𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

عادت میکنی!

بهم گفتن غرق شده.

پسرکم توی آب همون دریایی که صبحا کنار ساحلش قلعه میساخت غرق شده بود!

میگفتن عادت میکنی ولی نمیدونستن به تنها چیزی که عادت نمیکنم نبودنشه!

انگار تازه داشتم درک میکردم که نبودنش یعنی چی..

من بی اون دووم نمیاوردم.

-خدایا!من واقعا دوسش داشتم..دوسش دارم.

اونا نمیتونستن مردن روحمو درک کنن

اونا نمیخواستن قبول کنن،نمیخواستن بفهمن وقتی قلبت رو تماما به یه نفر بدی و وقتی اون یه نفر دیگه کنارت نباشه تو دیگه نمیتونی قلبی داشته باشی!

من داشتم ذره ذره توی مرداب وجودم غرق میشدم و حتی هیچکس متوجه این حالم نشده بود

تعجب نمیکردم،چون تنها کسی که بدون هیچ حرفی،همه چیز رو از توی چشمام میخوند دیگه کنارم نبود.

______________________

 

۹ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۱ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

یهو اون بخش از وجودم میزنه بیرون که میگه:

هی دود بیا غمگین باشیم

جدا ودف

خب این جالبه که ادما تا چه حد میتونن متفاوت باشن

نه؟

اگه بگم حرفات خیلی راسته دروغ نگفتم و منم مثل پستت این حس رو دارم...

حس عجیبی داره..



حالت چطوره؟

غمگین نباش

غمگین؟نه نیستم

توام نباش..

یهو اون بخش از وجودم میزنه بیرون که میگه:

هی دود بیا غمگین باشیم

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

فکر میکردم فقط منم ک اینطوریم 

عاخ ببخشید-

فکر کنم همه گاهی اینجوری میشن


خدایا..ببخشید چرا

منی که حتی کسی رو ندارم که قلبم رو تماما بهش بدم D":

نمیدونم چرا..ولی این حرفت به نظرم کیوت اومد

یه نصیحت کوچولو...قلبتو به کسی نده

اشنا شدیم؟

بعضی وقتا حتی غم یه عشق هم دوست داشتنیه 

اونجوری میشه دیوانگی شیرین...

فکر کنم

 

کپی کردن همون -

خدایا عیبی نداره..خیلی قدیمیه

خوفه پس

چشم

کیوت‌‌..

عه؟ پس معذرت خواهیمو پس میگیرم با اجازه هاهاD:

کار شایسته ای میکنی

آره خیلی کیوتی

خدایا..معلومه که نه

یه حسی دارم که یجوریه..انگار این متنو درک نمیکنه..

قلبت؟

و میمیونی با یه قلب چال شده....

میدونی هنوز دقیقا مطمئن نیستم درد کدوم بیشتره...

مردن معشوق...یا مردن تو توی چشم معشوق؟

من دومیو ترجیح میدم

تو کدومو؟

هسی خعلیم 

کی گفته؟

تو هربار شگفت زده میشی که ای بابا اینم ادم درستی نبود؟

 

خدایا بیبی این خودِ تویی که ازشون ادمایی میسازی که برات ارزش قائل نباشن.

اره قلبم..

بیخیالش...نه؟

مح

و چطور به این نتیجه رسیدی؟

گفتم که..نمیدونم..

میدونی وقتی میمیره...تو تنها خاطراتی که ازش داری باهم بودنتونه...میدونی اگه زنده بود بازم عاشقت بود...میدونی با لبخند یهویی رفت...یجورایی خداحافظی تو اوج....ولی خب..حسرت دیدنش...لبخندش..همه چی همه چیزش به دلت میمونه و میشه محال ترین محال....

ولی وقتی تو چشمش میمیری...این حس بهت دست میده که داغونش کردی...اون زنده ست...ولی دیگه مال تو نیست..تو گریه میکنی و اون به چپشه و میخنده...اون دیگه عاشقت نیست..و چه بسا عاشق یکی دیگه شه...ولی خب تو میبینیش...لبخندشو میبینی هرچند مخاطبش تو نیستی...ولی خب..شادیشو میبینی...

 

از جفتشون بدتر به نظرم وقتیه که جفت طرفین عاشقن و به اجبار جدا...اون موقع حسای بالا روی هم به علاوه اینکه میدونی لبخنداش همش فیکن...همونطور که از مال تو فیک...

از هر دیدی بهش نگاه کنیم

همشون بدن
دردناکن
و انتخاب بینشون؟
غیر ممکن

آره حس عجیبیه....

 

روزگار رو میگذرونم ....منتها با کوله باری از مشکلات و کار و درس ها ...خسته روحی از این همه دغدغه ی زندگی و کسل بودن برای ادامه یه سری کار ها..شبیه کما و زندگی نباتی می مونه .... :)    خودت چطوری عزیز؟ 

زندگی نباتی چیزیه که هممون حداقل یکبار تجربش کردیم

ولی بالاخره ازش رها میشیم..یا امیدوار میمونیم که بشیم

منم در حال گذروندنم
فقط مشکل اینجاست نمیدونم دارم درست میگذرونمش یا نه

کیوووت بود؟ تنها چیزی که خودم بهش فک نمیکردم😭😂

مگه تو قلبتو دادی؟!@_@

 

آم فکر نکنم.. من مبینا هستم*-*

ولی بود...درواقع جوری که بیانش کردی کیوت بود

قلبم...دیگه نه


مبینا..اسم قشنگیه
خوشبختم..منم النام

بیخیالش..کار دیگه نمیشه کرد-

هی بچه چطوری؟"-"

بچه؟؟؟؟؟؟

اره دیگه بچه...؟"-"

من بچم؟

یا این زندگی نباتی به واقعیت تبدیل میشه یا تو این کما میمیرم :)

 

چرا؟ چطور عزیز مگه پیش میری  که نمی تونی تشخیص بدی تو چه مسیری هستی ؟ لبه مرزی کار نکن چون پر از عذاب۱

بیا خوشبین باشیم..


از لب مرز بودن رد شدم.

اهانD:

نفهمیدم:»

 

مرسی اسم شوما هم زیباست*-*

منم همینطور^^

گفتی قلبتو دادی منم گفتم دیگه نه ندادم



خوبه

نخوندم 

هیچکس پریسا تو تک تک پستای احساسی من:

یه نصیحت کوچولو...قلبتو به کسی نده

 

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

 

 

عنو تو که قلبتو دادی بع من چرا بقیه رو نصیحت می‌کنی

انقددد ادم بدیممممم؟ 

برو گمشو اصننن 

 

 

نه 

تازه اگه من کپی کنم باید پولمم بدی چون یه ادم ژذابی ینی من کپی کرده 

👍🏻

گمشو من قلبمو به کسی ندادم بچ

نمیدم
نخواهم داد

نه بابا اصلا شما صاحب اختیارید

کاربر Bright با حجم زیادی از کامنت مواجه بوده؛آنها را سین زده و بی تفاوت گذشته است.

رگباری بلاک کنید.

یه سریارو کلا از پنل پاک کردم چون چرت و پرت گفته بودن



جدا میخوای گل ماهو بلاک کنی؟

خب احساس می کنم نطر من مخالفه"-"

دوتا حالت میشه

یا اونطور که باید از لحطاتس که می شد باام بود استفادا نکرده و الان حسرت داره می توره ولی فکر می کنه این حس ناراحتیه

یا از لحطاتشون خوب خوب استفاده کرده و الان بیشتر می خواد که نمیشه و ناراحته"-"

کدومش بدتره؟

الی من الان پروفتو دیدم چرا اینقدر کیوت و کراشه؟TT

کیوت و کراش تلفیقی؟

نمی‌دونم..

چرا! به پستات سر میزنم در صورتی حتی آدمی نیستم از چیزی سریعا خوشم بیاد و احساسی تر از اونیم که واقعیت رو بپذیریم ولی پستات سیلی از واقعیت رو توی صورتم میکبونه..

و مرداب وجود..

میتونم بگم به جایی رسیدم که راهی برای خوشبختی نداشتم!

اونجا حس کردم به آخر خط رسیده

بهم گفت عاشق یکی دیگه میشم اما نفهمید چشمای من فقط اونو میبینه

مونده بودم به قولم عمل کنم و یک دیوونه عاشق بمونم و توی منجلاب عشق دست و پا بزنم تا زمانی که بمیرم؟

یا هم خودمو نجات بدم؟

ولی خب با رفتنش فهمیدم دوستم نداشت..

چون عشق واقعی وقتیه که در هر شرایطی بخوای باش بمونی..

منم از اینکه خودمو به زور جا کردم توی قلبش متنفر بودم 

متنفر شدم 

و باعث شد ورژن برتری از خودمو بسازم!

هیچ وقت یادت نره پایان هرچیز خوبه چون اگه بد بود پایانش نیست 

طولانی بود ولی اولین باره که حرفامو تک به تک زدم..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و این یعنی ازشون خوشت اومده؟

دستِ واقعیت حسابی سنگینه..
میتونیم بگیم ادم عاشق کوره...و فقط یه نفرو میبینه

جمله اخر حرفات
یبار کسی که بهم درد زیادی داده بود..اینو بهم گفت
و اره درکش میکنم


این باعث خوشحالیه..

اره دیگه بچه ای..کیوت:>

:(نیستم

الان گو میاد میکشتت

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** ** *** **** ** **** **** **** *** ** ***** **** **** ***

**** **** ** ** ***

نه دیکمو دادم دستت بیب

خب چرا نصیحت می‌کنی تو که تجربه نکردی؟@_@

وای تو خیلی خنگ و کیوتی...



منظورم این بود قلبمو به یکی دادم ولی الان دیگه اینجوری نیست

دوتاشم یه جور درده نمیشه مقایسه کردش"-"

 

اره هم یکوته هم کراشهTT 

درد بدیم هست...



یکوت؟ایگوو

....

 

اهان*-*

خدایا ناراحت نشو..

اوهوم

 

 

 

هی به کصدستیام نخند اونا خیلی خاصن=-=

مثل خودت خاصن

چرا هستی:(

چرا باید بیاد منو بکشه؟:>

چون حسوده:)

عااا..خب گل ماهمو که نه..ولی تو رو چرا

عه؟

عه؟

عااا..گل ماهمو که نه..:[]

گل ماهتو ناراحت کردی جناب

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **** *** ** *** *****

فشاری نشو کفتر قشنگم

و یجورایی اره این یعنی خوشم نیومده عاشق پستات شدم!

درد خیلی چیز بدیه ولی گاهی انسان رو قوی میکنه 

دل نوشتست یا هرچیزی اما خوشحالم که به اشتراک میزاری..و یا هرچیزی که برداشت میکنی

 

اوه...خوشحالم میکنه

معلومه که میکنه..درد کاملا یه باشگاهه برای ماهیچه های قلب
دل نوشته؟نمیدونم میشه اسمشو این گزاشت...


دوست دارم بیشتر بشناسمت

قشنگم مگه خبر نداری؟ این بچه نیس

این هنو اسپرمه تو کمر باباش گیر کرده 

 

 

*خطاب به اونی که بهت گف بچه*

من بچم؟؟؟؟؟

توام...اه
حالا چون ازم بزرگتری میگیم تو شکم مامانتی

الن بدبخت شدم

چیشده؟

تلم وصل نمیشه غمگینم

منکه چیزی نگفتم که حسوده:(


#اونی که گفتی ولی نمیدونم کی ای و حدس میزنم پریسا باشی-

اینم نکته مثبتی و قشنگی بید-
نایس...

ولی هست:(



تو و پریسارو باهم اتیش میزنم

ناراحت؟

بگردم،اخه چیزی نگفتم که گل ماه

بیا بغلم فراموشش کن

ته ته پفکی..

خب چیکارش کنیم؟:(

 

اوه بیبی، میخوای تو اتیش عشقت بسوزونیمون دیگه نه؟ من میدونم...

منو جمع نبند🗿💔


آره فقط گاهی این باشگاه..

بدجوری فعالیت می‌کنه..

و تهش؟

می تو!!ولی توی اصل دادن اصلا اوکی نیستم~

به نظرم..اول تو شروع کن

تهش..خوبه؟


چیزای نرمال..
النام
بیشتر بخوای بیشتر میگم
تو؟

اوا تو از کجا فهمیدی من پریسام؟؟

الن ناناحتم

چرا جمع نبندم پریسا؟:>
من, میگی از کجا فهمیدم پریسایی؟:"
اگه منو میگی که باید بگم من میدونستم ولی شک داشتم یونو؟~

من تو آتیش عشق خودم میسوزم عاسیسم 

اره تورو میگم
پشممم 
اینجا خیلیا دیگه منو نمیشناسن

اع..جون بابا منم تو اتیش عشقت بسوزون لطفا-

پریساTT لعنتی من حتی شماره تورم دارم بعد میگی نشناسمت؟TTxDDD

نه دیگه

تو برو تو آتیش عشق النت ژونت بسوزززز 
راس میگیا
🗿💔الزایمر گرفتم

عاه..گلبم داره میشکنه "-"
یعنی نمیخوای منو توی اتیش عشق خودت بسوزونی؟حالا اتیش عشقم نبود اشکال ندارهTT
پچمام"^" اولین باره بدون یه طومار ادرس دادن منو یا یچیزی در مورد من بدبختو یادت میاد:"

🗿الن جونت هس دیگه 

واقعن ؟ مگه قبلا تومار میدادی ؟؟

ولی من اتیش تورو میخوام:(((((
اره...وای یبار دهنم صاف شد قشنگ"-" یادت نمیومد کیم...
وایستا الان دیگه یادت میاد کیم نه؟xDD

الن جونت اینو ببینه انق حرص میخوره 

🗿🗿🗿خدا مرگم بده ببخشید
اره یادمهعههن
دیگه تا اون حد پیر نشدممم

چرا حرص بخوره"-"....؟من فقط اتیش میخوامxDD
اع دور از جون"-"...

بالاخرهههه....
منکه شک دارم"^"xDDD

راسشو بگو

مستی؟؟ 
بیا بغلم 
بوبخشید ناناحت نباش
شکتم بخوره تو باسن الن 

من مستم؟ خیر من مست نیستم گلم"^"

*بغل*

ناراحت نیستم"^"
وای..xDD

بله؟

چشم منو دور دیدین شماها؟

مگه چیکار کردیم که چشتو دور دیدیم"^"؟

خودتون ملاحضه کنید

من فقط حرف زدم:(

دلم برات تنگ شده:(

پشمام..با منی؟"-"

نه با عمم

پس...بزار بگم با جملت اکلیلی شدم:">

خب...راست گفتم

خب...میدونم:"

بیا بغلم زنیکه :")

ببین دود...سه فاکینگ ساله باهم دوستیم

تو چرا روز به روز داری کیوت تر میشی؟

نچ عسلم

اینور با اونور فرق داره

پس اونور ته ته پفکیم بمون

قلبم بهش نیاز داره

اره اونور میمونم

اینور ملت بی جنبه‌ن

اره...نمیخوام اون ورژنی ازت که اونقدر دلبره رو بقیه ببینن

ولی جدی شد سه سال؟ فاک..:")

ودف..میزنم خودمو ها"| چرا هرکی به من میرسه میگه کیوت..درصورتی که خودش از همه کیوت تره._.

اره...سه فاکینگ سال

گمشو
من کیوتم؟

چجوری تحملم کردی زنیکه...؟من چجوری تورو تحمل کردم؟اصن چرا انقدر زود گذشت؟"|

این بار 6545518 امیه توی این دورز مجبورم گم شم-xDDD

نه پس عمه یونگی کیوته^^

والا خودمم نمیدونم چجوری تحملت کردم

وای پیر شدیم..
عه به من چه که به من میگی کیوت

ته همچیز خوبه چون اگه خوب نبود تهش نیست!

خب پائول؟ لقبمه و لیتل لیلیث یجورایی اسم خودمو یادم رفته 

خب..

نمی‌دونم ولی خودم ۱۶ 

و infp?

آرمی بلینک مونببه و.. فن دوا؟

اره گفته بودی و میدونستم

پائول؟قشنگه

۱۶..همسنیم ولی شرط میبندم من بزرگترم

اوپس..یه مولتی فن اینجاست

:[]

اون استیکره هم مال خودمه حالا که اینطور شد

کدوم؟؟

خرگوشه؟

تحل کردن من صبر ایوب میخواد....

تو که پیر بودی..منم پیر نشدم..جمع نبند=-=

به منچه که به تو چه که بهت میگم کیوت=-=

ببین خودتم میدونی

گمشووو

چیو خودمم میدونم؟"^"

اول بزگترا:>

اینکه تحملت سخته

بله

خب تو از اولم همون خرگوشه بودی

الن..نذار..استغفرالله

اگه من خرگوشم توهم خرگوشی

-یاد آینه آینه دوران طفولیت افتادم-

چرا من خرگوشم؟

نمی‌دونم ولی من همچین چند روز پیش همزمان با جیمین ۱۶ شدم 

مولتی؟ فک نکنم آخه سه تا به مولتی بخوره شایدم هست و من نمی‌دونم 

به هر حال خوشبختم الینا شی

 

 

اوه باهاش تو یه روزی..

تقریبا مولتیه
منم همنطور..و*النا

حالا من میگم تحملم سخته"^" تو که نگو=-=

من کرم دارم بچ

چون اون خرگوشه رو اونطوری گاز میگیره و میبوسه

دوسش داری ته ته؟

آره..

تقریبی..

زیاد از الینا استفاده کردم~

کیبوردم عادت داره‌ ساری

خدایا..عیبی نداره

اینو که میدونم کرم داری عسیسم^^ یچیز جدید بگو~

من جدا دوست دارم

زیااد

دیدی چقدر سوییته؟

...چرا..انقدر...یهویی؟

ادم یه حواب دیگه رو پیش بینی میکنه ولی بوم یه جواب دیگه میگیره'-'...

+what is your mbti type*?

تعجب داره؟

حقیقتو بیان کردم


حدست چیه؟

خره خر

خر

خر

اون ور دلمو اب میکنی ته ته..

میدونی...حقیقت سنگین و یهویی ای بود-

 

حدسم؟امم...entp?intp?intj?

و تو دوسش داشتی

نداشتی؟


امم...وسطی

من هرچیزی مربوط به تو رو دوست دارم-

اوا نه اشتباه شد...اره اره دوسش داشتم-مثل اینکه تورو دوست دارم-

 

و باز هم حدس درست من*عینک دودی* و البته باز هم یک دوستintp ㅜㅜ

این دوست داشتنیه هانی



پررو نشو حالا
بازهم؟یه دوست دیگه هم تایپ من داری؟کیه؟

میدونم که دوست داشتنیه._.

 

من؟پررو؟:(

کی نه"^" کین:" یه جمعیت کثیری از دوستای منو intp ها تشکیل میدن"-"...

کیوت...


بله خودِ خودت
اوه پس زیادن

یبار دیگه بگی کیوت میزنمت-

 

عاه...من بچه به این خوبی..فردا میافتم میمیرم تازه قدر این حجم از قانع بودن منو میدونیداااxDD
اره باوا"^"ولی هیچکودومشون شبیه هم نیستن-

دلت میاد بچ؟


خب قطعا نبایدم باشن

دلم؟ قطعا دلم میاد"^"

 

اخه حتی نقطه اشتراکم باهم ندارن..

منم میکشمت



خب..ودف؟

well..من همین الانشم مردم دود..تلاش نکن:>

 

خب منم همینو میگممم..ودففف؟

غلط کردی

حقیقت همانند قهوه ای تلخ است"-" که  تو الان مجبور شدی بقولیش"^"

کیوت..

زندگی قهوه تلخه

من...کیوت...نیستم^^

ولی با خودم شکر دارم*خنده دیوثانه*

تو...کیوت..هستی

ببند...عزیزم..تا...نبستم..برات^^

میخوای..همون..بستنو...بکنم...تو مقعدت؟

لطفا...اول..بکنش...توی مقعد خودت^^

نچ دلم نمیاد اذیتت کنم دارل..

میخوام فقط بغلت کنم

اوه!..تو از کی انقدر مهربون شدی؟

از وقتی تو انقدر شیرین شدی

ودف...ودففففف؟

ولی تو که شیرین تری..

من؟

نه چندان شیرین

اوه عزیزم...من شیرین میبینمت ولی..

من؟شیرین؟

اره...تو:>

تو شیرینی..دوستداشتنی ای..عزیزی...قشنگی..بیشتر از چیزی که فکرشو بکنی..

ثابتش کن بیب

تو شیرینی چون تویی
تو دوست داشتنی ای چون چیزی که هستی لایق عشق ورزیدنه..
تو عزیزی چون توی قلب جا داری..
تو قشنگی..چون کل جهان هم جمع شه به پای تو نمیرسه...
ثابت شد؟

وااو

قلبمو اب میکنی عزیزِدل

اوه..من فقط سعی دارم حقیقتو بگم

حقیقتیه که دوسش دارم

اگه واقعی باشه

پس دوسش داشته باش

چون واقعیه

دارم

تورم دوست دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬