𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

خسته کننده نیست!

"نمیفهمم زندگی چرا انقدر خسته کنندست"

منِ قبلی این حرفو زدم
نزدم؟
از گفتنش پشیمونم
زندگی خوبه
زندگی رنگارنگه
فقط وقتی توی سیاهی غرق بشی بد میبینیش
من از اون دریای پر از سیاهی خودمو کشیدم بیرون
زندگیم دیگه خسته کننده نیست
این چند روزه سرمو برمیگردونم و به خودم توی سال قبل نگاه میندازم
حس میکنم یه چیزی به اسم افتخار توی کل وجودم میجوشه
من تونستم پشت سر بزارمش
اینکه این روزا اشکی نمیریزم
روزامو خنده پر کردن
کساییو دارم که عوض درد بهم شادی و لبخند هدیه میدن.
این خوشحالم میکنه
امیدوارم میکنه
و حس میکنم بعد همه اینا...هیچ چیز نمیتونه منو بشکونه
مطلقا هیچ چیز
پس..
وقتشه به افتخار خودم جشن بگیرم!

پ.ن:صرفا حس کردم باید یه جایی اینارو بگم.همین

۸ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۱ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

اینجارم باید یه سر و سامونی بدم قالبشو

پارسال پاییز عوضش کردم

سالی یبار عوض کردنش کافیه فکر کنم

قالب ابی بزن

قالب ابی...قبلا داشتمش

یه رنگ دیگه؟

 

بنفش؟

بنفش...ارغوانی؟

:")

ام..رنگ لایت یا روشن؟!

مثلا چی؟

اره

یا سفید

سفید..یعنی رنگِ تو؟

پس اینروزا حالت خوبه...

خوشحال میشم وقتی میبینم حالت خوبه

اسمت..کیوت



دوست دارم کلوچه زیبامم خوب باشه
خب؟

وای سوتی دادم..

منظورم لایت یا دارک بود ودهلxD

اولش اینجوری بودم که ودف..لایت یا روشن چه کوفتیه

بنفش بادمجونی

اوه جدا دوست داشتنیه..


خوبی پرنسسم؟

ببخشید یکم گیجم حواسم نبود.

خب حالا دارک یا لایت؟

عیبی نداره..دوسش داشتم


تو بهم بگو کدوم؟

سفید رنگه منه ؟"-"

اره...تو سفیدِ منی

:")

به نظرم..یچی مابینش بزن

نه خیلی لایت..نه خیلی دارک متوجه ای چی میگم"-"؟

نظر تورو میخوام بدونم دارل

اوهوم رنگ قشنگیه 

 

خوبم قلقلی تو چطوری؟ 

مثل تو

بنفش برام یاداور تو و گذشتس

قلقلی...
دلم براش تنگ شده بود

اگه بگم اینجا میتونی توضیح بدی؟

همون ماجرایی ک توی تل راجبش حرف زدیم-

مفهومه یا واضح تر بگم؟؟

اره 

میتونم بدم
البته باید بیای خصوصی

ولی چون این قالبت دارک بود یه لایت بزن بنظرم.

کرم...یا شیری؟

قرمززززxDDDD

اوپسس

رد روم دوس داری؟

اشک- ذوق- 

یمیجیجیجیججTT 

خدایا این کیوتو ببین..

لایت بزن-

یجورایی..یا کرم یا یا کالباسی مثلا یا یه رنگ بنفش..

هی..جدا دوست داشتنیه

رد روم..عامم..من فقط رنگ قرمزو دوست دارم"^"

کیوت..میدونم

:")

حالت خوبه الی؟">

حالم خوبه

تو خوبی؟

من کیوت نیستممTT  ذوق کردمممیمیمیمیمبممیمیمیکز

راستی 

قالب قهوه ای یا کاکائویی هم خوبه 

کاکائویی بهت میاد

ببین خودتو...



کاکائویی...شاید امتحان کردم رنگ قهوه ای رو

من کیوت نیستم واقعنی واقعنی -

رنگ قهوه ای ی حسه خوبی میده

وقتی میگی واقعنی واقعنی چطور توقع داری بهت نگم کیوت؟


دوسش داری؟

عا قالب کرم قهوه ای چطوره؟ 

کرم قهوه ای...دوست داشتنیه به نظرم

خداروشکر.

اره خوبم..

اون نقطه های بعدش؟

وای شیری خیلی خوب میشه..

یچی تو همین مایه ها

کرم

شیری

آسمونی

طوسی

شیری...



هی هی به آسمونی فکر نکرده بودم گامجه

قشنگه نه؟

پس یادته گذشته هارو 

قدیما عاشق این رنگ بودم اون اوایل بیان اومدنم 

 

 

منم دلم برا تو تنگ شده بود

قالب و رنگ وبتم همیشه بنفش بود..

چرا نباید یادم باشه؟


خوبی؟
روزات چطور میگذرن؟

با کارینا گشتی امیدت به زندگی بیشتر شده انگار.

به روی خودت نیار ولی کارینا بیشترین تاثیرو توی بهتر شدن حالم داشته

وای تا صبح میتونم ازش تعریف کنم مهتاب

چیزی نیستن"^"

چه خبرا؟!!..

راستی الی ما اصلا نسبتی نداریم..درسته؟

عجب..


نسبت؟...فکر نکنم

این واقعنی واقعنی منظور از اینه ک تاکید میکنم ک نیستم..بعله

اره>>>

ولی کیوته هانی

منی که دوسه سال از عوض کردن قالبم گذشته~

قالب وبت حس خوبی منتقل میکنه
فکر کنم خودم که برات درستش کردم

اره همیشه بنفش بود 

یادش بخیر یا نبخیر؟ حس عجیبیه 

دومین سال اشناییمونه 

 

 

بد نیستم راستش 

روزامم تکراری میرم مد بعدش گزینه دو و قلم چی و مشاوره و کلا درگیرم تو چی؟

فکر کنم گذشته چندان بخیر نبود دود

هی ببین چقدر پیر شدیم بچ..


منم همینطور..گزینه دو و قلم چی و تست مشاوره

کیوت نیست-

فقط ادمای کیوت کیوت بودنشونو انکار میکنن بچه

...

 

خب نظرت چیه درست کنیم؟

من ننه عزیزم پونیوعه..آپامم ونته اس..

به نتیجه ای میرسیم؟xD

ونته که ته ته‌ی منه..

پونیو هم که دوستِ شیرینِ منه
نتیجه میشه چی؟

@تاتا

تو چیزی برای ثابت کردن کیوت نبودنت داری؟!-

بچ..من کیوتم؟؟

اره الان یادم اومد چی بوده گذشته های نچندان جذاب 

هعی اره الان دیگه سال اخرم خیر سرم 

 

 

خوبه حداقل خونه نیستیم زیاد

میدونم چقدر سختته

ولی من به پانم اعتماد دارم...


این خودش یه خوبی داره..

بالاخره نتیجه چی شد؟چه رنگی میزنی؟"^"

هزار تا رنگ پیشنهادی دارم بچ

پس نسبتی بین اینا پیدا نمیشه😂

امم..خودت دوست داری نسبتمون چی باشه؟..من که خودم ایده ای ندارم"-"

توله کوچولو..

نمیدونم جدا
کوچولوی من باش

من بچه نیستم و کیوت هم نیستم و انکارش نمیکنم، فقط حقیقت رو میگم^^

بچه

کیوت
همش صفات یه سفید کوچولوئه

یااا الی

با تو نبودم که..تاتارو نشونه کردم ندیدی؟xDDD

کور هم شدم

چه عالی

الان دیگه سخت نیست 

نه وقتی که همشو تا حدی خاک کردم زیر پاهام 

ممنونم الی 

 

اره بیشترین خوبیش اینه

سر مزارشون شمع روشن کن



مطمئن باشم خوبی؟

نمیدونم

ولی میدونم بدجور ریدی به وب تولدم و هیچ وقت بخاطر این موضوع نمیبخشمت.

نمیدونم

ولی میدونم بارها بهت گفتم اون کار من نبوده هلنا

الی عزیزم تو پیر شدی دیگه...

برید گمشید همتون

هی اینو میگید

من دارم میگم نیست بگو باشهTT 

@جیوو اونی 

متاسفانه..خیر D::

نچ

من لجبازم هانی

یااااا چیم کوچولوعه؟=-=

تو کوچولویی

غیراز اینه؟

فقط من و تو اونجا بودیم

منکه کلا اف بودم و هیچ وقت همچین قالبی طراحی نکرده بودم،پس قطعا حواس پرتی تو بوده،ادامه نده خودت میدونی که باورم نمیشه

اوه بالاخره بهش اعتراف کردی!

خب حقیقته..نمیشه عوضش کرد😂😂😭

ببینش اخه..

منم لجباز تر از تو D::

عمرا بچه

@تاتا

پس وقتی چیزی برای ثابت کردن نداریی نمیتونی بگی نیستییی!=-=

چون کیوت هستی:>>>

تو خودتم کوچولویی بچه

وقتی هزارتا رنگ پیشنهاد داری باید چیکار کنی؟ افرین..باید به حرف من گوش بدی:>xDDD

سبا=پررو بودن=رابطه مستقیم

عی بابا..

اگه من اینقد کوچولو ام..توهم پیری دیگه..

آجوشی-

پیر بودنم چیه؟

اینکه باورت ندارم؟

اون نه توی جملت بگردی منظورمو پیدا میکنی

ولی تو؟منو باور نداری؟چرا؟

نمیدونم...

کلوچه من باید خوب باشه

توهم آجوشی ای!

چند نفر باید بهم بگن اجوشی؟

من بچه نیستم

متاسفم ولی هستی

خب چندنفرم بهم بگن کوچولو=-=؟!

خب آجوشی نیستی الی؟D:

خیلی خب باشه من آجوشیم

نیستم..اجوشی:>

منم میخوام بگم اجوشیییی-

بیا این بچم شروع کرد

من پررو نیستم زنیکه فقط خودچسکنم زیادی تو برقه"^"

 

برید گمشید همتون

هی اینو میگید



ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

والا من گزینه بچه رم امتحان کردم ولی متاسفانه  تو حتی با اینم مشکل داشتی دود"-"

از برق میکشمش مطمئن باش هانی


بچه که نه
ولی با آجوشی کنار میام

آلبالویی لطفا.

ایگنور نشه که اگه بشه ازونور تحریمت میکنم:[]

یعنی اگه آلبالویی نکنمش ته ته دلبر اون ور برام شیرین و پفکی نمیشه؟

میدونی ب شخصه خیلی کرم بنظرم ب اینجا میاد

واو..ببین کی اینجاست


کرم..اره اونم جذابه

اجوشیی اجوشیییی

کیوت...

چیکار داریششش..بزار تو برق بمونه"^"

 

بیچی کی نی..بی ایجیشی کینیر میم._. ...

کرم دارم یونو.



مایل به کتک؟

آسمونی ک واقعا محشره 

دوسش دارم

شیری هم همینطور

آرامش بخشن و میان ب اینجا

آسمونیم رنگِ توئه

یا سبز پسته ای

من کیوت نیستم اجوشی

هی هی...تو از کیوتم کیوت تری

وایسا..من یه پیشنهاد جدید دارممم..قهوه ایش کنxDDDD

صورتییییییییییییییxDDD

قهوه ای

اسمونی
کرم 
البالویی

من کیوت نیستم اجوشی!

با همین اجوشی گفتنت دلمو میبری کوچولو

خب حالا آجوشی ما یه بغل میده"^"؟

کیوت...بغل میخوای؟

منم کرم دارم-خوشبختم...

 

مییل بی کیتیک؟._.

کیوت..


ولی اینجوری حرف زدن فقط به نظر منه که کیوت و بانمکه؟

ولی منم الان با چومی موافقم-

اسمونی بزن.

اسمونی..نظر خودمم همینه الان

ولی اگه بخوام جدی نظر بدم"^"...

سبز لجنی>>>>>

سلیقت>>>>>>

وای خدایا شکرت چ عجبببب

بلاخره یکی بهم نگفت تو زردی

واقعا عنم داره میگیره دیگه از این رنگ اهxD=-=

وای آبی و سبز...عاشقشونم")

منم بگم تو چ رنگی ای؟

کرم

یا شیری

شایدم طوسی

دیدی چه ادم شناس خوبیم

حال کن بچ


بالاخره کدوم؟

اره بغل:">

خیلی وقته بغلت نکردم..فکر کنم..

میدونی چقدر دلم براش تنگ شده کوچولوی من؟

قهر میکنما..تنها کاریه ک توش استعداد دارم

قهر کردن؟

دلت میاد هانی؟

این حس افتخاره یکی از بهترین حس های دنیاست. نشون میده دردهای گذشته بی فایده نبودن. و این دلگرم کننده ست...

ببین کی اینجاست..

تو خودت کسی هستی که دلمو گرم میکنی

میدونی از وقتی پاییز شروع شده انکار تمام احساساتم تموم شده نمیدونم چطور توظیحش بدم ولی انگار هیچ احساساتی ندارم

همه چی سیاه سفیده و حتی یه چیز رنگیم وجود نداره همه چی مثل همه

توی مدرسه مشکلی هست کلوچه؟

اره ،اجوشی "-"

چرا؟؟

واقعا؟:")))))

بغل کردنت"

قول بده خوب بمونی

هوم؟

خیلی وقته شمع روشن کردم

زندگی تو گذشته بیان چیزی جز پشیمونی بهرحال نداشت 

 

 

اره عزیزم خوبم 

وای لعنتی توام به این نتیجه رسیدی.




خوبه..

خیلی وقت بود ب اینجا سر نزده بودم

دلتنگت شده بودم

چون بهم میگی کوچولو 

دلیله فوقه منطقی ایه

اگه نگم؟

مشکل روانی داری هی به من میگی کیوت-_-؟

 

ویلی اینجیری حیرف زیدین فیقیط بی نیظیر مینی کی کییت وی بی نیمکی؟.-.

چون هستی بچ


بعدشم
من به تو نگفتم به مدل حرف زدنت گفتم

قهر نمیکنم D:

ببین کاراتو..

سلیقه من به کنار..
چه رنگی به تو میاد؟

تو بگو

سعی کن کمتر دروغ بگی عزیزم

اوه تو هنوزم باعث پوزخند زدنم میشه هانی..

نتیجش؟

نیستم عزیزم^^

 

میدونم به من نگفتی-

مین بی تی نیگفتیم..بی میدیل حیرف زیدینت گیفتم._.

کاشکی

دیلدومو
میتونستم 
بکنم
تو مقعدت

انتخاب با شماست D:

چرا من اخه..

اره اون اوایل وقتی وب جدیدمو زدم و اون اتفاقات افتاد که بیشترشو میدونی و مشتقاتش ذاتا ناامید بودم از همه چیز و همه کس ولی بعدش خوشحالم دوباره تونستم خاکشون کنم همرو از دم

 

آه باز پرحرف شدم

اینکه از پسش براومدی...

من جدا بهت افتخار میکنم
خیلی خیلی زیاد

چق خوب میشه بعضیا خودشون بیان حرف بزنن نه که بقیه رو واسطه کنن که بعد برینن تو اعصاب من

چقدر تو مشاور خوبی هستی بستی✨️

و تو هنوزم باعث میشی ناامید بشم ازت

دلیلش چی میتونه باشه دارل؟

میدونم

هر مشاوره دقیقه ایی 100

یا صدتومنو میدی یا صدتومن میکنمت

اون روز به کارینا گفتم هر دقیقه ای که سر کلاس رو میز بشینی بعد ده دقیقه میدم

گفت اگه ده دقیقه بشینم باید ۱۱۰ دقیقه بدی بهم
-نمیخندم

خب...وایبای خیلی زیادی داری...

ولی...خاکستری؟ یا سفید؟

خاکستری و سفید...بالاخره یکی نگفت قهوه ای

خیلی جالبه واسم!

تو هنوزم مثل قبلی

اوه واقعا؟

چجوریم؟

ممنونم که تموم مدت اینجا بودنم مثل یه دوست شایدم خواهر خوب پیشم موندی الی

توام مثل خواهر بزرگترم بودی..همیشه

و هستی

چون تو این بازی کفیثو شروع کردی . جرررDDD::

من بازیارو تموم میکنم

نه شروع

این داستان : الن به خطا

همون صفتی که تو تل بهت دادم بستی:(

اخی..

ولی

حیف

نمیتونی

بکنیش..

*زبون درازی*

اگه کردم؟؟

حالا ی بار تمومش کنD:

اگه نکنم؟

هروقت مینویسی بستی میخونم بستنی 

الن جدن من صدام تو کال خیلی عن میشه وقتی حرف میزنم؟🗿

اوه مثل بستنی لیس زدنی؟(اوکی خودمم چندشم شد)

ودف معلومه که نه

وایب قهوه ایم میدی..ولی خب وایب خاکستری و سفید..یجورایی بیشتره-

این دوست داشتنی تره

چون "تو" انتخابش کردی

قهر میکنم D:

قهر نه

خوب نیست

وای آقا این دوستات خیلی فانن 

یکی کشته مردته 

یکی خودش حرف نمیزنه بقیع رو می‌فرسته

یکی وسط دعوا رول میره 

یکی ماشالا نخود وسط آشه 

به به 

این حجم از خنده‌داریشون قابل ستایشه 

کشته مرده‌هه کیه؟(زیادن)

چون ناتوان جسمی حرکتیه پابو
وای...
ودف..

جای اون ایموجی زیبات خالیه

متاسفانه نمیتونی عزیز دلم:>

اگه تونستم؟

نمیتونم قول حتمی بهت بدم الن..ولی تلاشمو میکنم")

میتونی

تلاشتو بکن

دیگه مامان جون شر نگو 

چطور قربون صدقه بقیع میری چندشت نمیشههههه 

من چندشمممم؟

خودت کفتی کیوت حرف میزنی 🗿

ناموسن باید رو لحنم کار کنم ریده 

نه دیکهد(لیس زدنو گفتم)



ودف..نه
اتفافا من دوسش دارم
وایسا
تو اکسمی
کدوم دو اکسیو دیدی انقد با هم خوب باشن

نه..دوست داشتنی تره چون چیزیه که تو هستی!

هیچ چیز به اندازه تو دوست داشتنی نیست بیبی

یکیو یادم رفت 

یکیم که اعصاب نداره باهاش حرف میزنی میخواد پاچتو بگیره انگا تحفه ایی چیزیه 

کشته مردهات زیادن عزیزم 

پس همشون با عرض پوزش واژن پریشن 

 

 

کدوم؟کاکا؟

اونی که اعصاب نداره کیه؟


وای..سم


بله بله جناب 

آیش..اجوشی خیلی لجبازی

شک داشتی؟

باشه حتما:">💙

توهم همینطور

خدایا..

قربونت برم عزیز دلم 

لحنم برا تو

اصن مخصوص خودت ستون 

سلطانی ❤️

جیگرتو بخورم جذاب 

 

 

حاجی ناموسن کدوم اکسیو دیدی زنگ بزنن بهم باهام درباره شورت فلانی چه رنگی بود حرف بزنن 

اصن عشقی تو 

الن به خطای هات من✨

با اون لب پروتزیت

پرییا..ده بار خوندمش و هر ده بار بیشتر جر خوردم

تعصبتو..ادامش بده خودت


کدوم اکسیو دیدی زنگ بزنن بهم در مورد کراشای هم حرف بزنن
الن به خطای هات لقب جذابیه ها
پریسای جاکش کیوت من✨️
توام میگی؟ای مرض

میتونی امتحانش کنی عزیزم..ولی نمیتونی")

کاشکی بشه

نه ولی الان کاملا فهمیدم

کاملا حسش کردی

نظر من مخالف توعه..چون تو دوست داشتنی چیز توی دنیایی..

اوه بیبی...من قطعا جلوی تو کم میارم

نمیارم؟

دیگه عشقم هرچیو نباید گفت 

🦦🦧

اینام اضاف شدن

اون میمونه تویی

اره شاید

عجب

برا اینکه اجوشی خب*-*

منو گیر اوردین شماها؟

خدا: بله بنده عزیزم؟

وای..

خدایا یه بچه کوچولو دادی به من؟

تو فقط جر بخور زندگی

فدای جر خوردگیت 

بده با دندون بدوزمش مشتی 

 

 

کصخل فقط ما 

معلومه 

هرچی من میگم فوق العادس

الننن من کیوت نیستمممم

نه هستم 

اصن کیوت بودن مگه چشع؟ قربون گوگول بودن خودم بشم

الان ملت کامنتمو میبینن میگن اه فک کرده چه خری هس کجاش کیوته این اوزگل

اره 

الن پروتزی

 

بچ...

تو جدا بچی

کاشکیی'-' ولی مهم اینه ک...نمیشه...ارزو بر جوانان..نه ببخشید بچه سالان و اجوشی ها عیب نیس~

بچه سال...جدا ودف؟؟

نه نمیاری...قطعا من کم میارم شک نکن عزیزم..

تو همیشه کم میاری بیبی

پس بعد مدت ها میای بغل؟

معلومه که میام پرنسس..

باعث افتخارمه دارک کیتن...

دلم براش تنگ شده بود

بله دقیقا

خیلی خب

قلب من به دلبریات نیاز داره

توی مدرسه مشکلی نیست

تنها مشکل طبق معمول اونجا ادماشن ولی خب با این موضوع کنار اومدم...

فقط بهش عادت کردی؟

کیوت‌های دیوونه-

گفت براش پروکسی فرستادی بیاد تلگرام.

خدا خیرت بده دلم براش تنگ شده بود :")

بغل کردن کارینا خیلی حس خوبی داره.


عه بچز کجا باهم حرف میزنین؟
دستمو ببوس

هلیا دیگه بیان نمیاد؟

هلیا از بیان متنفره

فکت:
اگر دستتون ناگهانی سرد شد به این معناست که شخصی دلتنگتونه:

خب کی دلتنگمه حالا؟

در جواب به فکت:

منم اینو همین الان دیدم؛چه جالب

با ته ته دلبر تلپاتی دارم پس

منم بغل میخوام-

 

تلگرام.

بغل



ودف
سین نخورده پی ویش که

فکت:
اگر دستتون ناگهانی سرد شد به این معناست که شخصی دلتنگتونه:

خب کی دلتنگمه حالا؟



ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

 

نه دختره‌ی غاز، کم‌خونی داری-

و نه زورم میرسه کپی میکنم میتونی نذار.

گمشو دسته بیل

بزار بیای تهران چنان..

برا چی بچم🗿🗿🗿🗿🗿

چون بست فرند منی

حالت چطوره؟

خوب..

تو خوبی؟
جا افتادی؟

اوهوم..

دوست چی؟..

فکت:
اگر دستتون ناگهانی سرد شد به این معناست که شخصی دلتنگتونه

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

.

کدوم اسکلی همش دلتنگ منه؟؟؟داداش دو دقیقه بزار دستم دماش عین ادم باشه

عا کپی کردن خیلی کار بدیه گایز...

اگه نزارم دستت مثل ادم باشه چی؟

پریسا نوشتن کرج شلوغه

وای هرکی ازش بدم میاد اونجاست

از دوست بیان و غیر بیان بگیر تا فامیل

دعا کن اون وسط مسطا بمیرن🤏🏻

عه شت مهتابم اونجاست

(همه دوستان به جز مهتاب)

دلم مهتابو میخواد 

خدا رو شکر

منم خوبم

اره...جا افتادم :)

خب این خوبه..

فکت:
اگر دستتون ناگهانی سرد شد به این معناست که شخصی دلتنگتونه:

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

جدی همچین فکتیم وجود داره؟

منی که 24 ساعته دستم مثل جهنمه:

هه هه دل کسی برات تنگ نمیشه

دلتنگی که سهله فرزندم"-"

ولی اینجوری بهتره کسی دلتنگ ادم نشه"^"

قابل درکه فرزندم

یعنی جاییم مونده که من لاس بزنم؟...حس میکنم ظرفیتات پر شدن😂😂😂

اوه بیبی...من برای تو همیشه جا دارم شیرینم

مین هیمیشه بیریت جی دیریم شیرینیم

تو غلط کردی با خودت

اوه ته ته...برای همین منو از دلبریات محروم کردی؟

من خیلی فوضولم-

قرار شد بالاخره چه رنگی باشه قالبت؟"-"

همم...نمیدونم؟

فقط من میتونم باهات لاس بزنم بچ و واسه کس دیگه ای هم جا نمیذاری.

الن

الن

الن

عزیزدلم‌ همینطوریش این روزا صگم..بدترش نکن افرین:[]

اخرشم تنها کسی که میتونه کاری کنه لبخند بزنم تویی ته ته کوچولوی پفکیم



اوکی مشکل ته ته لاس زدن منه؟

هییم نیمیدینی؟

مگه قرار نشد آلبالوییش کنی بچ؟؟؟

ای بابا

چون دل شما نشکنه البالوییش میکنم
خوبه؟

کامان"^" اینهمه پیشنهاد رنگی"-"...

خب..کودومو بیشتر از همه دوست داشتی؟

جناب میفرمایند البالویی

تی تی کیچیلی پیفیکیت الان یکم پاچه گیر شده حواست هست؟

 

بله

متونم بپرسم دلیلش چیه جناب

آلبالوییش نکنی مردی

تو میخوای منو بکشی؟

همم..خب به پیشنهاد اون جناب گوش کن و آلبالوییش کن-

فقط چون البالویی زیرخانواده همون قرمزیه که خودم پیشنهادش دادم-

امر دیگه اساتید؟

بله چون صگ شده‌م و تو داری بدترش میکنی دختره ی لاسو

 

میخوام بکشمت؟

اصن نمیدونی چقد..حدسم نمت بزنی

خیلی خب لاس نمیزنم با بقیه هانی سگ نشو



تو بگو که بدونم

پس بغل محکم 

محکم...


از رایا و یوکی خبر نداری؟

نظری درباره بقیه اش ندارم-

چایی؟

قهوه؟

نه عزیزم بین قدیمیا بیشتر با تو در ارتباطم 

اوه این خوشحالم کرد

چقد صگ شدم..غمم گین شد

کیوت...کیوتِ لعنتی

خوشحال باش قلقلی بچ 

و لطفا دعا کن زودتر از کنکور و مد خلاص شم

پریسا :

وایسا 
تو مگه همسن منییی؟

-غمگیز شدن

النی..

وای...

جان؟

شیرموز یا شیرکاکائو نداری؟

شیرکاکائو رو ترجیح میدم

تهران خیلی پدصگه که بارون نمیاد- *دانلود بارون*

دیشت کرج تگرگ اومده..ودف..میخوام-

تهران فقط الودس

البته دیشب که بارون اومد بچ

یه پست بذار بگو عاشقم شدی از قرن ها پیش ولی چون خنگی تازه فهمیدی..پاکشم نکن افرین

 

برام مهم نیس مجبورت کردم قبلا یکی شبیه همین بذاری

وای..یادم نمیره


همینجوری یهویی؟

همون..و پرجمعیت و سر و صدا- و ادمایی که فکر میکنن از اسمون دهن باز کرده اینارو زاییده-

خب من دیشب خواب بودم بچ..اون بارون بیاد بره تو ماتحتم-

تازه مث سگم رعد و برق میزد

بله همینطوری یهویی

و جرئت کن نذاری تا صگ تر بشم و با عروسک تاتام‌ بزنمت

الان بزارمش دلبر؟

بذار:[]

ته ته یه چیزی بگم؟

مث سگ؟ همش دوتا چصه رعد برق زد- بعدشم دو قطره بارون اومد تامام-

خفه شو بچ

هموت رعد و برقو واردت میکنم اصن

خفه شم که میمیرم بچ-

رعد و برق شاخه شاخه است...وارد نمیشه-

اگه وارد کردم چی بهم میرسه؟

اوهومم

تو لب داری منم لب دارم مگه نه؟

بیا تست کنیم ببینیم کدوم خوشمزه تره

بیبی تو ذهن منو میخونی

مایل به امتحان؟

مثلا چی میخوای بهت برسه؟-

همم...تو بگو

من نظری ندارم...فقط شاید بتونم چیزی که بخوایو بدم بهت-

یعنی خودتو

مایل به تمایل

بله بله میدونم

منتظر پستتم النی من

-لبخند ملیح

باشه ولی اول بزار اون لبخند ملیحتو ببوسم

لیبخیند میلیحیتی بیبیسم 

 

فشار 

ببوس ببینم النی🐰

ته ته خرگوشی؟؟

به جای بوسیدن میخورمت..

الن جون تو کون داری منم دست دارم 

خواستم بگم مراقب خودت باش عزیز دلم 

اینم سان کن پدسگ 

وای...گسسته شدم

فشار عمت میخوره 🗿

 عنوووو گفتم سان کننن چرا نکردیییی 

 

چون دلم نخواست:(

اون ددیساس که داره حسادت میکنه؟

مایل به کتک خوردن با تاتا؟

عه نه نه دعوا نکنید

پس خودم تست میکنم لباتو

چرا که نه؟

من منتظرم بیبی

خودمو؟...گفته بودم شاید بتونم بدم نه؟ این جزو مواردیه که نمیشه~

پس میگیرمت

قربونت برم من حسادت نمیکنم 

به‌عنوان یه مادر دارم یه سری توصیه ها بهش میکنم از سر عشق زیاد

مادر خوب

وایسا 

کیو میخوای بزنی ؟؟؟

منو؟ یا الن جووووونتو؟

فشار به توان ۲

وقتشه یکی بگه عجب مادر خوبی داری دایی جان 

عشقم مادرت

 

اصن تو و اون سلیطه به پای هم پیرشین 

الهییی انق بچه بزایین نسلتون جاودانه شه 

من که بخیل نیستم 

فقط دارم ارزو خوشبختی به توان هزار براتون میکنم

سلیطه؟

فشارت به توان هزاره بستی

چجوری میگیریم؟-

 

+جمله های ددیسا قابلیت پاره کردن ادمو دارن-

همم..تور پهن میکنم



عشق منه

-بوسیدن لبای شیرین الن جونم

الن جونمو میبوسم من

تو چطور؟:[]

اوپس..شیرینه هانی؟


یاد بگیرن بعضیا واقعا

چجوری میگیریم؟-

 

+جمله های ددیسا قابلیت پاره کردن ادمو دارن-

اون چیزکش چرا حرفامو پاک میکنی

صب کن

اون بچ به من گفت سلیطه؟

بیا جلو ببینم بچچچچ🔪🔪🔪

پریسا :

به من میگی بچچچچ؟
وقتی انداختمت تو قابلمه پُخیدمت دادم گربه ها خوردنت میفهمی خانوم نامحترممم

انقد شیرینه که نمیخوام مزه شو یادم بره

قرارم نیست از این به بعد یادت بره

تور؟ مگه میخوای کفتر بگیری اخه بچه؟

 

عشقت که یکی دیگه بود-

پریسا :

شایدم میخواد ماهی بگیره 
عشقاش زیادن قربونت برم

الن

زود

همین الان

پست میذاری🔪

خب یه چیزی بهم بده تا بزارم

همینجوری خشک و خالی که نمیشه

نخیر من عشق تو نیستم

اون سیب زمینی بالات عشقته

سیب زمینی کدومه؟

اول باید از روی جنازه الن رد بشی..

پریسا:

الن نینی رو میگی؟

وایسا وایسا بوسیدین همووو؟ چه غلطا 

چه چیزا 

کم کم همدیگه رو بکنین

اصن بزنین تو کار 69

 

 

کدوم بعضیا بی نزاکت؟

تو تو

نمیدونم نینیه یا گنده

بهرحال

نینیتون النی اینجانبه

پریسا :

اسپرمه اصن 
نینیتیون ایلینی اینیجنیبع 
برو بابا

") لطف داری...

 

 

#فندوق

منی که حتی تو برف و بورانم دستام داغه داغه جوری که همیشه بقیه ازم آویزونن...فک کنم هیشکی هیچوقت دلش برام تنگ نمیشهXD

هی...

دلم برات تنگ شده بود

عشقاش زیادن قربونت برم

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

 

نخیر بیبی یدونه عشق بیشتر نداره اونم منم مگه نه النی؟مگه نه عاسالام؟

پریسا:

الن بیا اینو گردن بگیرش مادر


-باد زدن خود با اون بادبزن چینی قرمزا

همین که هست

مواظب باش بادبزنت یه دفه نره جاهای ناموسی🗿💔

عیح عیح

ببخشید خانوم شما نسبت ضلع مجاور به وتر هستید؟ 

‏چون خیلی Cos اید

با من لاس نزناا

‏ببخشید شما رادیکالی؟

اخه هروقت میام زیرت توانم گرفته میشه

میخوای بیای زیرم؟

همچنان لطف داری~

چیزی شده؟

چرا همه اینو میپرسن؟!

چون یه چیزی شده

نه چیزی نشده"/

پس چرا انقدر گرفته‌ای؟

بیخیال آیم فاین

بهم نمیگی؟..

اعتماد نداری بهم؟

وای ددیسا خیلی مودهههxD

به من رفته

پربسا پریسا پریسا

ستارم اومده دوبارهه:((((

باش

*عصبی خندیدن

گاد النا...اصلن ربطی به اعتماد داشتن یا نداشتن نداره...

خوبم خب؟...فقط بهم گیر ندین خواهش میکنم

یک لحظه..میای پی وی؟

النا خواهش کردمTT

نه فقط یه چیزی میخوام بهت بگم

بوست کردم دیگه..عه عه عه..قرار نبود باج بخوای

ولی من ازت باج میخوام

برات پفکی تر میشم..چیز دیگه ای ندارم ببین")

خب پفکی تر شو

یا مثلا از اون دوست دارمای دلبرانه بعد از ظهرت بگو

تو رو سین نزده منو سین زده بسوز بسوووزززززززز

 

تو توی تهرانم هیچ کاری نمیتونی بکنی.

اصلا با حنا میام تهران.

هه هه زده من ندیده بودم


با کمک کارینا بیلو واردت میکنم

چیکار میکنی تو اوقات بیکاری که داری کور میشی عزیزم؟

 

کارینا به من خیانت نمیکنه.

برو بمیر

درس میخونم


کارینا عاشق منه

در اصل تو به پریسا رفتی-

فرقی نداره بچچ

قبوله ولی اول پست

فردا بزارمش؟

خیر

همین الان میذاری عاسالام🔪🍓

فردا بزارم جنگ میشه؟

بله

چون گفتی امروز میذاری

منطقی فرمودم

منطقیه انقدر که گسسته شدم

دوست توی کلاس خودمون نه چون ادمای خیلی رومخین همشون

ولی هشتمیا با ینفر دوستم...

میدونم و به نظرم به مرور زمان بهتر میشه

اوه جدا؟
این خوبه

اممم اگه تو باشی قطعا مشکلی نداره ولی خب...

ولی خب؟

اتفاقا خیلی فرق داره-

ندارهه

من سال اخریم لاو

پریسا :

برگام 
منم 
🗿چه زود بزرگ شدی

آها.

 

نمیخندم-

چیشده بچ

تو کدوم پریسایی؟

ددیسا عستم

هاااا یادم اومد 

وایسا

تو ازون موقع نمیدونستی؟؟
منو یادت رفته بووود؟

خب یادم نبوددددد 

لعنتی نزدیک یساله حرف نزده بودیم

🗿💔 برو که دیگه گلبمو شکوندی

میدونم خیلی گاوم:( ولی تو این گاو ودوست داری مگه نه؟:(

معلومه که دارم دود

منم دوستت دارم زنیکه خر~

خر تویی:(

نخیر خودتی:(

تو گاوخری:(

میدونم خرگاوم:(

ورژن جدیدی از حیوانات

با ما جدیدترین چیزهارا تجربه کنید..کاملا تضمینی..-

صد درصد

هاییෆ

فالو شدی، اگه دوست داشتی فالو کنᰔᩚ

خسته نباشید تقدیمت تاتا

کار هر کسی نیست هندل کردن این همه فشار برای رهایی از تاریکی

خدایا...خوبه

تو چطور؟

تبریک میگم دختر. 

اگه هنوز تصمیم نگرفتی واسه رنگ قالب صورتی هم بد نیست.

ممنون هدایت عزیزم

صورتی..شاید.به اون هم فکر میکنم حتما

باید واسه خودت لحظات شاد بسازی 

ببین چی بهت روحیه میده و حالتو میسازه همون کارو کن.. 

مثلا گردش واسه همه خوبه... حالا نری سمت مواد 😂

لحظات شاد...میسازم


نه دیگه تا اون حدم..

خوبه 👍👌🏼

البته موادو شوخی کردم 😀

اوه میدونم...

نمیشه دیگ

بیخیالش

چخبرا

خبری نیست...

و اینکه میشه

حرف نزنیم راجبش

امیدوارم بی خبریش خوش خبری باشه

به نظرت هست؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬