𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

زرد و خاکستری.

______________________

این روزها یکم خسته کننده شده.
نمیتونم گله کنم چون از داشتن کلاسای مجازی ناراحت نیستم چون حوصله مدرسه رفتن ندارم ولی اینکه دوباره روزمرگی بغلم کرده یکم غیر عادیه.
قراره احتمالا مهتاب برای دیدنمون بیاد تهران ولی اگه امتحان داشته باشیم از دیدنش محروم میشم.
پریروز گامجه بهم گفت شبیه گل عروسم و بعد اون گل شد گل مورد علاقم.
برای همین وقتی مهتاب پرسید چه گلی دوست دارم گفتم گل عروس.
اون روز به عنوان کاور برای اینکه مامانش شک نکنه با هلیا رفتم بیرون تا اون به دیتش برسه و منم خودم یکم با خودم خلوت کنم.
الان دارم سر کلاس ادبیات اینارو مینویسم و دبیرمون در مورد نیما حرف میزنه ولی گوشم چندان باهاش نیست.
در واقع دارم به آهنگای cigarettes after sex گوش میدم فکر کنم من و چومی یهو بهش علاقه مند شدیم.
قراره جمعه برای مسابقه هستی برم و تشویقش کنم تا اول بشه.باید براش هدیه هم بخرم چون اون خیلی قویه..دوستِ قوی من.
آبی بهم گفت برای هر امتحان بیخود استرس میگیرم و این خطرناکه ولی گاهی که بهش فکر میکنم میبینم اصلا دست خودم نیست که بخوام کاریش کنم.
استرس و یخ زدن دستام به علاوه حالت تهوعم دوباره برگشته و اذیتم میکنه.جوری که دلم میخواد معدمو بیرون بکشم و پرتش کنم جایی که نبینمش.
کار هر روز صبحم شده دادن تست افسردگی دکتر علویانِ بدبخت.اخه کارینا بهم میگه نتیجش بد درمیاد بخاطر اینکه رو مود خوبی نیستم ولی نتیجش هر روز یکی در میاد.افسردگی شدید با نمره ۴۷؟سرعت رشدش بالاست و من قرار نیست جلوشو بگیرم.
امروز صبح وقتی داشتم میرفتم صورتمو بشورم خواهرم بهم گفت چرا شبیه مرده‌ی قبرستون شدی؟جوابی ندادم ولی میتونم خستگیو حساب کنم؟
از تابستون و پاییز متنفرم چون سردن.من از سرما متنفرم و کم کم دارم متوجهش میشم
قبلا از گرما متنفر بودم و الان دارم فکر میکنم دچار دوگانگی شدم؟
آبی بهم میگه خورشید ولی خورشید داغ و گرمه.من داغ و گرم نیستم.
به این فکر میکنم که امکانش هست امتحان فردا هم کنسل بشه؟حوصله امتحان عربیو ندارم.حوصله هیچ امتحانیو.
این روزا باور کردن آدما برام سخت شده.وقتی کارینا و مهتاب یا چومی چیزی میگن باور کردنش برام سخته.حس میکنم اعتمادم شکسته؟چجوریشو نمیدونم ولی شکسته.از تاثیرات زمستونه؟زمستون بهم حس ناامنی میده.
آلا باهام حرف میزنه و من باهاش حرف میزنم.آلا خیلی آرومم میکنه.در عین حال که دردناک میشه گاهی ولی یه پارادوکسه
کارینا و چومی بهم گفتن رنگ وجودم زرده.هرچند چومی اول فکر میکرد شاید قهوه ای باشم ولی درنهایت اونم گفت من زردم.نمیدونم این خوبه یا بد؟
روزام که خاکسترین پس ترکیب زرد و خاکستری چه رنگی میشه؟جالب در نمیاد.
دلم میخواد موهامو آبی کنم ولی حتی حوصله اینم ندارم.انگار حس میکنم قراره از اینم پشیمون بشم.
دیلیم و پلی لیستم جزئی از وجودم شدن و اون چند وقتی که توشون چیزی نمیگفتم حس خفگی داشتم.
دیروز که هلیا دید کارینا و مهتاب ادمین دیلیمن اونم درخواست داد براش.(با هلیا که حرف میزنم یاد دعوامون میوفتم و خوشحال میشم که دیگه تو اون وضعیت نیستم.)بعد از هلیا چومیم اونجا ادمین کردم و حس میکنم اونجارو ترکوندیم.
ولی خب من همیشه در مورد شادی لحظه ای گفتم..شادی مثل یه بچه خرگوشِ بازیگوش از دستم فرار میکنه.فقط فرار و فرار
شادی هیچوقت به دامِ من نمیوفته.
پلی لیستم روی حالت شافله و دارم به صدای محشر جیمین گوش میدم.خدایی وجود نداره ولی فرض میکنیم فرشته ها واقعین و حنجرشو بوسیدن.
"Just take it all
I'm nothing without your love
I promise I'll never leave your love
My heart is beating 'cause of you"
من خیلی دیر این ost جیمینو کشف کردم.و بابتش ناراحتم.
By the way..
خانوادم هنوز کامل با اینکه که حالا من یه آتئیستم کنار نیومدن.ولی کیو گول میزنیم؟خدایی وجود نداره.
با باران یه لغت نامه درست کردیم چون گفتن کلمات اسلامی(؟)برای یه آتئیست جالب نیست و دستاورد های جالبی داشتیم.مثلا به جای ایشالا میگیم ایشعلما یا به جای به خدا از به علم استفاده میکنیم.ولی اینم...شادی لحظه‌ایه.
روز انقدر سریع میگذره که من حتی نمیفهمم کی تموم شده.
ساعت ۱۲ ظهره و من دوباره یه روز دیگه رو به بطالت گذروندم.دیگه گذاشتن "ذ" و "ز" رو توی نوشتنم رعایت میکنم.
میخوام یه کاری بکنم ولی تلاشام جوابی نمیدن.راستش از زیاد تلاش کردن خسته شدم..
زیاد حرف زدم و اولین باریه که تو بیان اینکارو میکنم.
این پست پره از خاطرات وصله و پینه خورده
ولی کی به کیه؟من کار خودمو میکنم...
امیدوارم اوضاع بهتر بشه..امیدم هنوز زندست ولی نفسای اخرشو میکشه
پس...امیدوار میمونم.

بمهن ماه ۱۴۰۱-

۶ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۱ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

یه گیف گربه پیدا کردم که یهو دمش راست میاد بالا و منحرفم میکنه

ولی خیلی کیوت و بانمکه

دلم گربه میخواد

تا حدی که ممکنه برم گربه هلیارو بدزدم

الان تاریخشو دیدم

۰۱/۱۱/۱

به فال نیک بگیرمش؟

باشه به آخرین تکه پاره های ریسمان امیدم چنگ میزنم.

ادبیاتت منظورت سروش جونتونه؟xD

تو که شخم میزنی درست بخون خب عشق من

منجم ادبیات بود سروش جغرافی

یادم نرفته قرار بود برام کیک بخری

دیروز یه فیلم تو تیک تاک دیدم که یه دختره بعد از یه مدت طولانی لانگ دیستنس رفته بود دم خونه دوست دخترش.

موهاش آبی بود و به شدت زیبا

دلم خواست ولی کی حوصله‌ی رنگ مو داره-

من شخم نمیزنم=-= وی وقتی نوتفیکیشنش میاد نمیشه نخونی:>
حالا فرقی نمیکنه دوتاشون معلمن-


ادرس خونه تونو بده برات کیک بیارم؟

اوهوم...

نکته جالبی بود


من ولی ادرستو دارم-

این مدت درد قلبم و حالت تهوع ولم نمیکنن

کارینا میگه باید عذا بخورم وگرنه هیچی ازم باقی نمیمونه

ولی..

قلب مرده بدن زنده میخواد چیکار؟

امید عین سس ماکارونیه همیشه با هر چنگالی که بهش میزنی سعی میکنی یه بخشی از سس رو هم با ماکارونی وارد دهنت کنی تا قیمه یا سویا هم کنارش مزه بدن چون ماکارونی بدون سس هیچ فایده ای ندارد هم خشکه هم بی رنگ و زرد نظرت چیه هیونگ؟

بند اول و خوندم ناراحت شدم..

دوم رو خوندم قلبم درد اومد..

سوم رسیدم بغض احساس کردم..

یهو به ذهنم اومد چقدر این متن شبیه حرف زدن های آنه شرلیه..

و ذوق کردم و دوباره دقت کردم به کلمات به جمله ها به تعریفات و با خدم گفتم هولی شت چرا انگار خدش داره حرف میزنه؟

سختی رو همه میکشن و من نمیخام شرایط الانت رو با خدم و یا با کسی مقایسه کنم فقط میخام بهت بگم همیشه یه راهی پیدا میشه که شادی رو به زندگی آدم بیاره و دیگه نزاره خسته و کلافه و سردرگم باشی..

و مهم تر از همه باید اینو بهت بگم که من هستم و کمکت میکنم تا هروقت که خدت بخای هستم که دستت رو بگیرم و خدم پلی میشم تا به هرچی میخای برسونمت پس هروقت خواستی من هستم همه جوره بدون اینکه قضاوتت کنم یا نظر اضافه ای بدم 

علاوه بر همه ی اینا تو بغل من رو داری 

داشتن بغل حداقل یک نفر تو زندگی هر آدمی نعمت بزرگیه این رو از یاد نبر هیچوقت خب هیونگ؟

تشبیه زیبایی بود...

شبیه حرف زدن آنه..واقعا؟
اوه ..
جدا...خوشحالم که تو هستی دونسنگ کیوتم..خب؟

میدونم نکته جالبی بود-

بچ تو فقط ادرس مدرسه مو داری- ادرس خونه مونو که نداری، داری؟"-"

همه نکات من جالبن


میام دم در مدرست بهت ویفر وانیلی که خیلی عاشقشی بهت میدم-

دلم برف میخواد.

برف خیلی خیلی زیاد

شاید چون خودت شخصیت جالب داری؟


تو بیا دم در مدرسه ببین اصن میتونی منو پیدا کنی یا نه~
بعد من همون ویفروانیلی رو همون جلوی مدرسه میکنم تو ماتحتت...اه..خیلی نکبت واره ویفر وانیلی-

لاس زیبایی بود

10/10

اگه کردم؟پرتغالیم میکنم تو حلقت
ولی ویفر موزی مزه بهشت میده...حقیقتا

اگه ادبیاتم خوب نبود قطعن تا الان این دنیا وجودم رو کشته بود..

اره..منی که مدام آنه شرلی میبینم اینو میگم پس واقعنه..

کیوت خدتی حیف هیچ دلم نمیخاد برینم بهت میدونی؟!

ادبیات برای توام نعمته؟


بله درجریانم

کل پست:

چومی اینجوری گفت چومی اونجوری کرد چومی فلان چومی بیسار

عاشقم شدی بیبی؟😨

چیکار کنم دیگه این روزام با تو میگذره دختر

اره عاشقت شدم ولی بیشتر عاشق اون پست زمان داریم که اگه اعتراف نکنی قراره تحویل بانوت بدم

وقتی ب آهنگای Cigarettes after sex فکر،تاکید میکنم،فقط فکر!میکنم میخوام‌ جیغ بکشم و گریه کنم فقط-

گفته بودی دوسشون داری

امشب با اونیکی آلبومش میکشمت

من فقط داشتم واقعیتو نشون میدادم - لاس کیه بابا..

دارم به این فکر میکنم تنها سبا توی دهم منم- پیدا کردنم راحت میشه- از وقتی که وانیلی خوردم دیگه پرتغالی برای شوخیه-
حقیقتا..موافقم^^ هرچقدر هم که شکلات دوست باشم ولی ویفر شکلاتی موردعلاقمه~

بله بله درسته دختر خوب



خودتم میدونی راحته
پرتغالی مزه زهر میده
ویفر شکلاتی و موزیو ول کن..وافل موز و نوتلا خداست

فراتر از نعمت 

نجاتم میده 

آزارم میده 

و گاهی بی حسم میکنه

 

نبینم لب هاتو که نمیخندن هم؟

این خوبه..ولی نه همیشه



خنده‌ی خشک شده؟

پارسال یه دبیر داشتیم که فیزیک تدریس میکرد...ولی آخرین جلسه یه چیزی گفت که یادم نمیره

گفت رنجم قانون پایستگی داره

باورم نشد.

ولی الان دیدم..این لعنتی از بین نمیره

فقط آدما بهم پاس میدنش...

و این وحشتناکه

برای من که یه آدم کسخلم هیچی بد نیست جز یه چیز فقط بقیش هرچه باد اباد کجای کاری 

 

آب برات میارم و خدم لب هاتو تر میکنم تا خشک نباشه 

قلبمو چی دونسنگ؟اونم خشک شده

 حس میکنم یکم دیگه تو پی وی چومی غر بزنم از سقف آویزونم میکنه

این ستاره های بیانم ۶۹ تان...

منحرف نشو النا منحرف نشو

اینجارو با دیلیم اشتباه گرفتم-

ویت...خب اینجام که دیلیمه-

دختر خوب؟ لفظ دختر خوب برا من شبیه جوکهXD


نمیتونی پیدا کنی هاها
اره- از چیزایی که طعم پرتقالی دارن خوشم نمیاد؟
وافل دوست ندارم- هرچند تا حالا وافل موز و نوتلا نخوردم-

کیه که ندونه دود



وافل موز نوتلا مزه بهشت میده..عمیقا

حس میکنم یکم دیگه تو پی وی چومی غر بزنم از سقف آویزونم میکنه

 

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

نه.

خودمو از سقف آویزون میکنم.

نه ولی دور از شوخی،خونه خودته،راحت باش داداش این حرفا چیه♡

خصوصا با حرفای بعداز ظهرم

یا اون عمل تروریستی و تجاوز به یکی به همراه خانوادش

مجبوری ۲۴ ساعت شبانه روز بهم اون پیام کوفتی رو یادآوری کنی؟:))))

آره کاملا

برای اینکه یادت بیاد قراره من برات آستین بالا بزنم

وای بر من..منتظرم دود😭🕯

هاها ساعت ۸

قلبمو نمیتونم بهت بدم چون خونه ی با ارزش ترینمه..

اما از هر درمانی برای قلبت دریغ نمیکنم فقط بهم بگو چی خوبش می‌کنه مهیا میکنم مگر من میتونم بزارم سرخی قلبت عین رز خشک شده بشه؟

نمیدونم

از حرف زدن خستم.

یبار آذر گذشته بهم گفتی همیشه هستی و کمکم میکنی یادت هست؟ 

یبارم گفتم هروی که اذیتت می‌کنه رو دور بریز و تا جایی که دستت میگیره پرتش کن الانم با گذشت یکسال میخام همین رو بهت بگم هرچی که هست مهم نیست فقط پرتش کن

نمیخام حتی حرف بزنی من جای دوتامون حرف میزنم خوبه؟

پرت کردنی نیست.

مشکل اینه

پس فکر نکردن یا فرار کردن ازش میمونه؟

اره فکر کنم

بنظرم الان بهتره her & the sea و closer از clann رو به علاوه лёд(ورژن هشت بعدیش بهتره) گوش بدی که دومی رو اگه ساند کلاود داری اونجا سرچ کنی راحت پیدا میشه اگه ساند کلاود هم نداری تو سایت metrolagu بزن به احتمال زیاد بیاره دانلودش کن و اگه دلیل علاقم به آهنگ رو متوجه شدی بهت قول میدم هیچوقت نگم الی 

سرچ کردمش...

سلاپ

ستون؟عجب...

سلام

یوسف نوری مادرخراب دلش نمیخواد در مدارس رو دو روز گل بگیره حرومزاده؟

تهران ۱۶۰ عه

همونطور که گفتی مادرش خرابه.


یو؟

"یو"what does mean of          ی پی ان خوب برا ایرانسل نت همراه هم معرفی بی زحمت 

 

 

 

یعنی...فاک

ستون؟کیه؟


Swing?

رندوم این سایتو پیدا کردم💀

چقدر جالب


پس یکی رو در پیش بگیر هوم؟

 

و در مورد سرچ خب چطور بود؟دوسش داشتی؟

شاید



دوستش داشتم

تازه فهمیدم این سایت شاخص آلودگی هوا اشتباه میزنه 

این سایت بزن،اصلش انگار اینه(waqi Tehran)

هوای این خراب شده در هر حالتی فاکد آپه

قبولت دارم 

آی نو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬