𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

۱۹۸۰"

میگی عشق نمی‌تونه تاریک باشه ولی من به چشم دیدم خاموش شدنِ ماهِ آسمونِ شبِ نگاهت رو.
من دور شدنمون رو دیدم، شکستنِ روحی که یکی شده بود رو دیدم، ترک خوردنمون رو دیدم، حتی مردنمون رو هم دیدم نِپِندی!
من اونقدری ضعیف بودم که نتونستم برای نگه داشتنِ خنده‌ی روی لبات بجنگم و به جاش بارون رو به تیله‌های وحشیِ گردت هدیه دادم!
هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم اشکِ اسمون به چشم‌های یک نفر بیاد اما تو الهه‌ای‌ هستی که حتی اشک ریختنت هم زیباست.
الآن از تو فقط یه یادگاری مونده برای منی که ذهنم رو به رنگِ خاکستری باختم.
یه عکس سیاهِ سفید که بعدها، وقتی که برای آخرین بار لب‌هات اسمم رو صدا کرد طراحیش کردم.
می‌پرسی زندگی می‌کنم یا نه؟
نپندی، نفس‌های من از وقتی که تو نفس‌هات رو به دریا فروختی قطع شد. حاضرم به عشقی که گناه شناخته شد قسم بخورم که هر لحظه‌ی این زندگی بدون تو، فقط مرگ رو برام تداعی می‌کرد.
من نتونستم بعد از ازدست دادنت به خودم برگردم نپندی! چون من با از دست دادنت، خودم رو از دست دادم.

'کیم تهیونگ آگوست سال ۱۹۸۰'

۸ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۴ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

میشه فرصت شم بعد بخونم؟

معلومه که میشه نارنگی من

حالت چطوره؟

چ دردناک...

فاک الا....اره دردناکه..



خوبی؟

برو گمشو باباااا 

پریسا....

من پشم هستم صاحبم ریخته

الت جم کن بیا خونمون

دیشب روفیز خورده بودی؟

الت چیهههه

پارممم 

الننننننن

وایسا...ساقیت جنس قاطی داده

می‌خوام برم با بچه ها بیرون

میگم مشروبو سیگارو قلیونم بیارن 

پارتیم بریم

اوففف

دیگه نری اون پارکا

جنساش اشغاله

 سیگارتو بده به من رفیق دو کام من بزنم

وای...نباید پخش بشم از خنده

سیگاری نیستم میدونی فقط میخوام فاز بخرم

سم...تو نباید دیر بخوابی

معشوقو وردارو بیار یه فاز دو فازش بکنیم

بریم بالا مثله اونا شاید ماهم حال بکنیم

🗿🗿🗿🗿🗿دارک شد..

خدایی ساقی دیشبت کیبوده

 

🗿چق کاکا سنگی اینجا قیافش ایکبیریه

مث تو..هه هه

پوسی تایت پوسی کیلین پوسی فرش

کم تو تیک تاک پارم کرد

ولی کامنتای ددیسا پتانسیل جر خوردن دارن

می‌دونم

گودرت در دستان ددیسا

عههه بابا گدرتمند

کونه حسودا کور

سارا زن ذلیل

باسن حسودان کور

دنیس زن ذلیل

ادا خودتو درار خردسال

سارا
داشتم تو اینستا جهیزیه عروس نگا میکردم 

میس دایانا حرف نزن 

عههه به سلامتی عروسی کیه

ما چقدر کسخلیم خب بریم وات=|

فاکینگ گاد...

سارا دونسنگم بعد اینهنه مدت اومد اینجا برگی براش نموند..

یه شب نبودم فقط...

پست احساسی من

کامنتای سم پریسا

ودف؟؟

همینی که هس عسلم

سخنی داری؟ میخوای دعوام کنی؟ ارههه
بیا جلو
بیا بینم چن مرده حلاجی

هیونگ اوما بزرگمو دعوا نکن اشکال نداره دیگه حالا جواب داده

خدایا معلومه که دعواش نمیکنم

فقط یه لحظه شکه شدم


و اینکه تو قبلا نیومده بودی اینجا‌.نه؟

مننننن ایکبیریممممم؟؟؟ممنننننننن!؟؟

تو؟

نههه

سارا الکی میگه منو کتکم زد سرم داد زد

آییی مردممم 

این به منه بینوا تواجز کرده

ازار روحی رسانده

عاححح

تواجز؟

خودت گفتی مثع تو ایکبیریههه

شاید چون هس

اره تواجز 

متواجز

 

لقب جدید بهم اضافه شد

اره خوبم. تو خوبی؟

بیا یکم حرف بزنیم تو خصوصی . دلم تنگ شده برا حرف زدنامون

من بیشتر‌..

خیلی بیشتر


من همیشه همینجام الا..
بیا خصوصی

فقط

اونکیه قبل تو جوابمو داد کی بود؟😂😭

هی هی نارنگی..

عه ددیسا تویی؟

من لی لیم یادت میاد؟*-*

وایسا تو منو میشناسی؟

اگه بگم نه ناراحت میشی ؟
ینی یادمه اینکه یکی بود اسمش لی لی بود فرندم بود
ولی جزئیاتو یادم نیس
7 ماه یا 8 ماهه نیومدم🗿

اره میشناسمت•-•

نه بابا دیگ عادت کردمXD

نمی دونم اونیکه میگی منم یا نه ولی بچه مائده ام¥-¥

ای نو

شناختممممم اره خودت بودیییی 

بیا بغلمممم 
کیوتتتتت 

*محکم بخل کردنت

خوبی؟XDTT

ای جانم دورت بگردم من

بدک نیستم
تو چطوری خوشگل؟

خدانکنه

خوب باشی

خوبم چه موکونی•-•

چشم

همیشه خوب باشی
هیچی بابا بدبختی میکشم هرروز
حس میکنم اخر برم تو کار قاچاق 

که من ایکبیریم...

دارم برات چسو

بسم الله

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

به یه عدد بست فرند نیازمندم

***********

شمارم 

کال می بیبی 

میکنمتا

رفتی تو کار قاچاق منو فراموش نکنیاااااا

از اون جنس خوباتم بهم بدهTT

پارم 

نه خوشگل فراموشت نمیکنم
چشم چشم 
اصن بیا همه چیم برا تو
لی لی این الن بی ادب نمیزاره من زیاد حرف بزنم میای خصوصی شمارمو بهت بدم هروقت خواسی یا تونسی پیامم بدی؟

خب نارنگیم کاهی نیاز به جنس خوب داره دیگTT

نارنگی من بچه پاکیه

عهههه شمارمو سان کنننن 

دستت نمیرسه ها 

خودت گذاشتی

هه

ددیسا@

قربوت دستت مرسیTT

نینسجثجسج وای جرXD

الان میام

 

 

الی@

نمی دونم داری درباره کی صحبت می کنی•-•

عجب..

بیخیول سان نکن شاید یکی پیدا شد منو به فرزندی قبول کنه 

هه هه

عه.

دلام D:

هی..حالت چطوره؟

افرین نکن

نه قبلا اومده بودم 

به سلامتی..

خوبممممم تو چطوری الاخخخخخ

هی هی بچه من ازت بزرگترما

شل کن بابا زندگی دوروزه 🦦

فعلا ک برا من ۱۶_۱۷ سال بوده بچه

واو

هم اکنون یک موجود نامیرا میبینید دوستان🦦

کیوت کوچولو‌‌‌..

دلم برای شیرین زبونیات تنگ شده بود

خیوخیوخیوخیی

چه میکنی دوستمم

وای کیوت...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬