𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

خلاصی!

واژه خلاصی الان خیلی تعریف دقیق برای حالمه و خیلیا این حسو امروز نه،فردا دارن

اینکه تمام امتحاناتو پشت سر هم بدی بدون یک روز وقفه و حضوری خب قاعدتا میشه اسمشو گزاشت خلاصی.

حقیقتا در طول این دوهفته‌ای که برنامم پر بود بخاطر امتحانا خیلی به این فکر میکردم که شاید اگه در طول ترم یه ذره وارد درسام میشدم الان درسام اینجوری واردم نمیشدن.

و خب این بلایی بود که سر خیلیا اومد ولی هرچی که بود گذشت و به نظرم..خوب تموم شد

آه شایدم عالی

ولی...تو این مدت نیومدم اینجا(نه زیاد)

..این دفعه کامنتا بازه و قراره جواب همه رو هم بدم سو؟افرین عزیزای دلم

بیاین حرف بزنیم..دلتنگ تک تکتونم

همه چیز رواله؟خوب میگذره روزاتون؟

ترجیح میدم جواب همتون به سوالای بالا مثبت باشه اما بعضی وقتام نمیشه..نه؟

کیا هستن...کیا نیستن؟اعلام حضور در نظر بگیریدش(هنوزم تو جو امتحانام)

پ.ن:سرتونو این روزا با چی گرم میکنید؟سوال اصلی اینه چطور خودتونو از روزمرگی نجات میدین؟(اصلا چرا باید اینو تو پی نوشت بنویسم)

۱۲ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۱ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

همه چیز خوبه (حداقل بهتر از قبل)، حالم بهتره،

و زندگیمو با صدای مدگل و جیدال از یکنواختی در میارم~

 

+ حس میکنم فرست..

این خیلی عالیه

مدگل..نمیدونم چرا دیدم بهش مثل قبل نیست


اره...

تو هردفعه همینو میگی ولی بازم ج نمی دی

سو حرفی ندارم🚶‍♀️

نو نو ایندفعه قول دادم جواب بدم

یونو؟

هااای الیییی

اره منم اخرین امتحانم سه شنبس و خلاص میشممTT

اوه...پس تا سه شنبه یه کوچولو کار داری بانی

حالت چطوره؟

با درس خوندن.

دلیلش چیه؟

امتحانا واردم نمی شدن... XD

خسته نباشی *-* میدونم که الان خوبی!

خدایا دروغ که نمیگم استار...حقیقتا واردم شدن بدون کاندوم

خیلیم ممنون")اره الان خوبم..
و تو؟خوبی؟

حاضر 

امروز اخرین امتحانم بود 

این روزا هیچی تمام دنگ و فنگ ها از پینترست تا تیک تاک رو حذف کردم و فقط با دوستام چت میکنم 

نمیدونم

ادیتور سراغ نداری؟ :>

تو چطور خودت گذروندی

خوبه که حاضری

خوبه..اینم یه شباهته
ریلی؟من نمیتونم ازش بگذرم
ادیتور برای چه نوع ادیتی؟
خودم...کتاب..سریال

دلتنگ منه بل دلتون و خوش نکنید جر

خوبی هیونگ/پاپا الن؟

درسته دونسنگ فقط خودت

عه؟من کی شدم پاپا؟

عام.... برای فیک! 

اره حذف کردم نمیدونم چجوری ولی شد!! 

 

برای کاورش؟...یه نفرو میشناسم ولی نمیدونم نظر خودش چیه

پس خوش به حالته

ای دونت نو🚶‍♀️

نارنگی داری میری؟

واقعا خواهش میکنم باهاش صحبت کنننننننن

لطفااا

پیش هر ادیتوری رفتم نمیکنه پلیزززز

بهش میگم

لهنت XD

خدا رو شکر *-*!

منم خوبم ^^

چیزی شده برایت؟

ریلی؟ 

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ایگو..معلومه")

یس یس هعی الانم درحال خوندنم:|~ ۱۲ درسه

خوبمم تو چیی؟؟

خسته نباشی بانی..چه درسیه؟


منم خوبم..چخبر بانی

سلامت باشییی..مطالعات:/

 

 

شکرررر‌..هیچ امروز امتحان ادبیات داشتم خداروشکرر خیلی خوب بودد

و صبح زود پاشدم یکم خستمه ولی نشستم مطالعات میخونم

خب پس باید تبریک بگم قراره واردت بشه


خب پس خیلی خوبه بان
یکم استراحت کن بعد درس بخون
هوم؟

دلیلش بنظر خودت چی میتونه باشه..؟ ما اصنم ت دوره امتحانات نیسیم یونو؟

جوری حرف میزنی انگار....

آه..هیچی بیخیالش

🚶‍♀️

نرو بچه

چیه؟ توقع نداشتی؟

درم بات شوخی میکنم.. ب دل نگیر.

نه فقط سوال اینه...که چت شده

بدون شوخی

تنکس :_) هرجا رفتم گفتن فعلا ادیت نمیزنیم! 

یکیشون هم گفت میزنم ولی یک کمکی بهم بکن 

و اونم این بود توی ریاضی کمکش کنم:/

و کردم ولی ! 

ادیت نزد:/

تف..... 

ودف....

سواستفاده گر..خخ

منی که هنوز 3 تا امتحان کوفتیم مونده^

خوشبحالتTT

حدس میزنم امتحاناتو خیلی خوب دادی و مث من گند نزدی")

پ.ن: با شوفاژXDDD با سر و کله زدن با ابجیم"-"..فیلم..کتابو ..اره"-"

نگرانش نباش فرزندم..تموم میشه

حست حس خودمم هست اگه معلما نرینن توش
قشنگی زندگی به همیناست

واایXDD 

 

 

یس یس..

هم..نمیدونم فعلا ۳ درسو حداقل بخونم بعدش استراحت میکنم یکم..

بعدش میشینم ۳ درس بعدی ک امروز ۶ تا خونده باشم")

تو چه خبر ازتت

خنده نداره بچه



خسته نباشی حقیقتا...
منم که درسام تموم شد و خب باید ببینم قراره به چه سمتی کشیده بشم

نه به خدا، گفتم که خوبم *-*

نه...نمیدونم کمتر باهام حرف میزنی

من هم دوت مونده دارم  فعلا تو ریاضی غلط میزنم 

هی پانته آ...حالت چطوره؟

یح من که میدونم خودم به بقیه بگو هیونگ

بودی ک اصلا دلم میخاد پاپام شی به کسی چه

اره اصلا بقیم شک ندارن


چشم پاپاتم میشم
امر دیگه؟

جوره خاصی شدم؟

اگ بخای دیگ بات شوخی نمیکنم.. فق فک میکردم..هیچ ولش

فک میکردی؟

حرفتو نخور

مرسی منم  خوبم عزیزم   

 میشه بری اینجا  رای بدی اسکرین بگیری؟

کلیک

!Good Luck

"you too

اوه.. ول خودتم خوردی حرفتو

واو...مهمه کاتن؟

جالب شد.

چی مهمه؟

من؟یا اینکه جملمو بخورم؟

والا خب

پاپا؟

نه فعلنی

هوم؟


خدایا..

فاک یو پاپا هوم چیه؟

جر

چی بگم پس؟و؟فاک یو؟ودف بچه

نمد..

خب چیه فاک یو پاپایی

فاک یو؟چیزاییو نگو که خنده دارن دونسنگ

بیا روراس باشیم.. ن میتونم بش نه بگم ن میتونم بگم عاره

ول منظور اصلیم این بود ک  من ازکسی دستور نمیگیرم..!

و اینک ت حرفی ب من زدی ک خودتم انجامش دادی.. حالا بزار من بپرسم.. مهمه برات؟

نمیخام بات اینجوری رفتار کنم.. گفته بودم ی روی تخس درم؟ متاسفانه امروز سر تایم ت اومده.

متاسفانه من فکر میکنم از اون تایم به بعد داری اینجوری باهام رفتار میکنی بچه

عه بگو بچم عه دونسنگ چیه عه

فرزندم

تنکسسس الانم درحال خوندن:/

تا تموم شه خلاص شم

خوشبحالت تموم کردی.. هوف اینم اخریشهه دیگه تموم میشهه

موفق باشی...

یه راهکاری دارم همیشه جواب میده بانی

شاید؟ول نه..فراموش کردمش..

میخای دلیلشو بدونی..چون فک میکردم شاید تخس بودن برای ت..بتونه جذاب باشه..

ول توعم مث بقیه برخورد کردی.. البته این ی چیزه نرماله..شاید من توقعم بالا بود..

فراموش کردیو و جوری باهام حرف میزنی انگار ازم متنفری


تخس بودن برام ویژگی جذابی بوده همیشه...نمیدونستیش؟
توقعت بالا بود وقتی هیچی بهم نگفته بودی بچه

بله پدرم؟XD

خدایا

پیرمرد کم بود پدرم اضافه شد

چه راهکاریی*-*؟! 

به این فکر کن که مثلا فردا این موقع امتحانتو دادی

یا مثلا اگه یه ساعت به امتحانت مونده و تایم امتحانتم 45 دقیقیست بگو من دو ساعت دیگه امتحانمو دادم و راحتم
به بعدش ک فکر کنی استرست از بین میره

ن ن.. اشتباه نکن عزیزم.. کی گف من ازت متنفرم؟

بچه؟ اوه چ بچه ی تخسی

پس چرا مث خودم باهام رفتار نمیکنی؟

توقع دری میومدم یقتو بگیرم و بگم.. میخام تخس باشم باید باهاش را بیای؟ جدن؟؟

رفتارت میگه حس سابقت به تنفر تبدیل شده

اره و تو یه بچه تخسی
دوست داری مثل خودت رفتار کنم؟ریلی؟
نه دقیقا این

یههه درستهه•-•

وقتی بهم میگی بانی ذوق میکنم نم چرااا😂😂

بانی..هستی

نیستی مگه؟

بیخیاله حسه سابق.. اشتباه برداشت کردی.. من ازت بدم نمیاد. میدونی فق بحث کردن باهات برام شیرینه..

ن همیشه.

کاری نکن احساس کنم اگ مث خودم بشی قراره کم بیارم..

و اینا نشونه یه بچه تخسه



حس نکن
ازش مطمئن باش...

هی لولو=-=

ماعم دل تنگ شماهستیم لولوخان=-=

روزای من...باحال میگذره../:

درس..زبان..اهنگ..چت با دوستام/:

جواب همه سوالاتو دادم دیدی؟

خودت خوبی؟

لقبام روز به روز قشنگ تر میشن..لولو؟

عجب...
اره دیدم..جایزه بدم؟
خوب.

میشه با تخسش کنار اومد ول بچه رو یکم.. 

فک کنم اگ کنارت بودم میزدیم😂

 

الان اگ بگم اوه اوه ترسیدم.. میزاری از وبت سالم برم بیرون یا ن؟ 😭 😂

اونم قبول کن

نه بچه..اونقدرام خشن نیستم

متاسفانه..نه

نمیدونم هستم؟؟ •-•🐇

اره هستی

ارهه..البته اگه دوست نداری نمیگمش دیگه..

عجب..")

جایزه؟

شکر

نه...خوبه

نگو عجب
هوم جایزه

اوکی پس ترجیح میدم الان سالم برم..من بدنمو سالم نیاز درم یونو؟

امیدوارم متوجه شده باشی ک داشم باهات شوخی  میکردم.. میدونم رو مخت بود ول خوب..حدقلش ب من خوش گذش

تا پسته بعدیی ک بزاری..و منی ک دوباره میام اذیتت کنم😭

و تو خودت یه شوخی بزرگی بچه

درحالی که خودتم نمیدونی

الان باور کنم ازم ناراحتی؟ اوه زیاده روی کردم مث اینک

شوخی بزرگ؟ من؟ دلم میخاد بپرسم از چ لحاظ ول..

خدایا....چرا باید ازت ناراحت بشم اخه

خودت قضیه شوخیو جدی نگرفتی

شوخی بزرگ..تو نمیدونیش

چیکار کنم..عادت کرذم بش

بده ببینم چی میدی

خوبه

چی میخوای جایزه؟

ادمای تخس..رومخن

اگ یکی مث خودم بیاد من منفجر میشم.برا همین گفتم شاید ناراحت باشی

عوعو دیگ دری رمزی صحبت میکنی

تو نیستی

نه...
میبی

فک نمیکردم انق صلح امیز رفتار کنی.. واو

من خیلی خوب برخورد میکنم

البته فقط با بعضیا

الان..ودف

من دیگ رفتم.

بد میگ براچی فلان میزنین روم.

چه غلطی داری میکنی اونور..

پس دیگه حرفی نمیمونه پاپایی

پاپایی خستست

جیخخخخخ*----*

خوبی بانی؟

اره واقعا امتحانا همرو نابود کردم...این درد داشت که بهمون مجازی درس میدادن و امتحانا حضوری...موقع امتحانا همیشه اعصابم میریخت بهم شبا از استرس خوابم نمیبرد...و به خاطر همین مجبور میشدم صبح زود پاشم در س بخونم بعضی وقتا به خاطر اینکه زیاد بیدار میموندم خون دماغ میشدم...ومنی که بدون غذا نمیتونستم زنده بمونم اشتهام کور شده بودو خودمو توی یه اتاق تاریک حبس کرده بودم و خب فردا اخرین امتحانمم میدم و خیالم راحت میشه البته فعلا... بهجز امتحانا مسائل شخصیم خیلی بهم فشار اورده اما چه میشه کرد نه؟ باید بسوزمو بسازم  قوی باشم...و امیدوارم توعم حالت خوب باشه زیاد به خودت فشار نیار  استراحتم کن...گور بابا درسا...پف چقدر زر زدم همش چصناله بود طبق معمول...به هرحال امیدوارم حالت خوب بشه و باشه...

مضخرفه..یونو؟

استرس نگیر بچه..سر یه امتحان انقدر خودتو اذیت نکن..البته یکی باید اینارو به خودم میگفت
دادیش؟خوب تموم شد نیوکوچولو؟

تو نیستی آخه که حرف بزنیم TT

برایت...اگه گفتی امروز چیشد؟

هیونگ یک سوال دارم! 

جانم؟

مین الییی*----*

خداروشکر ک امتحاناتون تموم شده:>

شطوری؟

 

ج.پ.ن. : نمیدونم راستش..؟!

جانم

اره...خداروشکر
خوبم..تو چطوری؟


همم..همه چیز خوبه؟

جرعت نکن

نسبتی درین باهم؟

ودف...؟

چرا فک کردی حق دری بام اینطوری صحبت کنی مین الی؟

دارم

یونو؟
ولش کن اصلا..بیخیال

و نسبت؟با کی؟

ن ندری عزیزم

ودفاک..منظورت از اونور چیه؟

بیخیال..


چطور همون اول که گفتم فهمیدی عزیزم؟

تیکه میندازی واو

قضیه چیه؟ اسگل شدم؟

تو گفتی نسبتی باهاش داری یا ...


آه..بحث بیخودیه کاتن
ولش کن

تو داشتی درباره کی حرف میزدی؟

میخای مث اون روز برخورد کنی دوباره؟

جدن خسته شدم

عزیزدلم..گفتم مهم نیست

هوم؟خودتو ناراحت نکن
عصبانی بودم.تموم شد رف

عصبی بودی.. از من؟

داری چیکار میکنی لنتی..هرکاری ک بود باید بگم موفق شدی حالمو.. راست میگی از اولشم اشتباه بود اوکی مرسی

وقتتو هدر دادم مث اینک

بیا خ...

نه زیااد 

سرم به شدت درد میکنه و امروز اصلا تمرکز برا خوندن مطالعات نداشتم 

الان بزور دارم میخونم

قرص نخور..بدنت عادت میکنه

درسم ول کن..سلامتیه خودت مهم تره
یکم استراحت کن بان

یچی داریم به اسم مامان! که ادمو جر میده نمرم کم بیاد"))) 

اول یکم استراحت کن

بعد بخون

استراحت کردم فایده نداش.. 

این سردرد فاکی همیشه هست بیخیال")) 

مرسی که نگران بودییی

پس یه قرص بخور

حدس میزنم درست و حسابیم نمیخوابی..

اهوم الان میخورم.. 

راستش اره.. خوابم بهم ریخته شده بزور میخوابم 

فاک..میدونم

خودمم همین بودم ولی یکمم تایم بزار برا استراحتت

هعی") من به علاوه اش افکارمم ب شدت اشفتس.. 

چی ذهنتو درگیر کرده بانی؟

Everything

بریزشون دور

چطور کک؟ 

خدایا...نمیدونم

ولی میشه

اره میشه ... راه حل ندارم یونو.. 

ولش کن...گوشیو بزار کنار

بد ترت میکنه

اهوم .. الان.. 

شبت بخیر الی") 

خوب بخوابی بانی:}

توهم همینطور.. 

خوبه سوییتی

یه لحطه صبر کن...اول خودت اینکارو انجام نده بعد به من بگوو...خودت چی پس؟ها؟...توعم استرس نداشته باش...

اوهوم امروز به خاطر برف شدیدی که اومد تعطیل بودیمو امتحان مجازی بود مجازی دادم رفت ولی بازم به خاطر کارنامه استرس دارم... هیییی  منننن کوچولو نیستم آهه...نه کیوتم نه کوچولوو 

مال من تموم شده بچه..استرساشم رفتن به فاک

خوبه باز..استراحت کن..هوم؟
هردوشی
نگران نمره هام نباش...

چجوری اخر یک داستان رو بنویسیم

نمیاد چیزی توی ذهنم

توی ذهنت..ببین بهترین پایان برای اون داستان به نظر خودت چیه

تو ذهنت توصیفش کن 
حتی اگه پایان خوبی نبود

همممم همه دارن مشکلات نمرات رو:) همه جا شده مدرک مدرک براشون مهم نیست میفهمی درس رو یا نه مهم نمرته که اون بستگی به حافظه داره 

سیستم اموزشی فاسد 

اگه به مامانم بگم ۱۹شدم قطعا میگه افرین ولی مهم نیست فهمیدم یا نه؟ 

اینا برای تمام جوون های ایرانی هست:) 

اما... میتونی روی خودت کار کنی که حداقل اگ نمیخوای بری بتونی بالا بکشی خودتو

دبیرای فاسد به همه میگن بی استعداد و خنگ ولی! 

هر انسان معادل ۷ استعداد از ۲۴ استعداد روی زمین رو دارن:) 

هیچ وقت نزارین چیزی بهتون بگن مهم نیست چی میشه تهش ولی از شخصیتتون دفاع کنید:) 

تو ایران همینه..جاهای دیگه اینطوری نمیکنن

به جای این حفظیات چرند...درس زندگی میدن
معلومه که مهم نیست...فقط نمره مهمه براشون.یونو؟

هوم..

خوبه کیوتممم بوسیدن سرت* 

استراحت؟چینجاااا؟امروز 7 ساعت فقط با نیا سریال دیدم دیگه بسم زخم بستر میگیرم از بس میشینم

نچ نیستم تووییی یونوووو؟

به عنم هست ها...ولی نیست

عجب...

دیوونه...بگیر بخواب
خدایاا

ن اوه شت اون خابیدن نها

پس کدوم خوابیدن؟

من منحرفم بچه

نچ ول کن اه.... میدونی داشتم به این فکر میکردم ...من نمیشناسمت...فقط میدونم اسمت الیه یونو؟.. دلم میخواد بیتشر بشناسمت...بیتشر درکت کنم....ببینحم حالت خوبه یا نه؟

از این بدم میاد که هروقت پیشتم مجبورم درباره حالم حرف بزنم یونو؟

میخوام درمورد تو حرف بزنم 

بهم نگو الی...از اینکه کسی بهم میگه الی متنفرم نیو

و درک من؟...اصلا راحت نیست
و حالم؟اونم یه خوبه به علاوه اخرین فعل جمله بالا

حرف بزن..خودتو خالی کن

و من؟ چی میخوای بدونی

*دست شو می‌کنه تو موهاش

جانم.‌‌..چی شده

 الان که اینو گفتی حس کردم بچه شدم...ودف



به اوژنیم گفتم...
دیروز سر کلاس دبیرمون گفت با موسیقی شاید بهتر درس بخونید..بعد رف تو نت که یه موسیقی بی کلام بزاره..
و من سرمو که اوردمو بالا وب تو رو تخته بود(وب کاورای پیانوت)
مونده بودم بخندم یا نه..ولی به یه لبخند اکتفا کردم

هعی...باشه پیشی

اما من میخوام درکت کنم یونو؟میخوام کاری کنم خوشحال باشی...وقتی ناراحتی دلداریت بدم باهات حرف بزنم...اما بلد نیستم :)

من بلد نیستم....بلد نیستم حرف بزنم...بلد نیستم حرفای ته دلمو بزنم دردو دل کنم با یکی بلد نیستم...

نمیدونم یونو؟خودمم هیجی نمیدونم 

هوم...

چرا اینو میخوای نیو؟
حرف ته دلتو بهم بزن..با من درد و دل کن
خب...

نمیدونم خودمم نمیدونم میدونی فقط  دلم میخواد خوشحالت کنم باهات حرف بزنم حالتو بهتر کنم...

نمیتونم بلد نیستم

میتونی؟عجب...

بلدی..انقدر نگو چیزیو بلد نیستی

نمیدونم میتونم اما دلم میخواد بتونم یونو؟چی خوشحالت میکنه؟از چی متنفری؟چه کارای دوست داری انجام بدی و...

نچ بلد نیستم

چرا سعی نمیکنی از رفتارام بفهمیش؟

حاضرررررر با تاخیر البتهه ":)

همه چی فعلا خوبه تا کارنامه ها بیاد البته....

ولی خداییی این ی ماه امتحانا اصن خوب نیس :(

ایگو...

نگرانش نباش...خوب دادیش
خوبیش اینه زود تموم میشه

حس یه دوست که خیلی دوست داره :)

 

اینو که خوندم، یهو گفتم «هه» و دست مو جلو دهنم گرفتم که ذوق مو کنترل کنم. چشام قشنگ برق زد و خندید، میدونم. و خانواده هی دنبال اینکه چی شده...

حس خوبیه برایت...")



و اینگونه بود که از کاور فالینگ هری و ویت اوت می هالزیت لذت بردیم دبیرمون ازت تعریف کرد
به همین زیبایی

میمیممسخصخصخثخمینبدبدبدینمیخصخینبنتبتلنبخ T~~~~~~T

به دبیرتون بگو ادمین وبه سلام رسوند XD

ایگو..میدونستم خوشحال میشی زودتر میگفتم

بهش گفته بودم دوستمی

چون نمیفهمم؟چون احمقم؟یا چون بلد نیستم
هعی
ام ..خب خوبی؟
نمیدونم شاید الان ان نباشی یا نمیدونم کلا اره...
شتت چرا اینطوریممم
اهمممم
چک زدن خود*
وجی:عنتر بازممم؟
من:هاع؟
*وی از خوددرگیری مضمن رنج میبرد*
اره

هیچکدوم

خوبم..تو؟
خودرگیر کیوت...
چیکار میکنی؟

هعییی کیوتم 

بد نیستم پیشی

هعییی...

طبق معمول با نیا سریال میبینم

خوب باش


چی میدیدین

اگه خوب باشی منم هستم قشنگگ

تابستون دوست داشتنی ما"

تا قسمت 11 دیدیم بعد من تب کردم قرار بود بخوابم برم حموم نیاعم قرار بود بره خیر سرش برا امتحانش بخونه ولی چه کنیم؟...هردومون گوشادیم 

+وای رو اکیپ پارک سوجون هیونگ شیک تهیونگ ووشیک کراش زدم

الانم دوباره میخوایم بریم قسمت 12 ببینیم

خوبه...

اشناست...
....باز مراقب خودت نبودی نیو؟

هوارانگ لاین..

کیوتی تازه اومده درحال پخشه ووشیک توش

ه مهم نیست زیاد این اتفاق میوفته...

 اییییییییییییی پسرااممم وای وای وای خیلی کراشن اه نمیتونم خدااااا منو بکشششش

بخدا یهروزی از دستشون خودمو پرت میکنپ پایین اههه

اره..تو چنل دیده بودمش

ودف...معلومه که مهمه
جر..بیخود

خیلی اه قلبم نیست...وا

ایگو..

ودففف نتم ریده....

وایی قلبم خیلی کیوتن 

نیست...واقعا میگم مهم نیست

هعیییی...

اییییییی دمروز که دیدمش احساس کردم خیلی تنهام... نه همدم دارم نه دوست نه...

که مهم نیست..هان؟



من کیک هویجم برات؟

اوهوم نیست 

نچچ تو پیشی منی یونو؟

(به دل نگیر میدونم چندش شدم)

کیوتیییی

محکم بغل کردنت*

ام...راستش...وقتی باهات حرف میزنم یه حس عجیبی بهم میدی...حسی که هیجکس نمیده....ارامش؟نمیدونم اما این حسو دوست دارم

پیشی تو...

مهمه

و...اگه..
نه هیچی

اره تو ایز ماینی یونو؟...البته اگه خودت بخوای... هوم هارتم...

بگوووو کنجکاو گریدم....هعی اشکال نداره پشمکی

عجب....




شب زود بخواب

ریز کردن چشمام...هستی دیگه؟ هعی... ام زود قراره بخوابم چون نیاعم میخواد پیش هم بخوابیم تو حالمون میخواد صبح پا شه درس بخونهباید زود بخوابیم  ولی خب اگه عم زود بخوابیم مطمعنن تا ساعت 5 خوابم نمیبرع...یطورایی مثل ووشیک..و خب وقتی میخوابم کابوس وحشتناک میبینم پسس فکر میکنم بهتره نخوابم....حتی یبار خواب دیدم ترکم کردی..هیلی بد از خواب پریدم:////////

خواب دیدی من ترکت کردم؟

اوهوم...:///

خواب چرتی بوده

ولی شاید یهروزی به واقعتی بپیونده...کسی نمیدونه
هعی

عجب...

هعیی...کیوتیم:)

محکم بغل کردنت*

واقعا همیشه حالمو خوب میکنی

دوستت دارم :///همین :/

جر 

(اهمیت نده حالم خوب نیست دارم هزیون میگم)

کیوت؟حقیقتا وجه کیوتی درخودم نمیبینم...

خوب باش نیو..هوم؟
تب داری هنوزم..؟

شاید چون من همه رو کیوت میبینم؟ چون به گسای که دوستمن یا دوسشون دارم میگم کیوت؟نمیدونم...

پشمکیم اگه خوب باشه منم خوبم

ام یکوشولو بالاعه ولی زیاد نیست فقط گلوم درد میکنه...خوب میشم یه سرما خوردگی خفیفه 

عجب...

هوم
دکتر رفتی..؟

هیح...

ام پریروز بیمارستان بودم....

میدونم

وضعیت تبت چطوره؟

خوبم فعلا اما امروز رفتم مدرسه به خاطر ریاضی کفوتی و حالم بدتر شد:/

پوکر؟اونم امروز؟

اوهوم ://

مودم امروز فقط پوکره:/ اره همه چی ریده شد امروز...اما به خاطر چند نفر از جمله تو بهترم

نباشه

افرین..

نیست هانی...

(چیزی  نیست وی رو کلمه هانی قفلی زده )

قفلی

عجب...
به بقیه هم میگی هانی؟

میبی نمیدونم با کسی حرف نزدم شاید بگم :/

عجب

زدن تو سر خود*

خدایا..دیگه چرا

هیچی
*وی از بیماری خود درگیری مضمن رنج میبرد*:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬