𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

جدا وای..

عمیقا دلم برای روزایی که بی دغدغه سریال میدیدم تنگ شده..

خوبین؟اگه هستین؟

جدا وای..دلم برای اینجا تنگ شده بود.

...By the way

یه چیز عجیبی وجود داره و اونم اینه که من رفتم و یکی از بچه های بیانو دیدم

درواقع اون اومد دید ولی انی وی..جدا تجربه باحالی بود و دلم میخواد بقیه رو هم ببینم.

اینجا چرا غریب و مظلوم به نظر میرسه؟جدا چرا؟

۱۲ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۱ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

عه الیییییی

بعد سالها ظهور گشتی

خدای من نارنگی..سلام

سلام

خوبی نارنگی؟

خوبم تو جی؟

 

چقدر خوبه که همیشه اینجایی...قلبمو گرم میکنه

سعی میکنم خوب باشم.

الان داری غیرمستقیم بم میگی چقدر علافم ؟XD

پس قول دادیا*-*

خدایا احمق کیوت..معلومه که نه

ازت تعریف کردم
قول نه..من قول نمیدم

می دونم داشتم شوخی می کردم😂😭

خب قول تلاشش چی؟•-•

میدونم...

تلاش؟خب اونم قول حساب میشه،نمیشه؟

منم میخام برم چندتا از بچه های بیانو ببینممممم ولی هیچکدومشون حتی نزدیکم نیستن ‌.... ایششش :(

شاید باشن..اگرهم نباشن میان به دیدنت

آشنا شدیم؟

اره•-•

باشه

به نارنگی قول میدم
خوبه؟

موهات فره؟"-"

چطور؟

بگو=-=

آره فره

حالا چطور؟

*اروم کشیدن موهات

قول دادیاTT

 

موی فر از نظر من قول رو بین پیچ و تابش نگه می داره

خدای من...باشه قول




تعبیر قشنگیه..دوستش دارم

خودمم قشنگم اخهXD

شک نکن

تو مسترپیسی

خیلی آشنایی ولی باز یادم نیست کیستی :" 

 

 

*از شدت حق بودن این دیالوگ رگ دستامو با چنگال زدم

هه ریا...من تورو یادمه

البته اینکه الان کامنتای قبلیتو خوندم بی تاثیر نیست
النام..یا همون مین الی؟.


خدای من توام به حق بودنش ایمان اوردی دود

هعیییی شاید یروزی اتفاقی ببینمشون ( انقد گوه شانسم ک تشخیصشون نمیدم ) نمیدونم ! به هرحال من مینام ملقب به دبی جذاب 😂🦆اند  یو ؟ 

امیدوارم بینیشون..واقعا


اوه خوشبختم..النام ملقب به هرچیزی که فکرشو بکنی

من شدیدا دلتنگ اون روزا هستم....و نمیدونم کی برمیگردم به اون روزا

ادم نباید دنبال گذشته باشه

مگه نه؟

ناموسا؟ شوخی که نمیکنی؟ بی‌ناموس خودتی؟ کووووونییییی دلم برات تنگ شده کدوم گوری رفته بودی؟؟؟!!!!! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وای خدای من!!!! 

بس از یک سال و نیم! 

کدوم قبرستونی گم شدی؟؟؟ 

اوه شت...خودِ خودمم

الان منو یادته بچ؟حالا یه نشونه از،من بده ببینم راست میگی یا نه
)کرم دارم(


خدای من...من همینجا بودم درست همینجا!

سلام +-+ 

هی میزوکی..خوبی؟

حیحی :)♡

النا شی چه اسم زیبایی داری ! همچنین ! 

چند سالته ؟ 

اوه واقعا زیباست؟

سن...ناجور میشه اگه بگم اول خودت بگی؟

آره تو رو یادمه قبلا با اون یکی وبم اومد و باهام آشنا شدی،یوکی و رایا رو یادته؟ 

یا خدا پس چرا نشونه‌ای ازت نیست 😭

آخرین باری که حرف زدیم کی بود؟ من زیاد یادم نیست 

خدایا رایا و یوکی دوستای عزیز و قدیمی منن..

هستم دود..اینجا خیلی کمتر
شت..الان چک کردم و دیدم ۱۷ اردیبهشت پارسال آخرین بار بود...
جای دیگه ای میتونم جز اینجا باهات در ارتباط باشم؟

فاک این سریاله...

فکر نمیکردم روزی عاشق ازرائیل بشم

دیگه خبری ازشون نیست و بدجوری دلم براشون تنگ شد :( 

 

آره تلگرام هستم،داری؟ 

بعد بهم زدنشون کمتر دیدمشون...



یپ
آیدی؟

ارههههه :) 

نه مشکلی نیس جر من ۱۷ سالمه کلاس یازدهمم انسانی !

+ اوکی ولی داشتم کامنتا رو همینجور میخوندم دیدم دارین راجب رایا و یوکی حرف میزنین :) هقق :) میصشون ... 

اوپس..یکسال ازم بزرگتری

دهم تجربی..؟امم گفتنش یکم عجیبه

شمارشونو دارم ولی خیلی کم باهم صحبت میکنیم

والا ازرائیل نبودن لعنتیا خیلی خفن بودن

پدر بودن..پدر

*روشن کردن سیگار

سلام، آجوشیِ چشم خورشیدی

خاموش کن اونو میمیری دیگه آبیِ دیکهد ندارم


سلام،آبی کودک

(نباید صبح سلام میکردیم؟امروز سلام نکردیم)

این همه گفتی بیام که بعد بهم بگی دیکهد؟

تحت تاثیر قرار گرفتم.

کودک؟ شوخیت گرفته؟

 

(صبح ادامه‌ی دعوای دیشب بود پس عادی بود سلام نکردیم.)

خب چی بگم؟امم..سپیده؟


خب اگه من پیرمرد باشم تو کودک نمیشی؟


(خیر بنده دعوا نکردم باز از حرفم اشتباه برداشت کرده بودی)
پ.ن:ببینم اینجام میتونم دعوا راه بندازم...دیکهد کردی منم

همون آبی کافی بود ولی هر چی می‌خوای می‌تونی بگی(شامل دیکهد و بچ نمی‌شه.)

 

پدو- یعنی خب منطقیه.

 

(ولی در نهایت دعوا شد.)

ج.پ.ن: اگه تو باشی و من باشم، قطعا

بچ؟نه اینجا باهات ملایم برخورد میکنم آبی خشونتم مال تله



مثل همون کاندوم خاردار؟و ازدواج با بانو تو امریکا؟

(الان دعوا نداریم.)
ج.پ.ن.ت:قرص اعصاب نیاز داریم

خشونتت برای منه بوس بوس بغل بغلت برای بقیه

 

اونا.رو.یادم.نیار.

 

(شاید‌.)

ج.ج.ج.پ.ن: قطعا از دست تو نیاز دارم.

اه اه صبحِ حسود

بیا تورم بوس بوس بغل بغل کنم


تصورشون میکنی؟

(کاری نکن با نقطه هام خفت کنم)
ج‌.ج‌.ج.ج.پ.ن:حیف که تل نیست گیفایی بفرستم که گه گیجه بگیری

نه دوستای عزیز که همو بوس بوس بغل نمی‌کنن

 

فعلا اعصابم کشش این موضوع رو نداره.

 

ج.ج.ج.ج.ج.پ.ن: عجیب شدی. می‌خواستی بیام که اینجوری کنی؟

وقتی هنوز داری فشار میخوری:



علتش چیه؟

ج.پ.ن:خب فاک ایت بیا بغلت کنم آبی
دارم اون اهنگ لانا رو که برام فرستادی گوش میکنم

چی بخورم؟ تو رو؟

 

ت- نمی‌دونم. اطلاعی ندارم.

 

جواب این یکی پی نوشت: خیلی زشته بپرسم کدوم یکی؟-

زشته حیف که آتئیستم وگرنه میگفتم استغفرالله

استغفرعلم

قلبمو شکستی
ناراحت شدم آبی

امم..fuck it I love u

این همه بار تو شکست- یعنی آخی چرا؟:(

 

منی که از همه‌ی آهنگام منظور دارم: 

آخیو میکتم تو مقعدت


اره خصوصا اونی که اسمش I wanna be your girlfriend بود
یه جاییشم میگفت I wanna kiss your lips

چه خوب یادت می‌مونه.

تویی که یه آهنگ برای تمام دوستای عزیزت می‌فرستی:

چون بعدش خجالت کشیده بودی و ضمنا تایمشو تنظیم کرده بودی


هاها نه خیر
فقط یه بار بود اونم قبلا براش فرستاده بودم

حافظه‌ی خوبی داری

خوشم اومد

 

اوه پس یعنی من باید برداشت خاصی از آهنگا داشته باشم؟

*لبخند موذیانه

میدونستی من همه چیزو یادم میمونه؟



اوه شت بزار ببینم چه اهنگایی برات فرستادم

نوپ

 

آهنگای قشنگ~

الان بدون



چیا مثلا؟

تو لیریک چیزایی که می فرستی رو چک نمی‌کنی اصلا، نه؟

نا امید شدم...منی که بعد هر آهنگی که می‌فرستی لیریکشون رو می‌خونم:

 

 

اگه یهو رفتم بنا بر چیز خاصی نذار، احتمالا خوابم برده

ودف چرا نکنم..میگم کدوم اهنگارو برات فرستادم کودک

اسم
ولی بعضیاشون واقعا منظور دارن:(
بقیشونم دوست دارم و برات میفرستم


کیبود صبح به من میگفت موقع خواب گوشیو بزار کنار؟

با ذکر مثال لطفا

 

من ببینم خوابم شدید شده گوشیم رو خاموش می‌کنم می‌ذارم کنار

همیشه

پس نمی‌تونی بر علیه من استفاده کنی

اونایی که منظور داشت؟

Dynasty
Exile
If we have each other


ولی،من ابدا اینجوری نیستم

که اینطور

 

ولی، باید اینجوری باشی

در مورد که اینطور بهت چی گفتم؟؟



من و تو قبلا:آبی،آجوشی چشم خورشیدی،دونه برف،دلربا
الان:بچ،دیکهد،

می‌خواستم اونجوری بمونیم، ولی چی شد؟ احتمالا ترسیدم...

از اون شب به بعد اینجوری شد.

بیان الان خیلی بی رنگ بنظر میرسه

بیان بعد اینکه یه سریا پاشونو گزاشتن توش از رنگ و رو افتاد

چطوریی

+چ پروفایل جاذابی

خوب؟..فکر کنم

تو خوبی؟

پروفایلت برام نمیاد..

و بعد اینکه یه سریا پاشونو گزاشتن بیرون..

و به نظر تو با رفتن کیا بد شد؟

یححح ! حدس میزدم بزرگتر باشم جر ! 

به هر حال از اشنایی باهات بسیار خشنودم :]♡

 

عایگو ! اگه یروز باهاشون حرف زدی سلام منم بهشون برسون :"

حالا یک ساله فقط دختر

من هم همینطور


حتما همینکارو میکنم")

وای خودا =-=

تو منو یادتهههه؟

منم خوبم النا

توچی؟

وای توام منو یادته؟؟


منم خوبم
چه خبر؟چه میکنی دود؟

 یه +-+

گودد 

منم دیروز کنکور نکبتی دادم الان دارم لود میشم

تو چی گل؟ +-+

وای خدای بزرگ..واقعا نکبتیه

فردا مثلا آزمون فیزیک دارم ولی تنها کاری که نمیکنم فیزیک خوندنه

اومدم اسپم بدم*-*

وای وای

ببین که بالاخره اومده اینجا

من تو رو ببینم خودمو میزنم به کوچه علی چپ

دقیقا چرا؟

چون تووووو یهههه بچچچچ تمام معناییییی 

کسکشششش چرا یه احوال از من نمیپرسی؟؟؟؟من بمیرم تو راحت شی خب؟؟؟؟اصلن کوچه علی چپ بره تو کون خر من ببینمت فرار میکنم میرم یه سیاره دیگهههه 

انقدر فشاریم ازت میخام بچلونمتتتت تا گوه نکنی خدت ولت نکنممم

اوکی اوکی قبول دارم بچم

عه عه زبونتو گاز بگیر بچه
دقیقا به چه علت عزیزدل؟

جه خشن شدی جدیدا قبلا کیوت تر بودی دونسنگ

لن قشنگم پست بذاره من کامنت ندم؟

وای مانیا دلم مثل...برات تنگ شده بود:(

جان دلمم..

*باز کردن دستام

بدو بیا بغلم ببینمش..من که بیشتر دلتنگت بودم لاو

وای خیلی بچی

بزار کنکورتو بدی بابد جمعم کنی از تو پی ویت

خوبه خدتم میدونی لازم نیست دیگه سگ بزنم حالیت کنم 

حالا نه که خیلی بکیرته 

ینی خدت نمیدونی؟ 

 

توجای تالی تیوت تلم شودم•-•

ولی تو لیاقت ندارییییی

جدا جدا...من بزرگترم و رو ادب حساس

یونو بیبی؟
نچ نمیدونم خودت بگو


اگه لیاقت داشتم؟

اره رو ادب حساس؟عه اونم تو؟نکن با من از این کارا یوسف نبی 

بیبی باباتهههه گمشو ببینمممم ددی فاکر کل کیرول شده برا من جقله بچه 

چون بکیرتم کجای کاری

 

 

اونوقت شاید شدم هم؟

به شدت حساس؟دوستان میدونن

جقله بچه بیبی؟تاجایی که یادمه هیونگت بودم
نه خیر


حالا که دارم

تو بچ بودن من که شکی نیست...

ولی شما بیا پیوی کیه که بخواد شمارو جمع کنه؟">>

خوبی لن؟..زندگی خوبه؟

 

+با دخترم مهربون باش لنا

بچ بچ؟یاد اهنگ دوجا افتادم

وای منکه منتظرم دود...
خوبم و زندگی خوبه..ولی خب زندگیه دیگه چی بگم از فردام خبر ندارم حقیقتا


دخترت کیه بانو؟

اتفاقن آهنگ دوجا مودهXD

عشقی تو")

چقدر خوشحال شدم از شنیدنش...امیدوارم همیشه تو همین روال بمونه-

 

دایانا

وای اینش خوبه

نه به اندازه تو:)
تو چطور؟خوب میگذره؟


وای بچت رم کرده

دوستان کین؟؟؟؟کاندوم رایگان میخای از دست فروش گرفتم جنسش خوبه

بیااا نگاااا میخای دبه در بیاری بگی الان نیستی اره؟بخدا قلبمو امروز شکستی کجای کاری..لیتل گیر آوردی بکشیش؟)

اره جون عمم 

 

داری شرایط رو به نفعت در میاری 

 

اومونی- 

بزنش مامانی خیلی کوسکاشه

دوستان یعنی همه

معلومه که هستم بچه چرا نباشم؟
کاندم غیزبهداشتی استفاده نمیکنم نچ نچ
نچ بغلش میکنم

چرا که نه؟
بد که نیست

وای وای من هیونگتم شرم کن بچه

همه به کتفم خدم مهم نظر فقط نظر من کجای کاری 

چمیدونم گفتم نکنه خدا زده باشه پس کلت 

چقدر پاستوریزه بابا اصلن کیسه فریزر بگیر بهداشتی تره 

کو من که بغل ندیدم از تو 

 

طبق معمول تخس و باهوشی عین همون روز اولی که باهات حرف زدم 

 

گگگ بروووو ببینم 

بله تصمیم گیرنده شمایی

نه متاسفانه خدایی وجود نداره.
بادکنکم ایده خوبیه
الان میخوای ببینی؟

تخس و باهوش؟نایس
روز اول عملا باهم دعوا کردیم

بچ

وقتی میگم تو..رو حرف من حرف نزن=-=

هی میگذره دیگه..خوب و بدم به من ربطی ندارهXD

 

آیگووو...بیارش بغل من آروم میشه

چشم چشم

امیدوارم خوب بگذره..


نه فعلا من تو بغلتم

شکی نیست هیونگ الی 

کی زده پس؟اونی که کردت؟

وای اره اینم خوبهههه بیا تولیدات کاندوم خانگی بزنیمممم 

اوم نمیدونم ولی شاید خیلی دلم بخاد هم؟

 

دعوا نبود من کاراگاهم کجای کاری 

 

از تو یاد گرفتم 

وای نگو الی از الی بدم میاد

اونی که من کردمش..خدایا
با شیشه؟
پس بیا بغلم بچه

بله داشتی کنکاش میکردی حسابی

الگوتم؟

ای جان..همیشه تو بغلم بمونی سوییتی")

ایگو..کیوت

اخجونننن الی الی الییییی الییییییییی الی جونممممم😍🌹(خوب چیزی دادی دستم اذیتت کنم)

تو رو همه میکنن بسوز 

وای اره بیا گنگستر شیم 

محکم میام بغلت و بوست میکنم' 

کوچولو

 

 

فک میکردم یه بو عوضی ای حقیقتن 

 

 

اره

یک دهنی از تو...

تورو چطور بیبی؟
کوچولو؟فانی

نمیخوام ناامیدت کنم ولی فکر نکن مطمئن باش

با رفتن کسایی که اینجارو رنگی میکردن

خیلیا رفتن.

صاف کنی؟الیییی نکن با من گناه دارم 

من؟من فقط برای یه نفر کار میکنم یونو؟

یاا فشار بخور..خیلی عبسی ای بخدا من دلم تنگ شده نازم بکشی کجای کاری برم دوباره نیام؟بکیرته 

 

بهت نمیاد ادا و اصول در نیار

نکبتو تو رو خدا سخنانش عین ونته گشته

سرویس کنم؟؟

کار کردن فعل درستی برای پارتنرت نیست بچه
خیلی خب لوست میکنم
مثل اون سارای بدبخت که هیونگشم


بهت نمیاد..خوبه باز یه نفر فکر کنه من آدم خوبیم کافیه
برعکسه کاملا.

دلت نمیاد من که میدونم چقدر دوسم داری ولی نمیگی پرو نشم

اصلن کی می‌دونه پارتنر من کیه؟تو عموم بهتره اینطور حرف زد همه که قرار نیست عمق عشقمو بفهمن ک(تو همه نیستی اومونیم نیست و یه چند نفر دیگه بقیه دیگه همن)

من که تا حالا ندیدم لوسم کنی 

دور از جونش عوضی 

 

من فکر کنم تا ابد کافیه برات 

فشار بخور

صد درصد عاشقتم-

بله صد درصد بینتون تفرقه میندازن یهو
دوست داری لوست کنم؟


شاید؟
عمرا.

از اعتراف قشنگت خوشم اومد میخای جایزه برات کیوت شم؟

و منم از اونجایی که نفسم بهش بنده نمیخام اتفاق بیوفته هوم؟ 

اره حقیقتن 

 

قطعن هوم؟

من که میدونم 

کیوت شدن..نمیدونم.

نه نمیوفته...اگه جفتتون برای هم تلاش کنید نمیوفته.

نه نمیدونی.

اصلن جایزه بهت نمیدم عوضی میرم بادکنک بگیرم برات 

اهوم اهوم هیونگ 

 

گیگیگی

بادکنک؟

خیلی وقت بود نگفته بودی هیونگ

اره بادکنک باد کنیم بفرستیم هوا آرزو کنیم زود خوشحال شی 

دوست دارم دلتنگش شی وقتی میگمش بیشتر بهت بچسبه میدونی منظورمو؟

 

خدایا دونسنگ من...")

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬