیچکس توانایی پر کردنش رو نداشت. 
حالا که از هم گذشتیم بیشتر بهت فکر میکنم و دلتنگت میشم 
اما اینبار نه تو هستی و نه من.
پس فقط گوشه قلبم از خاطراتت نگه داری می‌کنم و بهشون سر می‌زنم تا خاک و غبار همنشینشون نشه و به امید روزی منتظر می‌مونم که دوباره در آغوش بگیرمت و حس کنم دوباره خودم شدم‌. 
از طرف بدترین همراه ممکن،النا.

۴ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۰ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

کل این نوشته رو با تمام وجودم حس کردم(((:

امیدوار بودم کسی درکش نکنه

هی.

از احوال پرسیای شما 

ک حتی پیام احوالپرسیم و ک واسه چند وقت پیشه رو ج ندادی


بهتری؟

جدیدا دوباره حرف زدن برام سخت شده




نمی‌دونم..بهترم؟
جسمی آره روحیم خوب می‌گذره

و چرا ؟

 

 

امیدوارم باشی .من ک کلا بی اعصابم نمیدونم چرا 

شکر ..

 

چرا داره؟



بی اعصاب چرا

نداره..؟

 

 

نمیدونم ..کلا برنامه بدنم ریخته بهم ..سیکل قبلیم و نشدم از شدت استرس. الان سیکل بعدی ام و هنوزم نشدم 

دکتر رفتی؟

نه ..شدم ..امروز روز دومه دارم میمیرم..


بهتری؟

زیادی حواست به خودت نیست


جسمی؟
نسبت به قبل اره؟خیلی بهتر شدم

این یه معجزه بود که دوباره برگشتی بهم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬