𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

همون جعبه؟

__________________________

"قلب مثل یه جعبه نیست که با محبت‌ها و عشق‌هایی 

که دریافت میکنه پر بشه.باید گسترده تر بشه.

اما قلب تو؟

درست خود اون جعبه بود!"

                                                   "hidden dream

__________

لازم نیست بگم هیچوقت از هیدن دریم بیرون نمیکشم...و اینم نتیجه گشتن بین پاراگرافای موردعلاقست

و قضیه 555 چیه؟اوه..اره

امروز اینجا 555 روزه میشه..(صرفا چون رند بود و خوشم اومد گفتمش.)

555 کم نیست..قطعا نه

چیزی حدودا 18 ماه

79 هفته

 و 13320 ساعت(تقریبا)

و اینجا؟خونه منه و گذرگاه شما...

همین؟اره همین

خبری نیست؟حالتون چطوره؟همه چیز خوبه؟افرین

خوب باشین..هوم؟

۹ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۴ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

میگم پیری

تکذیب کن 

مستر فرتوت نچ نچ نچ

فرزندم....من پیرم؟

من اکسیر جوونی خوردم

 های الی.. 

خخ...ببین کی اینجاست

:))))) مبارکه هانی منم تقریبا 80 روز دیگه یک ساله میشم

اینجا خونه هانیه منه؟ هوم

 خستممم ولی خوبم... اند تو کیتی؟

 

یکم دیگه مونده...

عجب...
استراحت کن...
خوبم

اوه اون بالا..

..

چه رند..

گودی¿

هیونگ من ارور دادم..

اون بالا...؟




اره 
به شدت...تو؟
چیشده دونسنگ؟

سلاممم

ایگو..سلام

حالت چطوره؟

فرصتممممم 

بدو جایزه بده 

ریلی؟دقت نکرده بودم

جایزه چی باشه فرزندم؟

قلبه..

 

به قول مام پیری هیونگ

چه خوب..نمیدونم

خاک تو سرم هیونگ دارم گریه میکنم:|~

هوم...



عجبا...
بدون...
فاک..چیشده بچه

کیوتممممممم *محکم بغل کردنت* *بوسیدن سرت* #اوما بزرگ الی من پیرممم نیست اه

#طن

نسبتاتون داره خطرناک میشه..چرا همه چی درهمه

یهه

خوبی؟.. 

هوم..

تو؟

هوممم الی گشنگممممم۰-۰

چرا وقتی میگی گشنگ خندم میگیری؟قطعا طبیعی نیست

من بدم میاد نقطه حالا هی تو بده باش هیونگ؟

 

جر قبول کن حالا تصورم ازت یه پیرمرد ریشوی عصا به دسه که برای داداش کوچیکش داستان میخونه اونم درام

گودم..

هیونگ کمال دزیره در من اثر کرد:|~

اهنگممAlley:|~

ایگو..نقطه رو یادم رفته بود



حقیقتا کاملا اشتباهه
خوبه...
شت...متاسفانه قراره شدیدا غرق بشی

کوری تو بگردم پیر شدی پدربزرگممم 

قبول کن گوسفندی🤌🏻

کتک؟قطعا کتک طن


چاره دیگه ای دارم؟

نیو 

پیره به مولا توله این خیلی پیره مفلوکه مستهلکه قدیمیه:>

من به این خوبی

قدرمو نمیدونین
یونو؟

ج منو ندادی=-=

هی...دیدم

خصوصیه؟
همین الان داشتم جوابو میدادم

گشنگم؟چون شاید عادت کردم
چی بت بگم کیوتی؟

نه...بار صدهزارم؟من کیوت نیستم..قطعا

سالام *-* 

سان شاین..

حالت چطوره سانام؟

این از یاد رفتنته؟:|~

 

نمیخای برا دونسنگت داستان بگی؟عه عه

هوم..

نترسونم حالا..ولی واقعن گریه م گرفته..

در میان کوچه پس کوچه های قدیمی

صبح تازه طلوع تازه

اما تو با من نیستی("

اره



عه؟داستانای من پایانشون خوش نیستا
دونسنگ نصیحتت کنم؟

هوم هستی
*سرمو گذاشتن رو شونت*
*گریه کردن*

ایگو...

مبارکت باشه

شولولولوپبووووولو

پریسا

یه پیام بده تو وات...همه چتام و شماره هام پاک شده...")

اول بخل / •-• \

معلومه که اول بغل

#اوما بزرگ نچ الی من سانشاینه.... قهوه ای طور و خعلی کیوت یه عادمی که همیشه بت حس خوبی میده و کاری میکنه حالت خوب شه یونو؟

#طن؟

تحویل بگیر

🚶

مهدیس درحال گذر کردن؟

اینم اضافه کنم که تو اوما بزرگم تنها کسی هستید که بخ خاطرشون تو بیانم تنها کسایی که منو یادشون اند تنها کسایی منو دلداری میدن

")

خوب باش..

پ من امدم / •-• \ 

خوبی جوجه اپا؟

کیوت قشنگ من

*بوسیدن سرت*

عجب..

نگا پیری فراموشیم داری هیونگ

 

بهت گفته بودم روانم سداند میپسنده فقط ن هیونگ¿

میخای بگی نخون؟..

من همیشه در مورد اون فک میکنم..

هیچکش نمیتونه نزدیک تر از اون بشه..

اون روشن تر از چراغه..

در شب به ارامی میدرخشه..در شب..("

برعکس..حافظم قویه فقط نشونش نمیدم



اره و منم گفتم سراغش نرو چون جذبش میکنی
اره میخوام بگم نخون چون روت تاثیر میزاره
")

یس مهدیس در حال گذر کردن🚶

الن جانم نخ سوزن داری بدی بم؟🚶

بله بله

چی شده که جر خوردی؟

اگه الیم خوب باشه منم خوبم

خوبم..

من دیگه چیکار باید بکنم تو راضی باشی خدایا گوسفندان رو شفا بده

گوسفندان قابلیت لگد زدن دارن؟

نیو 

منی که دارم پس از این صفات پاره میشم*

پاره نشو حالا

555..عدد جالبه!

البت همه عداد رند جالبن:|!

نظر منو بخوای 444 جلب تره 

هیونگ نشون بده فیض ببریم عه

 

روحم اروم میگیره..درد و اشک و هم زمان میده..

مهمه؟..

صبح تازه طلوع تازه اما تو با من نیستی("جر

یونگ حال نداره

یونو؟


و تو میخوای پایان تو و لرد سد باشه؟

اره مهمه

خوبم آپایااا تو چی؟! 

منم خوبم فسقلی

چه خبر
همه چیز خوبه؟

نه گوسفندی بدبخ خر که تیستی میخای جفتک بندازی وشییییی=-=

اره میخوام محکم بزنم تو سرت

اوما بزرگ#

خداییش الیم کیوتههههههه ایششش

من؟کیوت؟

مایل به کتک؟

نیو 

همه رو قبول دارم 

فقط یچی موند 

این گوسفند بچ خره دلبره منههههه 

اومو

من؟

منم خیلی دوست دارم باور کن عسیسم 

 

اره یو 

 

دست به نوم بزنی دست به نوت میزنم :/

جاش درد میکنه؟



خدایا

فرتوتی دیگ مال همونه پیر شدی غر غرم میکنی

 

جر بنظرت اگه سد باشه من هستم شاهدش باشم؟..

 

عذابش لذت بخشه

حیف که...



نه
قطعا

بیخیال
خودازاری داری مگه بچه

آپا من کنجکاوم بدونم قیافت چی شکلیه •-• این خبر 🚶🏻‍♀️

قیافم؟قیافست

سو..بیا خ

اوما بزرگ#

نچ ال برا خودمه 

(سعی در حرف نزدن با الی)

از دستت اعصیبیم

اومو

همه از دستم عصبین
من مال خودمم یورابون

توسط فتحعلی شاه عزیزم سخت به فاک رفتم صو الان بدجور پاره هستم🚶

برا همین نخ سوزن میخوام🚶

تازه امیر کبیرم اومد روش...ناصرالدین شاه...یه شیخ نمیدونم چی هم بودتریسام بود اصن عفف🚶

قراره تا صبح بیدار بمونم🚶

عهی🚶

من نمیخندم

شیخ شیرازی نبود احیانا؟قراره با اینا پره بشید

نمیخوام پیام بدم 

چرا؟

سلام الیی

چطوری ؟

 

مبارک بوشه 💕

هی مائده؟تویی؟


خوبم...تو چطوری؟

خوبمم تو چییی

منم خوبم

چخبر

موندنت توی بیانو این مدت طولانی تبریک میگم الی 

باید بهم جایزه بدی پرنسس

راستی...بیا خ

هیچچ کلاس امروزو پیچوندم😎

واو چه کار پسندیده و خوبی😂

افرین خوشم اومد

نچ باید بخندی اصن پاره شو زود-.-🚶🏻‍♀️

خود کصکشش بود لعنتییی...🚶🏻‍♀️

اصن مث این بچه دوساله ها عر میزد میگف ددیییی ناصر محکمم تررررررررررر

وای خدایا جررررررررر

قهرم با تو 

بمیرم برا خودم 

جای چی..منحرف شدممم

حیف ک؟بیخیال هیونگ پیرمرد 

 

خوبه که میدونی

 

شاید داشتم که الان ساعت هاس زل زدم به یه گوشه و برای عاقبت اوژنی زجه ها میزنم..

به هیچکس نمیدمت

 

ولی من اعصبی نیستم

...

عه

...


هوم

اره خودمم

 

 گود ،بمونی

خوبم مرسی

خوب بمون

برا خودمییییییی هیق...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬