𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

نامه‌ی بی نشان!

_______

اینبار هم کاغذ کاهی را توی دستش مچاله و به جای نامعلومی پرت کرد.
نوشتن این نامه‌ها چه سودی داشتند؟
مگر قرار بود محبوبش بخواندش؟
نه!
آن بیرون.....دیگری منتظرش بود‌.
ولی باید میرفت؟
یا همینجا مینشست و برای کسی نامه مینوشت که دلش هنوز درگیرش بود.؟
دوباره کاغذی برداشت و سعی کرد با دستهای لرزانش روی میز صافش کند.
به هر زوری بود پرده مزاحم اشک روی چشمهایش را کنار زد و نگاهی به کاغذ دست نخورده‌ای کرد که قرار بود تا دقایقی دیگر پر شود از شرح دلتنگی‌هایش به کسی که میپرستیدش. ولی او اینجا بود؟
دیگر نه!
بغض کهن‌اش را برای بار هزارم قورت داد و لبخند تلخی زد.
_نمیدونم این چندمین برگه‌ایه که دارم توش برات مینویسم.ولی دست خودم نیست.هربار مچالش میکنم.تیکه تیکش میکنم.شاید بخاطر اینه که میدونم هیچوقت به دستت نمیرسن.
ولی الان به خودم قول میدم که این یکیو سالم نگه دارم.
میخواستم بهت بگم...خیلی دلتنگتم
این روزا بیشتر
ولی تو نیستی
اخه قبلا میگفتی هیچوقت تنهام نمیزاری.منم باورت کرده بودم.برای همینه که هنوزم منتظرتم..
منتظر تماست،صدات؛حرفات...آغوشت.
چون هنوز هم دوست دارم
نه نه..
اصلاحش میکنم.
عاشقتم..

قطره اشک سمجی از گوشه چشمش پایین چکید و روی واژه بیگانه عاشقتم سر خورد.

انگار تقدیر چشمهای لرزانش همیشه باران بود.

النایِ سابق(با اندکی تلخیص و تغییر)

""""""""""""

هی..امروز داشتم یادداشت‌های سال قبلمو مرور میکردم و به یادداشت های آذر ماه و در نتیجه این رسیدم..یکی بیاد منو قانع کنه و بگه اینو من ننوشتم .من نوشتم؟باورم نمیشه تا این حد حالم بد بود..به هرحال خوشحالم دیگه اون دخترکوچولوی عاشقِ احساساتی پارسال نیستم.نه؟

جدا باعث خوشحالیه..

پ.ن:ستاره آسمون..خوشحالم که برگشتی!

۸ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۰ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

منم خوشحال از برگشتنش")

+راسی الی متوجه شدم وبمو نداری...اینیه که باهاش کامنت دادم

:)))

دیدم که حواست بهش بود وقتی نبودم..ممنون

اوه اره گمش کرده بودم

به به..ببین ستاره کی روشن شده

ببین کی اینجاست

حالت چطوره.؟

وظیفه بود...*قلب

حالت خوبه؟


و 
و 
و
وای...وبت چرا انقدر وایب خوبِ لعنتی داره؟
ازش بیرون نمیام دیگه

ببین کی اینجاستتتتتتیتسنسس؟*-*

اندونه گداشتن زیر بخل خود*

نارنگی منن

خوبی؟

یاااااا جدی؟؟؟؟...ذوقیدم TT 

توش راحت باش..بی تعارف...

کامااان بهمن ویم یه سالش میشه:`

 

 

بله کاملااا جدی


مگه میشه تو وب تو راحت نباشم؟

وای..من نداشتمش
یه ساله داریش؟واو

گااااد الی انقدر با قلبم بازی بازی نکن گرل!!!!

 

آره ۶ بهمن زدمش...عید ازش رو نمایی کردم...فدای سرت همچنین چیز خاصیم از دست ندادی~

وای تو کیوتی خیلی...

از دست ندادم؟بیخیال دود الان دارم لذت میبرم از پستات

گذرزمان ادمارو تغییر میده...نه؟

و این تغییر میتونه هم خوب باشه هم بد

بنظرت،تو تغییر خوبی کردی؟

بستگی به دیدگاهم داره...ولی اره

خوب بود
تو چطور؟

خوبم تو چی؟*-*

منم خوبم نارنگی

روزت چطور بود؟

کیوت میبینی=-=

باعث افتخاره که اینطور فکر میکنی`>

آیگو..:)

خوب بمونی

احساس خوبی بهش دارم تو چی؟*-*

خوب خوبه

خوب بود نارنگی

خوبه-
نه خوب بد نه بد...هیچ چی به هیچی؟

نه دیگه

به یکی مایل تره

الان دختر خرس گنده امسالی

هرهرهر

وای پریسا😂😂:(


قهری هنو؟

😍 بعضی وقتا حس میکنم منو عنتم حساب نمیکنی پفیوز 

منم محبت میخوامممم 

اصن ازت ناراحتم 

 

اون ایموجیه اولش فحشه؟اره


اینهمه بهت میگم جاکش و جیندا ابراز محبته به خدا
من فقط به کسایی که دوسشون داشته باشم فحش میدم:(((

شاید خوب

خودت چطوری؟

شاید؟

چیشده؟

چقدر خوب که الان مینویسیم بعدا میخونیمشون و باورمون نمیشه.

و چقدر خوب تر که از تغییرات الانت راضیی و بزرگ شدی. 

 

این یه قدم جدیده..


این خودمم خوشحال میکنه

عاشقتم..

شت لعنتی..میدونستم

وات د...چیو میدونستی؟

داسان چصنالص ولی بسیار میدرکمش بوگذریم

الی کونده عاشق کیی؟😐قعرم

م امرو با رلم رفتیم بر آزمایش قبل ازدواج😐😐

هف کیری بازی

 

عاشقم مامانمم اصن


دراما...
خب خوش گذشت؟
تا جایی که یادمه یه سال از من کوچیکتری

+ اگ بله داری و شمارت همون قبلیه پی بدم وات ک ریده :|

اگه میتونی بیا تل....

والا تلم ریده :/

سعیمو میکنم ببینم چیمیشه

بیا این ایدیمه

تونستی بیا اونجا
Death_len

:|.  بنال

 

 

چی خشبگذره دوتا مرد خیکی بینمون

حالا چ کوچیک تر باشم چ ن ت این دوسالی ک بیان نبودم با رلم بودم بگایی داشیم تا همی الا الانم سر یسری دادگاه و کصشعر داره میش ازدواج حوصله توضیحش ندرم کیریم کیری.

کسایی که منو میشناسن میدونن ادب و شخصیت فرد چقدر برام مهمه

یونو؟


به به چقدر هم که عالی
از بچتون چه خبر

هیچ چیزی نشده فقط خیلی گرمه~

تو چطور؟ خوبی؟

امیدوارم فقط همین باشه‌‌



منم خوب..

عک میام اگ شد

 

باورم ندری داسان من رلمو بیا ی لینک میدم پینش نمکنم ک وقتی سان کردیش نتونن بزنن روش بیا (چن ج ندادی لینکو برداشتم هر وخ اومدی میدمش) سان کن

اینو امرو گرفتم با بدبختی تنها شدیم تازه جلو کلی آدم بودیم😂😂

بله


ریلی؟
الان هستم بده

کونده چرا زود سین میزنی نیم ساعت بد ج میدی

ودف حقیقتا

اینکه عاشقمی رو دیگه

گاد..الن..نمیخواد بهم بگی..خودم میدونم ولی این خیلی سوییت بو‌د

-

هشتگ نه به باور های غلط

وای ته ته تعجب میکنم که انقدر دیر فهمیدی چقدر عاشقتم:(



اه اصلا سوییت تر از این اعتراف دیدی بودی؟

این هشتگو ملیونی میکنم

بی صبرانه منتطر طهور معلم شیمیمم

یه لپایی داره که اصدا برات نگمTT

فقط باید گاز گرفت و چلوندشونTT

خدایا از لپاش خوشت میاد؟

")

 

واقعا خوبی؟

خوبم دارل..

اونی که اسمش دارلینگه راس میگه ها 

سین میزنی ی قرن بعد ج میدی 🗿

ببخشید دیگه استاد

خب هارتم لعنتی")

بیا بیا بغلت کنم این دوران تاریک جهل از بین بره

 

نه..نه فاک بهش نه

 

تف

از همین امشب توییت بزن

چقد زمان از دست دادیم اصن حیف شد


بله بله در جریانم


النا نیستم ترندش نکنم

اخه واقعا مایل نیست-وقتی دقیق بهش نگاه میکنی انگارهیچ تاثیری نداشه توی زندگیمD:

اینجوری نگو:(..

ارهههTT

لپاش اصله اصله یعنی

گوشت سرخ تپل مپل گلبم تشنج می کنهTT

دیدیش نارنگی؟

با این توصیفاتت منم میخوام گازش بگیرم

خشم نیمد بی اینو بخور🍼ن چیز اینو🍆

ب مسخره بگی 

م فردا ویس فیلم یا عکس میگیرم چن فردام باز کار داریم 

ببینم باز میخ کصشعر بگی

قضیه قبلا ک ت بیان بودم همش ا بیخ بن کصشعر بود قاطی الا نکن بدم اگ درس پیش رفت دگ شناسنامم هس

زیبا بود


مشتاقم ببینم


😍نه میدونی از سر عشق بهت اینو میدم که بفهمی چققققق دوست دارم اصن 

برو گمشو


 

کسایی که منو میشناسن میدونن ادب و شخصیت فرد چقدر برام مهمه

یونو؟

راس میگه

سه ساله با من مثه سگ... نه ینی مثه جنتلمنا رفتار می‌کنه 😍

از تک تک کلماتش ادب میباره😍😊

خصوصن جاکش گفتناش که دیگه ته با شخصیتیع💅🏼

 

​​​

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

من فرق دارم عاسیسم 

)😍) بیشتر شبیه فحش خارمادره



بچ من تا به کسی فحش ندم یعنی باهاش راحت نیستم
حال کن بستی:(
تو که بستیمی انقد باهات راحتم جیندا😔


بله که داری عزیزم

قلمت >>>>>

ببین کی اینجاست..نیو کوچولویِ فراری من

پس چجوری بگم؟:>

جوری که ناامیدانه نباشه

چقد زمان که میشد با عشق بازی..صب کن..عشق بازی یه معنای دیگه هم داره..خب به چپم..اهم ادامه میدم..که میشد با عشق بازی ما..

یادم رفت چی میخواستم بگم

 

 

اگه ترند نشه اسمتو میذارم کله نارگیلی خنگ

سرچ گوگل عشق بازی اصلا چیز خوبی نیست

جملات قصار نسرا استاد


اگه ترند بشه بهت میگم مغز فندقیِ دیوونه

کامان کجاش ناامیدانه بودxDDD خیلیم امید داشت"-"

ناامیدانه بود دوود

تو نباید اینو بهم‌ میگفتی..چشم های پاکم..روح بی آلایشم..

 

 

عفف

هاته..برو ببینم چیکار میکنی عسلم

چشمهای پاک و روح بی الایش...توووو؟؟؟



این هاته؟کاش کسی حال مرا میفهمید..

 

 

اره عالیم ممنون

 تو چطوری؟

عالی بمون...



خب زیبایِ من بهت تبریک میگم

ناانیدانه نبود دووود"-"
یجورایی خنثی بود"-"

انگار عادی شده

با من راحت نباشی با کدوم اوشکولی میخوای باشی 💅🏼

الن

میای کال؟؟ کارت دارم 

اوکی نیستم زیاد...

ارههستتسنسTT

لپاش نصف نصفTT

خیلی گوگولیه ببینیش دوست داری بگیری خفش کنی محکم قشارش بدی بکشیشTT

فشارم میفته هی سرشTT

بنده خدا خوبه نمیدونه چه افکاری در موردش داری

=)

ام...نمیدونم برا چی داری اینو بهم میگی ولی ممنون؟

برای رفتنت به راهنمایی؟

قطعا اگ بدونه جرم می دهTT

گناه داری

 شاید واقعا عادی شده؟-

Anyway...

خوبی؟-

احتمالش کم نیست..

اره

از ویست معلوم بود

علت مرگ فیزییییک 

 

 

عنتر چرا برای رفتن به دوازدهم من تبریک نگفتیییی

وای یک فاکینگ دقیقه داشتم فریاد میزدم

به خدا فردا بپرسه مادرشو...میبوسم روی ماهشونو

عههه
خب تو چرا رفتن من به دبیرستانو تبریک نگفتی؟

یه جو آبرو داریم اونم تو بریز عزیزم..

 

ولی من میفهممت و تو نمیخوای ببینی که چقد عااه..میخوامت..لعنت به این دوری؛

دیدم خودم ابرو ندارم گفتم همدردی کنی باهام ته ته



اوف..بیبی تو جدا هاتی

-کردن همدردی

لذت بخشه حقیقتا

 

اینم وسط راه ترند کن

به همدردیم رحم نکردی و کردیش؟

اون کمره یا فنره


که تو هاتی؟

عه...

ممنان

ولی واقعا خوشحال نیستم که دارم میرم‌ مدرسه...

قابل درکه...ولی این سالا میتونن بهترین سالای زندگیت باشن نیوی قشنگم..

فقط اگه یکم از محدودت بزنی بیرون
تو مثل من نباش
خودتو قوی تر کن

کمر فنر دار اصطلاح بهتریه

 

 

هوم..خدا بهت عوض بده

کمری که دارای فنره؟به به میپسندم




عجب

الهی طفلک امیدوارم بپرسه 

من از اول نهمت دارم تبریک میگم 😐💔

دهمو گفتی؟:(((((




پریسا میکنمتتت
پرسید امروز 

از محدودم؟فکر نکنم بتونم

چون تمام همکلاسیام فقط اکیپ خودشونو دارن ویجورای نمیتونم تحملشون کنم...

و یکی از دوستام که هشتمیه اونم فقط بیشتر به دوستای خودش اهمیت میده

بغل دستیم؟یه ادم کم حرفیه که بیشتر وقتا چصناله میکنه و فقط به خودش اهمیت میده

معملما؟فقط دوتاشون قابل تحملا و بقیه مثل سگ میرینن تو اعصاب

بله و اینم دوره راهنماییه خیلی زیبا و لذت بخش

 

نه کاملا یهویی

با یک نفر شروع کن

لازم نیست وارد اکیپ کسی بشی کوچولوی زیبای من
کسیو پیدا کن لیاقت دوستی باهاتو داشته باشه

بزار به دوستاش اهمیت بده
عوضش توام به خودت اهمیت بده

و چون چصناله میکنه بزن تو دهنش

دوره راهنمایی..میتونه خوب باشه کلوچه

=)

اره شاید اگه من مثل بقیه نبودم "دوران راهنمایی"خیلی خوب میگذشت...

مثل بقیه؟این تکراریه

تابو شکن باش..

احتمالش کمه یا زیاد تو منو ایگنور کردی زنیکه؟'-'=-= 

ها؟

کِی
کجا
منن؟

ارع

حقت بود هاها 

 

 

لازم نیست وارد اکیپ کسی بشی کوچولوی زیبای من

کسیو پیدا کن لیاقت دوستی باهاتو داشته باشه

 

اههههه گمشووو کیچولیوی زیبیایی مین 

نیگا تو لیاقت دوستی با منو نداری گوجو 

 

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

بیبی ؟؟ اه اه خجالت بکش 

حرامههه حرامممم

میکشمتتت



بزار ببینمت

برو گمشو پفیوز گوزفند موتوری

ادم با عمو جانیش اینجوری حرف میزنه؟

عاسیسم عموجانی من فقط برایانع

گمشو ببینم

همین الانم دارم باهاش میحرفم 

سکوت اختیار کن 

تا اخر هفته دیگه تلگرام نمیام

بیا پرایوت

نوپ نمیام 💅🏼

چرا؟

نه پس عمه بزگوارم=-= و منو ایگنور کردی...یعنی منم باید ایگنورت کنم؟'-'...

من کی ایگنورت کردم؟؟

alwaye..

من پرسبدم چطوری و توی بچ ایگنورم کردی'-' ایگنور شو-xD

ندیدممم خب

پس منم تورو نمیبینمxDDDD-

ایگنور نکن خب

کامااان کی دلش میاد توی کیوتو ایگنور کنهxD?

ولی کخ ریختن روت حال میده*-*...

:(من کجام کیوته

عه؟قبلت ینی؟مبارکه اقا

بیارین اون ظرف عسلو

بله بله

ظرف عسل کاملا غیر بهداشتیه امکان مرگ در شب اول وجود داره

اوکیه

لبات به جای اون‌ظرف عسل..عاا..خب قضیه داره منشوری میشه و من اهلش نیستم.

بیا منزل عزیز دلم باهم اختلاط میکنیم

اوووو چخبره اینجااا

خجالتتتت
نچ نچ نچ 

تو؟ همجات؟ اصن کیوتی از سر و روت میباره"-"

گمشو دختره کیوت

بسوزه پدر عاشقی..

ای لعنت به این حرارت..الله اکبر

شما دوتا چه چرت و پرتی میگین باهم

بعدشم قضیه منشوری میشه لیدی ونته؟

چرت و پرت های زیبا

عزیزم ماینتو بهم معرفی نمیکنی؟

رو اسمش کراش زدم

با اون توت فرنگیش..

اوف من رو خودت کراش زدم

نمیشه دیگه شما مال لیدی النتون هستین مادموزل

عاسیسم من متعلق به همم 

بزا خودمو معرفی کنم
قربون شکل ماهت بشم بنده پریسا 18 ساله از مشهد مقدس عستم

من کیوت نیستممم برای بار n امممممم._.

همین که تاکید میکنی نیستی یعنی هستی

گمشو...کیوت خودتی و اون کسی که نمیدونم کیه ولی یکی هس-

اون کس خودِ خودتی

نخیر من نیستممم-_- میزنمتا-xD

ولی حتی حرف زدنتم کیوته..

هوس مردن،محروم شدن از نعمت بچه داشتن، فلج شدن داری عزیزم^^؟

میخوای دقیقا کدوم ناحیه رو بزنی که همچین بلایی سرم میاد؟

به به

الان میشه مال منم باشی عسلم؟

نچ نچ تو روز روشن بهم خیانت کردی ته ته

اینا گزینه هاتن عزیزم'-' من ادم متمدنیم- بهت حق انتخاب میدم^^

از اونجایی که از بچه ها متنفرم همون گزینه

عزیزم

الن من

تو که میدونی هیچکس تو نمیشه..اخه چرا خودتو به دیگران مقایسه میکنی؟

قند عسلم

شاخه‌ نباتم

گل ماه من

نچ دیگه ابیه که ریخته شده


نچ نچ ته ته اگه گل ماهشو دوست داشت بهش خیانت نمیکرد با یکی دیگه لاس بزنه:(

حله- نوشتمش توی لیستم-

تیکشم بزن

من نمیذارم هیچ آبی بریزه:[]

 

الن ته ته شو‌ میبخشه؟هوم؟

هی صب کن..گل ماه..بهت میاد واقعا..نظرت چیه جای کله نارگیلی خنگم گل ماهم باشی؟

(باید بگی با اجازه بزرگترا بله)

پس نیاز به کاندوم نداری کلا



شاید ببخشه
اگه بدون اجازه بزرگترا بگم بله چطور؟
بدون اجازه اونا بله

تیک چیشو بزنم؟">

تیک کشتن منو

نه من فقط به تو نیاز دارم بیبی

 

شاید؟دلت میاد؟

به به..مبارکه

گل ماه من..ادرس بده بیام حلقه کنم دستت

پس چرا نیازتو برطرف نمیکنی بیبی؟


جناب ته ته کاری نکردن که گل ماه ببختش حداقل یه حرکتی بزن هانی
از همینجا بکن دستم زیباتره

اها"-"من ادم دلرحمیم خودم نمت بکشمت"-" باید وایستم زیردستم از ماموریت برگرده که تمیز کارشو انجام بده-

اگه زیر دستت عاشقم شد چی؟:(

اخه دستم بهت نمیرسه که بیبی

 

 

همینجا ببوسمت گشت نمیگیره ببرتم؟

جون..بیار اون انگشتای قشنگتو..

اگه رسید؟



الکی نیست که میگن برای ترسیدن به وقت بوسیدن ته ته:(
اخی چه حلقه سوییتی

زیردستم خودش عشق داره-

ولی من مخشو میزنم

میدزدمت

 

پس ببوسم؟

خانوما اقایون گشت حاضر در وب..عزیزان ایشون داره منو اغوا میکنه لطفا یقه منو نگیرید

دوسش داری؟

ایده قشنگیه

دوسش دارم


اگر مایلید بله
من اغوا میکنم؟اغواگر اصلی کیه جناب ته ته؟
اره دارم ولی نه به اندازه تو هانی

لوکیشن بده

 

اغواگر اصلی؟عااا..النا؟

-بوسیدنِ..

از همین تریبون از کاپ احتمالیت عذر میخوام اما ارام باش لطفاxD

-بوسیدن لبات

 

خدایا خودت رحم کن

اگه ‌فردا نبودم بدونین منم کشتن

عه عه شما که ادعا داری خودت باید پیدام کنی


عه النا اغواگر اصلیه؟پس اغواتون کرده؟

واو چه بوسه و ته ته هاتی

شهید راه کیس

کامان مامورای منو به فساد الوده نکن-

مامورای تو زنا کارن

نچ نچ

انسان ممکن الخطاست- خب معلومه تورو که ببینن مخشون زده میشه ولی خب-

ببین توام اعتراف کردی

اعتراف کردم به چی؟-

به اینکه مامورت عاشقم میشه

الن جان ردیاب تو..الله اکبر..تو لباست که کار نذاشتم

 

هعی..اسمشم میاد قلبم میلرزه

 

الان بخشیده شدم؟

استغفرالله

عاشق واقعی هرکاری میکنه نچ نچ


بله بله در جریان قلب شما هستم


خب با ارفاق بله

من اعتراف نکردم - فقط یه حقیقتو گفتم-

فکت دردناکی بود

این عشق یه طرفه‌س..قراره طردم کنی..

 

همچنین

 

ارفاق؟من جونمو به پات گذاشتم گل ماه..

اگه بچه خوبی باشی نمیکنم



خب گل ماه از جونت محافظت میکنه

اره دردناک بود و کثیف'-'~...

حالا چرا کثیف؟

نمیدونم همینجوری'-' مگه کثیف بودن دلیل میخواد؟D:

همم...نه

چجوری میشه بچه خوبی باشم؟

 

چه‌گل ماه مهربونی دارم من

همم...به ماهِ گلت وفادار بمونی)یاد پیمان ازدواج افتادم...ودف(



قدرشو نمیدونی که بچ

عاه الن من..باید دو طرفه باشه..میدونی که؟

 

 

من؟من یا تو؟

ماه ِ گل که وفاداره جناب



معلومهه که توو بچ
چه توقعی داری پس

ولی گل ماهم نه

 

 

بیبی من قدرتو میدونم..کیه که ندونه؟

فرق جفتش چیه؟



واو پس من یه ته ته دارم قدرمو میدونه
عمیقا جذابه

خب اون گل ماهه و اون ماه گل

اگه ماه گل وفادار باشه گل ماه نیست

انگار مخالف همن؟

فلسفی شد..بذار کراواتمو پیدا کنم..

 

 

بله

i know

خب اگه هم گلِ ماه وفادار باشه هم ماه گل چی جناب فیلسوف؟




خب پس 

-کشیدن دست به ریش های خیالی

هوممم..این جای بحث داره گل ماه..

گل ماه بحثای جناب فیلسوفو دوست داره

خب اینطوری میشه که اون گل ماه یه جورایی میشه ماه گلی که گلش مال ماهه اما ماهشم مال گله و ..

هان؟

صب کن..من کراواتمو پیدا نکردمم

درواقع گل و ماه باهم زاد و ولد کردن و ماه گل و گل ماه به وجود اومدن ولی جفتشون یه نفرن

باید به جای تجربی میرفتیم انسانی من و تو


دستای من که دور گردنت حلقه میشن حکم کراواتو داره برات

گل و ماه زاده‌شون میشه گل ماه و ماه گل؟

اوه..پس..واسه همینه که مثل ماه زیبایی و مثل گل،خوشبو؟

 

 

این ازون کراواتاس که نمیخوام درش بیارم..نزدیکتر نمیشی بهم گل ماه؟!

اره و گل ماه و و ماه گل همه جا کنار هم میان.

شاید بخاطر اینه یه فیلسوف جذاب دارم؟


نزدیک تر از این، سِر؟

ینی ممکنه تو که گل ماه منی همزاد داشته باشی؟یه ماه گل؟

بیشتر شبیه فحشه الن من..ولی باش عزیزدلم

 

قشنگ بیا حل شو توی وجودم دست کسی بهت نرسه؛

نچ من هم گل ماهم هم ماه گل 

میتونیم بخش فیلسوفشو فاکتور بگیریم


اگه تو باشی دست کسی بهم نمیرسه.

تاب و توان بحث کردن بیشتر ندارم..عاه این خیلی قشنگه..

نبایدم دست کسی بهت برسه..اما..

 

 

-ینی شبیه مستا به نظر میرسم؟

نمیرسه

اما؟



نه ولی دیشب بخاطر من رد دادی هانی

مینیهی قشنگم..

چیمی..

میشه صدامو بشنوی و خواستنمو حس کنی و بیای؟...

اوه..چه تله پاتی قوی و اتفاقی ای پونیوی عزیزم

مگه نه؟

زیادم عجیب نیست مینهیم...یونو؟

تو بهتر دلیلشو میدونی لاوم">

لاوم؟

اوه پس این یعنی من میتونم عشق الهه ای به این قشنگی باشم؟

*گذاشتن دستم زیر چونت و نوازش کردنش

کامان...تو از اولشم بودی...

ولی گلبرگات خیلی ظریف تر و لطیف تر از اونن که بتونم بجز بوسیدنشون کاری کنم..

بله بله؟

افتخار بزرگیه

 

شت..شت گرل، فکر نمیکنی یکم زوده؟

چشم من هنوز از دیدن زیبایی هات سیر نشده

و چه خوشبحال من که تونستم این افتخارو نسیب بشم لیدی..

 

زود؟...خیلی دیرم نشده؟...

زیبایی های من میتونن خیلی حریص باشن...ولی تو زیادی پرستیدنی گاد...نمیتونم...

چیمی...

صرفا جهت اگهی بازرگانی وسط عاشقانه هاتونxDD

افتخار های بزرگ تری هم میتونم بهت بدم 

 

پیش قدم شدنو دوست دارم ولی این‌بار نه

میخوام این بار بزارم حرارت اتیش حریص بودن زیبایی هات تمام بدنمو بسوزونه

عاه کامنتاتون خیلی جذابه..میرم قاب بگیرمشونxDD

گمشو بابا 

حرص منو میخوای در بیاری مثلا؟

اعع بچ عزیزم سلام"-"

عنتر پلاستیکی

*نوشیدن از فنجان قهوه

اوه...چه منظره‌ی قشنگی می‌بینم...

*پنهان کردن نیشخند پشت فنجان

میونگا توعم کتک میخوای؟

نوپ من غلط بکنم حرص بچ مو دربیارم"-"

اصلا مشخصه..

😂

ای خدا

زهر مارر

همتون چتر پهن کرده بودین اینجا؟

بابا یه کرم ریزیه

@مینهی

عزیزم، ما چتر پهن نمی‌کنیم.

ما خودمون چتریم!

خطرناک شدین..

ای بابا دلت می‌آد:(

من فقط دارم قهوه می‌خورم این گوشه، به کسی هم کاری ندارم:(

ولی تو داشتی نیشخند میزدی و مرموز بودی خب

النا با بچم کاری داشته باشی میام جونتاااXD

اون تحت الحمایه منه

چیمی بیا پشتم اصلن

بچت؟بزار یه مدت که با بچت حرف نزدم میفهمه:(

کامان یعنی رسما داری به محافظت میگی داره حرصتو درمیاره؟ ریلی؟xD

کامان سبا..

تو چرا داری کرم میریزی عنتر
فکر می کردم از بچ بودنت کم شده ولی اشتباه میکردم:»

عزیزم دلت میاد بهم بگی زهرمار؟😂

معلومه که میاد 

خصوصا الان که داری حرصمو در میاری

یه بچ همیشه بچ میمونه:> مخصوصا اگه بچ کوچولویی به نام سبا باشهD: یونو؟
بعدشم من راهای بهتری واسه دراوردن حرصت دارم بیبیxDD

ای نو.. و جای خوبیم داره بچ بودنشو استفاده میکنه


کامانن بیبی دیگه چه صیغه ایه

خطرنا‌ک؟

*درشت کردن چشم های مثلا بی گناه

هعی روزگار، دیگه آدم با خیال راحت یه نیشخند هم نمی‌تونه بزنه.

*دود کردن سیگار خیالی و مخفی کردن سرفه

تازه تو گفتی چترم هستی و این به مرموز بودنت اضافه میکنه جناب میونگ

اگه شماها چترید..میشه منم بارونی باشم؟D:

من؟مگه من چیکار کردم؟

عاااااه این عشق یک طرفه است ارام باااش

عاااه تر

معلومه که یه طرفست 

از اولش بوده
خدای من میخواستی بگی نمیدونستی؟

هیششش..سوییتی من..فقط بیا بغلم..

تا خود صبح گلبرگاتو انقدر نوازش میکنم که همرنگ لبات شه خب؟

ولی من میرم بخوابم:(

کامان الیم..ایگنورم میکنی؟

نبودم که بخوام ایگنور کنم بیبی:(

سبا

عزیزم‌ تو بیبی منی..صدا کن ددیو..

ودف؟

کی گفته سبا بیبی جنابعالیه؟

مشخصه- ادم باید فرصت طلب باشه"-" نه ببخشید بچ باید باشه-

 

بیبی؟ یعنی عزیزم"-" میتونی دارلینگم بگی بهش"-"

ولی فرصت طلبیو خودم یادت دادم..و خودم کردم که لعنت بر خودم باد


بچچ به همه بگو که تو فقط مال منی:»

*مرتب کردن کت

من احتمالا توی یکی از دنیا های موازی چتر هم می‌تونم باشم، در نتیجه این دلیلی بر مرموز بودنم نیست!

*محکم تر کردن کراوات و صاف تر نشستن

اوه..فاک

ولی میشه دلیل بر جذاب بودنتون باشه؟

نه واقعا

اقاییتون خیلی دو پهلو حرف میزنه نمیتونم فکرای بد نکنم

عزیزم

نکن‌با من

با یه عاشق دلخسته..

یه سوال 

چندتا پهلو عم مگه وجود داره؟

الهی..ولی I'm so sorry but is fake love

باهم بخوابیم دال؟"(

نه زشته:(

ونته

از فندوق من دوری کنی بهتره...*چاقو

الی من عاشق توهم هستم ایگنور نکن زشتهXD

کیوت دیده میشیXD

بله بله اگه خودم قاتلت نشدم

نکنه بیبی توعه؟

اقا من وکیلمو میخوام

اعتراض وارد نیست

*نیشخند زدن و بالا دادن عینک

اوه عزیزم...چشم های دلربای شما منو جذاب می‌بینه!

*شلوار گلگلی خود را مرتب می‌کند.

 

یاد دبیرای تو کلاس آنلاین افتادم که با کت و شلوار گل گلی میشستن پشت کامپیوتر..




این وضعیت کثیفه که جلوی منه سینگل لاس میزنید و من باید برم مقنعه بشورم واسه مدرسه اععxDDDD

لاس چیه دیگه

فقط تو به همه بگو که مال منی بعد برو مقنعتو اتو کن

تو چیمی هشتگ گذار منی به کسی چه؟!..

*باز کردن دستام

بدو بیا ببینم...

ما میخوابیم *فقط* میخوابیم..مثل *بعضیا* درتی نیستیم درالین

ولی اول بریم شستشو مغزی بعد بیایم بخوابیم

بخدا لازمه

عاقا بکشین کنار سبا فندوق منه"/////////////////////

الان بحث سر چیه؟من فقط گفتم بیبی- دعوا نداره من مطعلق به همتونم امضاعم میدمxDDD

تو جاست ماین من نیستی؟ 

سبا؟

@ونته

آیا در احساسات خود دچار سختی شده‌اید؟

آیا نمی‌دانید چه کنید؟

آیا وکیل شما به جزایر هاوایی سفر کرده و از دسترس خارج است؟

با ما تماس بگیرید!

اهم

در علم پزشکی..

خب نمیدونم

سوال‌ بعد؟

 

نونونو

تو داری دروغ میگی

الن

عشقم

هق زدن-

سوال بعد اینه که

آیا چیزیم هست که بدونی؟


just fake love

من ادعای مالکیت بر سبا و‌میونگ رو دارم.

لطفا بررسی کنید.

error 404

I'm so sorry but is fake love

ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

نمیخوام بحث همیشگی کثیفو ادامه بدم ولییی

fake cake...

نه نه

fake love

@ونته

چی؟ کی؟ من؟

اوه!

میونگا بهش بگو که دروغه:(

به جای شست و شوی مغزی نظرت چیه کلت رو برداریم یکی دو نفرو بکشیم یذره شبو خونی کنیم هوم؟

اول بدونم کیا بعدش فکر خوبیه

فندوق...

بگو که ننه بیونت کیه...

اینجور که بوش میاد من متعلق به همه عم غیر خودم"-" چه قشنگ"-"

حالا که اینجوریه دیگه سمت من نیا

شب بخیر

میگم فیک کیک- رو حرف جین اینترمنت حرف نزن xDD

ری حیرف جین اینیتیرمینت حیرف نیزین

اره

اینکه الن هم عاشق منه

هق تر تر تر-

 

دروغ نگو..it's a fake word

رویا میبینی عزیزم؟


قطعا..

اوممم..من که یدونه مقتول بیشتر نمیخوام...

میدونی...

تو کیو میخوای؟

هر کی جلوم باشه رو‌ رندوم میزنم

هر تعداد که شد

#میونگ

تمام

وکیلم‌ اومد

و البته بیبی‌م

حقیقتش من تا الان نمی‌دونستم به کسی تعلق دارم...

*جا به جا کردن عینک نامرئی به صورت عصبی

ولی تو نمیدونی تو ذهنم چه شخصیت کاریزماتیک ای دارم تصورت میکنم..

آیا در احساسات خود دچار سختی شده‌اید؟

آیا نمی‌دانید چه کنید؟

آیا وکیل شما به جزایر هاوایی سفر کرده و از دسترس خارج است؟

با ما تماس بگیرید!



ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

من چندباری زنگ زدم کسی پاسخگو نبود"-" ایا فقط مشتری های خاص میپذیرید-

نه دروغ نیست

اصلا و‌ابدا

اینا که نام بردم همه مال منن

مایل به یه بار دیگه نام بردن؟

اینم هست اومم...اون مسلسل منو بیارین..فقط فندوقو ببر پشتت یه جایی که تو هدفم نباشه

فاک.باران خونم خ عاشقانه ست

ولی یه مشکل بزرگ هست

مسلسل نداریم

ودف بچچچ...به منچه وسط جدال های کثیف شماها قرار گرفتمxD

نینیکینیکحیکی

کامان...اگه فردا بهت زنگ بزنم چی؟D:

بازم نه.

@هانول

البته که نه!

فقط جدیدا یکم سرمون شلوغه برای دست به سر کردن مگسا در نتیجه...آره.

 

@ونته

شرمنده ولی جدی یه لحظه وایب این نی‌نی های سه چهار ساله رو دادی که

یه ردیف از عروسکاش رو گذاشته جلوش و تک به تک داره اسماشونو می‌گه:"

و این خیلی کیوتهTT

*از هم گسستن

این وسط یه پیام بازرگانی بیام-

اهنگD.D.D. از theboyzو گوش کنید'-'

یه جوری جورش میکنم عه هیس=-=

پس من اول ونته رو میزنم

خب

سبا و النم که لازم نیست گفتنش

میونگو خط بزن لیاقت نداره نچ نچ نچ

النارم خط میزنم 

خدا بده برکت

بچچچچ...زنگ مبزنم طولانیم صحبت میکنم...تقنیکیحکینی ودففففTT 

این یه قول الکیه

پس نه
قهر تا قیامت

#میونگ

عاه چقدر حیف که سرتون شلوغه وگرنه حتما ازتون کمک میگرفتم^^-

خانوم ها آقایون

اینجا رو به گند کشیدیم 

 

@ونته

ببین ببین امروز دو بار قلبمو شکستی.

دور شو ای ملعون.

مرا با تو سخنی نیست.

داره میشه ۲۰۰ تا کام😂😂

همش از اثرات حضور نورانی منه

که دیگه از این اثرات نمی‌بینید

@هانول

حتما وقتی وقتمون خالی شد در خدمتیم!

مینهی:(

دلت می‌آد آخه:(

گند کجا بود؟

داریم انرژی های مثبت می‌پراکنیم

اینجا وب من نیست حس میکنم دارم وب مردمو خراب میکنم خب

گاد معلومه که نمیذارم تو بزنیش!!! اون تنها مقتول منههههههههه

برا کشتنش برنامه دارم..

میتونی نگاه کنی ولی

عه واقعا؟

اصلا مال خودت اه اه

خیر بازم من تورو میکشونم اینجا...=-=

خیر

النا اصلیه

پرونده مختومه اعلام میشه.

برید خونه هاتون

عه؟

پس اینجوریه

انقد اذیتم میکنین به النا میگم بیاد بزنتتون😂😂😂😂

ای تف

همشونو میزنم بیبی

غلط میکنن اذیتت میکنن

اره منو از این لذت محروم نکن~

میشه همین الان باشه؟

زیبا بود

وب را به فا..فلاور دادیم

با‌ تشکر از میهمانان عزیز این برنامه..سرکار مینهی دلاور

قدر بدون

دیگه ازاین برنامه های ویژه نمیبینیا

از اون لحاظ...آه عذاب وجدان گرفتم لعنتی...

الی نازنین می‌تونی بگیری همه‌ی اینا رو پاک کنی اگه به نظرت...زشت(کلمه‌ی مناسبیه؟) بود.

ولی میتونیم بریم وب منو به گند بکشیم؟

فاک...

النا خودش تو لیست مقتولینه😂

چرا گفتم برای پیروزی که ارزو داشت پسر بود؟ودف....

توعم این لعنتی افتاده رو زبونت؟

میشه منو نکشید؟مای هاینس..

اعتراض وارد نیست

وب زیبای شما که کامنتاش ۲۴/۷ بسته‌ست

حالا نه که باز باشه هم مثلا خیلیا میان

با کمال میل بانو وایت رز...

*نشونه رفتن قلب ونته و شلیک

اوخ...تیرم دقیقا به قلبش خورد...چقدر ایهام داشت~

مرد یعنی؟

حیف شد

داشتیم‌از حضور داغتون میسوختیم

میتونم خنکتون کنم و شما بمونید با کامنت های تایید نشدتون جناب

همش تقصیر اون سارای بچههه راه میره تو خونه هی ترکیبی میخونش'-'

جا داره بگم یکی از یکی بهترین..

آره مرد میتونیم چک کنیم"-"

شتتتتت بدو بیا اموالش...

میتونی تو نوشیدنی النا چیز میز بریزی؟!

هفت تا جون داره..عمرا مرده باشه اه


نه بچم گناه داره

حالا نه که مثلا خیلی بازه.

الان ما چند نفریم؟

پنج نفر!

پنج نفری صد تا کامنت دادیم!

موضوع که پیش بیاد دیگه بقیه‌اش حله

بیخیال 

جفتمونم میدونیم من یه فراموش شده ام

* در آوردن پاکت سیگار خالی
میونگا سیگار داری؟

شاعر میگه

اگر با من نبودش هیچ میلی

چرا ظرف مرا بشکست لیلی

تایید ‌نکن..نشونه عشقه

من نمیخوام به این عشق اچ ای ای دار آلوده بشم

پس تاییدش میکنم

کسایی که الان اینجایین-

شما نقاشی اید؟

اخه میخوام بچسبونمتون به دیوار-xDDD

دخترم..من که بهت چیزی ندادم

چی خوردی؟

ودف من خودم زدمش=-=...

 

یااااا مینهیییی گناه نداره عهههه بکشش

 

*کشیدن دست ونته

من اینو میبرم اون پشت مشتا بکشم...

پسر، منم یه فراموش شده‌ام به هر حال.

*درآوردن فندک

آره.

می‌خوای؟

اگه من حواسم بهت باشه..پس دیگه فراموش شده به حساب نمیای

یه نفرم یه نفره:»

نه فقط میخواستم ببینم چه شکلیه 
من تاحالا سیگار از نزدیکم ندیدم
* قیافه به شدت مظلوم 

به به

به به

ببین

بیا تو هم اضافه شدی به لیست

تو و سبا و النا

کس دیگه ای نبود؟

من دیگه چرا..


بابا این چه بازی کثیفیه

@هانول

من نقاشی هستم.

می‌دونی هنرمندم کیه؟

عشقی که به تو دارم!

 در نتیجه تمام وجود برای تو می‌تپه!

بله درسته

۲۰۰ کامم رد کردیم اووووفففف

چه افتخارم میکنه

من جایی نمیام با قاتل بچم

با مینهی داغت بمون

 

سبا..من نقاشی نیستم ولی تو میتونی باشی

نظرررت؟

اینم خیلی خوبهههه میگه-

 

ببخشید من شمارمو گم کردم میشه شماره شمارو داشته باشم؟xD

فندوقم..مگ تو نقاشی من نبودی؟...

 

و جباب...اوووف باور کن کیلر بودن هاته خودش">>

مسئله اینجاست آدما فراموش نکردن هم فراموش می‌‌کنن؛ پس اشکالی نداره.حداقل من باهاش مشکلی ندارم.

 

آیگو خب من یه آجومای پیرم به هر حال، لازم نیست نگران این چیزا باشم.

اما تو هنوز جوونی پس بهتره نکشی. 

ولی این راجب همه ادما صدق نمیکنه

من فراموش کردن تورو فراموش میکنم پس دیگه مشکلی نیست که بخواد باهاش کنار بیای، باشه؟

توعم باید کمتر بکشی:(

عاقا من به قلب ایشون تیر زدم سوراخه نشتی میده..."-"

گول نخورید"-"

#میونگ

اوکی..مخم زده شد اصن-

پس چه نقاسی زیبایی نسیب من شده~

توی زندگی قبلیم احتمالا دنیارو نجات دادم!~

لطفا اسامی که دادم چمدوناشونو جمع کنن بیان تو قلبم

ممنان

همه: error 404

#ننه ونته

اخ که چقدر دلم برای ننه گفتن بهت تنگ شده بود گوگولییی

ولی من ترجیحم به نقاشی بودن توعه~ 

حیف اینهمه جذابیت نیست که قاب نشه به دیوار؟هوم؟

#ننه بیون

تو نقاشی منی...که با دیدنش هر لحظه بیشتر ترغیب میشم که فیکس دیوارش کنم-

فقط کامنتاتونو تایید میکنم و شمارو با خودتون تنها میزارم

لعنتی فندوق با چن نفر؟!😂

اگه نقاشیتم..پس میشم نقاشیی که عاشق نقاشش ده..میتونی با بوسه امضام کنی؟

هی بچ...

تو نقاشی منی که همیشه به دیوار قلبم متصل شدی~♡

عشقت خیلی دروغ بود بچ عزیزم

نمیتونم دیگه باورت کنم
هعی

آدما همیشه هم با مشکل ها کنار نمی‌آن، بعضی وقت ها هم باید با چیزهای بدیهی کنار اومد و من دارم سعی می‌کنم، حداقل خودم دوست دارم فکر کنم سعی می‌کنم، که کمتر دل آشفته باشم. اینجوری برام راحت تره.

 

زندگی به همین لذت های کوچیکه و من پیر تر از اونیم که بخوام نگرانش باشم یا یه همچین چیزی...

ولی اگه یه روزی به یه همسفر برای طی کردن جاده و مسیر طولانی ای که تا الان نصفشو رفتی نیاز داشتی، من هستم


من نگرانم
* پرت کردن بسته سیگار و فندکت از پنجره

یکی منو جمع کنه لطفا..مرسیxD

هی بچ...هنوز حرفم تموم نشده...

اجازه میدی باهم پیر شیم؟ با بقیه متفاوت باشه..بگو بله~

من اجازه نمیدم

سبا مال خودمه

#ننه بیون

چرا نشه نقاشیه من؟

با بوسه هام سلول به سلول وجودتو رنگ میزنم~

میونگ...

اسمت به شدت برای خیلی از ماها تلخه...و یادآور کسی که بی نهایت دلتنگشیم...

هی من با جنابعالی کاردارما

فندوقم..بجاش آتیشم بزن هوم؟..

خوشحالم از شنیدنش، اما باورم رو توی همون نیمه‌ی اول مسیرم گم کردم و این تقصیر هیچ کس نیست.

 

نگرانی بابت چی؟

می‌تونی پرتش کنی بیرون اما نمی‌تونی آسیبی که همین حالا رسیده هم درستش کنی، اینطور نیست؟

هی تو

خودِ تو


ستاره اسمون
 از کی تاحالا اجوشییتو ناراحت میکنی؟

@پونیو

و اگه بگم من همونم؟ البته شاید این نوعی کنایه بود...نمی‌دونم.

اولین نفر جواب منو دادی

هه

هی....

من...تازه زدم رو وبت...

میونگی؟!!!!!...کهکشان نویسنده من؟؟؟؟؟

کاااامان..این یه شوخی مسخره ست...

خودتی؟؟!؟!

من از سر شب باهات حرف نزدم..کلا با هیچ میونگی تو بیان حرف نزدم..گفتم یه میونگ دارم من فقط...

فاک..

بغض کردم...

همتون گمشین میونگ فقط مال خودمه

بچ؟

میای گفتینوم؟-

تو یکیو کشتم

225 امین مال خودمه

کل وب مال خودته اصن

همتون گمشید

با همتون قهرم

شوخیم ندارم

 

(همه به جز ته ته که گل ماهشم)

ویت...اصن دلت میاد منو بکشی؟..

ینی داره خین و خین ریزی راه میفته؟

در ضمن

ازین به بعد از فیلتر من واسه کامنت گذاشتن باید رد شید

دیدید که صاحبش صراحتا اعلام کرد اینجا مال منه و من میتونم خودشم بندازم بیرون..اهم..

اما..عاخ دلم میخواد دست تک‌تکشونو قطع کنم که مطمئن باشم نمیرسه بهت عسلم

 

 

اره

نظرت راجب امشب چیه؟و رد دادگی جدید؟

نمی‌گی نه؟ مشکلی نیست.

 

نمی‌دونم. تو خوبی؟

 

نمیشه ندونی خوبی یا نه..

اوکی من یه دقیقه اومدم توی این پست لعنتی

و چشمم به کامنت های لعنتی ترش افتاد

و الان از خنده کبود شدم

کمک..

میبینیش؟

مرگ
خنده نداره بچچچ
من از شدت فشار بغض کرده بودم

هنوز دارم میخندم-

میام شماره عشقتونو هک میکنم بهش میگم تو کفشی

مینیهی قشنگم..

چیمی..

میشه صدامو بشنوی و خواستنمو حس کنی و بیای؟...
ودف بیبی...به نظرت کپی کردن کار بدی نیست؟

و کبود شدنم،دقیقا از این کامنت به بعد شروع شد.

جفتشونو باید میسوزندم

ایش

چرا باور کن که خنده داره

مونده بودم به پونیو و مینهی بخندم

یا تو و ونته

بغض نکن کوچولوxD 

کوفته

کوچولو قدته

خیلیم خوبه اتفاقا زحمت کاری ک خودم باید بکنم رو تو میکشی گلم*-*

البته پشتت غیبتم میکنم گل ترم

تو بیجا میکنی!

میخوای مامانم

و دوست قشنگمو بسوزونی؟!کی بهت چنین اجازه ای داده؟

میخوای بجاشون تورو بسوزونم؟

وای این اولین باره یکی ب جای دراز بهم میگه کوچولو

لذت بردیم متشکرمxD

از اونجایی که هم قدیم هرچی گفتم به خودم گفتم

مثلا چیا میخوای بگی گل تر ترم؟

میگم این خواهرمون سر روابط من و پارتنر گرامم خون دل ها خورد و در این راه حتی پاش به دنیای جن ها و باب اسفنجی ترسناک و حتی جایی به اسم باب اسفنجی شلوار مکعبی باز شد

اونموقه مامانمم تورو میسوزونه دیگه خود دانی-

نه ازم تقدریم میکنه اتفاقا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬