𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

گلِ ماه!

________________________________

گل ماه عزیزم!

شب و روز ذهنم با فکر کردن به وجود پر مهر تو،مرا به وجد می آورد.

زیباترین جانانم.

من مطمئن نیستم چرا این را می‌نویسم.

سه ساعت از نیمه شب گذشته و من باید بخوابم عشقِ من.

با این حال،به نظر نمی‌رسد که دیگر بتوانم جلوی فکر کردن به تورا بگیرم.

چرا انقدر مرا سرخوش میکنی جونگ کوک؟!چگونه است که دردم را از بین میبری،که نگرانی‌های من با تصورِ لطیف لبخند تو محو می‌شود؟

لبخند تو..

من می‌توانم پانزده بند را فقط روی لبخندت بنویسم که چگونه قلبم را به طور غیرعادی به تپش و کوبیدن وا میدارد.

من نمیتوانم تورا سرزنش کنم.فقط می‌توانم خودم را سرزنش کنم که اینقدر احمقانه عاشقت شدم.

عشق چیز احمقانه‌ای است،اینطور نیست؟

Sombody to love-

 

۹ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۳ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

چقدر قشنگ بود .. میشه پیوندش بکنم ؟ :))

معلومه که میشه عزیزدل..:)

حالت خوبه؟

 

نمیشه گفت خوب ولی اره

تو چی؟

گاد...چرا خوب نیستی دود؟

منو ول کن
اول ترجیح میدم ببینم تو چرا خوب نیستی

بله عشق چیز احمقانه ایست.

نقطه سر خط

 

 

الیییییمسجسحسن

خوبی

حقیقتا تایید زیبایی بود



وایی نارنگی کوچولوی من اینجاست
حالت چطوره خوشگلم؟

سرم درد میکنه..یکوچولو و از دست ی نفر عصبی ام همین اره 

حالا تو خوبی؟

امیدوارم بهتر بشه حالت..

خوبم و یکم خسته

خواهش می کنم من مطلق به همتونم😔🍷

 

 

 

اینجوری میگی نارنگی می دوقم کهTT

می خوام یه سر برم دنیای خیالاتم ولی رام نمی دن برا همین ازشون دلخورم

تو چی؟*-*

وای کیوت...



خب نارنگی منی دیگه
کلیدشو گم کردی شاید...
منم عادی

ممنون :>

اگر خسته ای استراحت کن شاید بهتر شدی، هوم؟!

خیلی جسمی نیست...ولی ممنون:)

عشق بعد از یچیزی احمقانه ترین چیز دنیاست 

اون یه چیزی چیه پرنسسم؟

حرف زدنتم قشنگه

ولی بازهم نه به قشنگی تو

این ی رازه ولی همه چی با خواب حله XDDDD

خدایا کیه که ندونه خواب بهترین راه فرار از زندگیه

حق 

یه توان۲

قربانت

 

چیزه اگ منو یادت نمیاد تیلدام

خدایا مگه میشه فراموشت کنم..

کلیدشو دارم ولی قفلشو عوص کردن منو را نمی دننسمسممسXDTT

منو مطلوم یتیم بی خانمان بخب بخ گیر اوردن😂😭

خوب باش•-•

نه خیر دنبالش نگشتی..

وای..کیوت
باشم؟

بعد از احساسات 

اونا باعث میشن احمقانه و چرت تصمیماتو بگیری 

عاشق باشی و هزار دردسر دیگه 

احساسات باعث میشن راهو کج بری...مگه نه رومئو؟

نمید فک کردم کردی خو🪄

نکردم کیوت:)

اوخی..چه پروف کیوتی

پروف شما هاته جناب؟

به به

مین الی ای ک دلم براش خیلی تنگ شده..

خدایا گامجه من...این چند روز خبری ازت نبود دلتنگت شدم

اوضاع چطوره دود؟

دس درد نکنه

کیوتی ک گفتی عو در نطر نمیگیزم

ولی هستی.

اخه من همونم فقط یه شخصیت برا خودم پیدا کردم این دقیقا چیزی بود که هممون می خواستیم نمی دونم چرا دیگ الان ننی خوان

اوهوم خوب باش*-*

این عادی ترین چیزه...فرار خوبیه


توام خوب باش هوم؟

دقیقا

راهو اشتباه میری و به خودت میای میبینی راه برگشت نیست

و با دلتنگی لعنت شده زنگ میزنه ولی خاموشه 

احساسات عجیب و رو اعصابن ژولیت 

این دردناکه...


حالت چطوره پرنسس دوست داشتنی من؟

من انگست دوست دارم:)

اگه لینک دانلودشو داری بده ممنون میشم3>

زیباست..

این

مطلب جالبی بود 

لطفا بنده رو از ادمینی در بیارید دوست عزیز

 

تا کرده نشدید جواب بنده رو در واتس اپ بدهید

چه متن قشنگی ✨️

عشق ...در حالی که بالغانه فکر می کنی ولی تو را ابلهی در اندر خم کوچه و حیران افکار پیچ در پیچ تصمیمانت  رهایت می کند و سرگردان می شوی حتی اگر فرشتگان تو را ندا دهند ....

تفسیر از عشق ....

ولی گاهی تیر های طلایی خوب کار می کنن D:🏹

نه به قشنگی شما:)


عشق حقیقتا چیز عجیبیه..

سامبادی تو لاو رو اندازه دزیره و بلک هول دوست دارم.

من حتی بیشتر از اونها دوست دارم

خوب نیستم تو چطوری ژولیتم؟

خوب نیستی؟.

چیشده که رومئو ناراحته؟

نمی فهمم

بیخیالش

منو کنجکاو کردی بعد که دارم می ترکم میگی بیخالش😭😂

کنجکاو چرا اخه

:)

هیچ وقت قرار نیست جاش خوب بشه...

چه غریبانه تموم شد...

و چه مظلومانه غم داشت..

زخمش همیشه روی قلبم میمونه...اخرش نوشتی اینکا یه جایی توی دنیا این اتفاق واقعا برای کسی بیوفته دردناکه

الان که بهش فکر میکنم...تصورشم حالمو بد میکنه

کدام پیام دوست عزیز؟؟

 

در تل

نبینم حال بدتو خوشگل من:")

درد اونجاست که اینجور داستان ها همیشه واقعی بودن...

خدایا:)

و دردشو کشیدن..

فراموشش کن

زنده ای؟اوه البته که زنده ای..

عجب

زنده..اره خب نفس میکشم هنوز
ته ته هم زندست هنوز..نه؟

زیادی کتابی شد📿🙄...😂

 

عجیب اندر عجیبه... فقط برای رسیدنش بسوزی و صبوری کنی 

خدایا..


که خیلیا صبوری بلد نیستن

فکر کنم فقط منم که ازت خبر ندارم...حس بدیه

حالت خوبه؟

راستی...یادته گفتی هر وقت گوشی گرفتم شماره مو بهت بدم؟ گرفتم الان. بیام بدم بهت؟

زیاد بیلن نمیام..چندبارم از مینهی پرسیدم شمارتو داره یا نه ولی نداشت

دلتنگم برایتم بودم


معلومه که میخوام بده

فعلن توی نکبت تو تل ج منو نمیدی عزیزم 

به من چه اصن

هر غلطی دلت میخواد بکن

قهر نباش هانی

راستش روز خوبی نبود این دوروز 

خودمم یکم مریض احوالم چیزی نیس

هی...خوب باش پرنسسم

بنظر که زنده میام..هومم

زنده بمون..

خوب میشم 

تو هفته اول مهرتو چطور گذروندی؟

خوب گذشت

پیرینسیسم 

گامیجی مین 

عیزیز دیلم 

کیویت 

نائنگی مین 

...

گمشو بابا اه اه چندش من اگه دیگه با تو حرف زدم 

میرم جای عشق زندگیم 

 

حقیقت فالوشدی زیبا

وبت وایب خوبی میده

وایب خوب....کاملا دلیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬