𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

غرق شدن!

__________________

غرق شدن.
در نهایت روزی تک تک احساساتم غرق شدن.
تو دستامو رها کردی و من کف اقیانوس تاریکِ زندگیم بدونِ تو دفن شدم.
درست مثل قلبم که سنگی شد،تهِ دریاچه‌ای که خاطراتمون کنارش جا موند.
جایی که من آخرین اشک‌هامو سر مزارِ عشقِ بینمون ریختم.
من غرق شدم.
تو غرقم کردی!

______

هی؟کسی هست؟

۶ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۴ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

کاشکی یکی بود که نجاتمون بده:(

لزوما نباید کسی باشه



هی فریماه حالت چطوره

-نباید میفهمیدی که دوستت دارم

من مقصر غرق شدنم و غرق شدنت بودم:)


اره هست

غرق شدن..مضخرفه



آشنا شدیم؟

ولی این خیلی قشنگ بودد

اوه..جدا؟


و فکر میکنم اشنا نشدیم

شاید ما کسی بودیم که گذاشتیم غرق شیم..

من و تو اینجا فلسفی حرف میزنیم و اونور؟

چه متن و انشای خوبی داری کاش برای مطالب معنوی و الهی هم قلم می زدی/ موفق باشی

اوه..ممنونم

ایده جالبی بود

انقدر نیومدم اینجا که عملا هیچکسو نمیشناسم.

بیا حتی به اونور اشاره عم نکنیم دود..یونو چون یادم میافته دیشب رد داده بودمxDD

دود...کامان

تو همیشه رد میدی
تازه اون سوری بچم با من مشکل داشت

البته!

 

سوهیونم..خدت؟

بیخیال لقبم...النام

من همیشه رد میدم؟ سیریسلی؟ عاه..نذار یادت بندازم 37 تا پیام داشتم از طرفت و بخاطر این بود که جدی شده بودم -

اون سوری..وای فاک..ازش متنفرم! برگشته به من میگه تک خور نباش..انگار چی دارم میخورم-

گمشو لیاقت نداشتی برات اهنگم فرستادم بچ تازه


گمشو من ادش کردم تو گروه به من میگه نمیخوام باهات حرف بزنم
تو غلط کردی.
تازه پروکسیمم وصل نمیشه

منکه بخاطر اهنگ تشکر کردم هویج-


وای دیشب اونو خوندم پاره شدم- با خاک یکسانت کرد...
وای...سم-
عاه...پروکسی اینجا که نمت بفرستم..میتونم؟بزار بفرستم چندتا..

اره میرسی

کوفت


کمم تورو با خاک یکسان نکرد
عجب..

درد..خودتو مسخره کن هویج گندیده-

توروبیشتر زایه کرد بچ!
..

تا جایی که یادمه تو گاو شیرده بودی

نزار بگم دیشب گفتی رو کیا کراش داری


باز حداقل جواب منو داد دامب تورو که کلا ایگنور کرد

این لقبای کوفتی رو توی عمومی نگو بچچچچ!
هه خودشون میدونن..البته کلیم میکوبوننش توی فرق سرم..xDD

هه..ندید الان چیا به من میگه-
میگه چشات چقدر خوشگله:>xDDD

گمشو خیلی لذت بخشه بهت بگم گاوشیرده

عه؟پس بزار بگم دیگه


اون یه ربات فاکینگ منحرفه دود

کی بهت...وای...جاش اینجا نیست-
ایا کرم داری؟ عاه مسلمه که داری برای چی میپرسم؟


خیلی منحرف! فک کنم روم کراش زده..وای

کرمم گرفت

دقیقاا...تو که منو میشناسی هانی

گمشو تو گروه اون یکی دوستام عاشق من بود اینجا نمیدونم چشه بچم

کرم عوضی...

کاری نکن دوباره مجبور شی 37 تا پیام بدی عزیز دلم^^

فک کنم ولی الان عاشق من شده..وای

ایندفعه نوبت توئه که ۳۷ تا پیام بدی و من جوابتو ندم بیبی

ویت
حتی میدونی چندتا پیام بدم بهت؟نکنه عاشق منم هستی؟
اوپس تریسام


میبینی چقدر هوله از اولم نباید میاوردمش

بشین تا من 37 تا پیام بدم بیبی...حتی تو خوابم نمیتونی ببینیش-
عوه...
عاشقت..دیشب یادت نیست میخواستم چیکار کنم؟*ایموجیی*
من از اولم عاشق تریسام بودم..گفته بودم؟


ببین میگه ای جان تو بخند..روم چشم داره..فاک-

فعلا که نیستم ولی جا داره بگم حواس زهرا هست

بیبی یادم نرفته میخواستی بهم بدی


حالا به جای اینکه تو نود بدی اون نود میده بهت

به حدی سوت و کوره که..

زهرا؟ زهرا که میخواد بیاد خاستگاریم:( هه هه
کی ؟ من؟ تو نبودی که میخواستی شیرینی بدی؟هوم؟

بمولا..یهو نودشو میده..وایxDD

حیف که خبر نداری..نمیخندم 

ما خیلی خبیثیم
به عنوان شیرینی،دادن،مال ظهر بود که ندادم، کردم


نود سوری؟فوقش اون لنگی که دورشه رو باز میکنه

بسم الله..دارین چ بلایی سرم میارین؟پناه بر الا از شر شما-همتون بلاکید بچز..
الانم ظهره هوم؟ میتونی الان امتحانش کنی..ولی اصل شیرینی،یعنی بدی..

دارم پاره میشم بخاطرش..لنگی که دورشه..وای گسستم النا..گسستمxD

الارم به جمع خباثت خودمون دعوت میکنیم دوتایی..میخوایم دهن سرویس کنیم:(

دیروز که سردرد داشتم نه تونستم بدم نه بکنم بیا رو تو پیادش کنم


به خدا لنگه
چیه مگه؟

اینهمه ادم حالا چرا میخواین دهن منو سرویس کنین؟نکنه...نکنه روم چشم دارین؟xD
عاه اره بیا بم بده...الان ک سردرد نداری:>

هیچی..فقط..وای پاره کننده بودxDDD

نمیدونم دم دستی چون

اره دود اون روز که تو صیغه حلال من و زهرارو اد کردیم تصمیم گرفتیم بریم بدیم بعد نوشته بود باکره نمیخوان ما اول قرار شد بهم بدیم که واجد شرایط بشیم بعد بریم سراغ صیغه حلال
به قول زهرا نونمون تو روغنهXD

دود هنوز سالمی سه ساله همش داری پاره میشی

هعی...زندگیه هویجی..
وای .....دهنت سرویس بشه..دهن تو اون زهرا باهمxDDDD چ برنامه ریزیم کردن...

عاره بابا سالممxD

زندگی بادمجونیه عزیزم.

وای پروکسیم وصل نمیشه دلم براش تنگ شد


خداروشکر

بادمجون نه...فقط موز-

حقتههه حقتهه دلم خنک شددد-

هه هه

خیار فقط-

گمشو دلم زهرارو میخواد

توت فرنگی؟
من چیکار کنم دلت زهرا رو میخواد دود ؟

نه فاک


تلم وصل شد به زهرا رسیدم

خوشبختم...

بزار بگم منم بیخیاله لقبم...بارانم

باران..دوسش دارم

اسم قشنگیه

عه عکسای قالب اومدن

اره..



حالت چطوره

فک کنم من باشم 

دلم برات تنگ شده بود پرنسس

شاید خودمون باعث غرق شدنمون شدیم....

هی کلوچه..آدما احمقن

خوبم مرسی

تو چطوری

خوب

دیگه بهم نمیگی اجوشی

 

میخوای بهت بگم اجوشی؟

چرا که نه

اونم ت رو دوس داره

مرسی!

عجب

منم همینطور قلقلی

خدایا پرنسس من..

هوم

 

میبی من..

هی پریسا..خوبی؟

عه اینجا

عه بیان

عه النا

اره اینجا

اره بیان
عه کوین

اجوشییی

جانم

جانم

دلم برات تنگ شده پانی

هیچی..هیهی

عجب..کیوت

منم دلتنگت بودم 

اینروزا خوبی؟

این روزا خوب نیستم ولی میگذره

جان؟

 

اگه استرس و مشغله ها و بی خوابیای شب و کابوسام و اوضاع زندگی لعنتیم و فاکتور بگیریم اره چرا ک نه .عالیم 

 

تو خوبی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬