𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

سناریوی بی‌پایان

+ یادته آخرین باری که بهت گفتم دوست دارم کِی بود؟!
- نه فقط یادمه خیلی وقته از اون روز میگذره و تو از اون روز به بعد دیگه بهم نگفتی دوسم داری.
+ خب، حالا دلیلش رو میدونی؟!
- دلیلشو نمیدونم فقط اینو میدونم و مطمئنم که مثل قبل دوسم نداری.
+ راستش دلیلش برمیگرده به خودت.
- یعنی چی؟ یعنی من کاری کردم که اینجوری سرد شدی و احساست یخ زده؟!
+ آره، تو نمیدونی چه روزایی گذروندم، چه سختیایی کشیدم، چه دردایی رو به جون خریدم که الان اینجوری احساس ندارم، بهم ثابت شد تهِ عشقای امروزی تبدیل شدن به یه آدم بی تفاوت و بی حسه.
- من چیکار کردم که فکر میکنی مقصر منم؟!
+ تو خیلی کارا کردی و بزرگترینش این بود که احساسمو ندیدی، اما من نمیگم مقصر تویی شاید مقصر اصلی منم چون این من بودم که بهت اجازه دادم هرجور دوستداری باهام رفتار کنی و تهش بشم اینی که روبروت ایستاده و با گذشتش خیلی فرق داره.
- خب ببین الان من عوض شدم، خیلی...
+ عوض شدن تو برای من فرقی نداره، مثل اینه که به یه تیکه سنگ ابراز علاقه کنی و انتظار داشته باشی اونم اینکارو کنه اما در اصل اون یه تیکه سنگه و هیچی از احساس درک نمیکنه.هیچی!..

"بخشی از سناریوی بی‌پایان"

00:00

۱۳ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۴ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

چه تلخ...8 تا دیس لایک :/؟

ایگو...این قضیه لایک و دیس لایک ده مصیبت برام 

اون 9 تا لایکن ولی اونورن

پس فک کنم من دیس لایک کردم XD

الان درست شد")

لبخند که میزد دلم میخواست برای تک تک خط هایی که دور لبش می افتاد بمیرم

وقت هایی که با دستان کوچک و سفیدش ارام گونه ام را نوازش میکرد، دیگر کنترل قلبم را از دست میدادم

او خاص نبود..اما تک تک کارهایش برای من زیباترین بود.

از موهای خرمایی رنگش بگیر تا نگاه های ریز و یواشکی اش به چشمانم

زیباترین من...")

او خود نور نبود اما تمام روشنایی بود که من برای زندگیم به ان احتیاج داشتم

تمام سهمم از زندگی..چیزی که سال ها منتظر رسیدن به آن بودم

تکه گم شده ای از من که پازل وجودم تنها با او کامل میشد.. همه چیزی که از خدا میخواستم

اغراق نمیکنم اما ان روزها تنها دلیل من برای زندگی شده بود

صبح که با یاد او از خواب برمیخواستم و شب ها که با یاد اون سر بر بالین میگذاشتم

و تو نور منی...

سهم من
همه چیز من..

همیشه در حرف زدن با من کم می اورد و بعد با قیافه حق به جانب به من زل میزد و میگفت کاری میکنم که فکر کند دلبری کردن بلد نیست

اما او نمیدانست هر نفسی که کنار من میکشد هوش را از سرم می پراند..

من مدت ها بود که قلبم را به او باخته بودم..

اوژنی من...

امشب زده به سرش که دلبری کنه؟

درست مثل شاه در صفحه شطرنج که نامش شاه است اما هیچ قدرتی از خود ندارد، چون تمام خودش را به وزیر بخشیده است..

 

مثل من که تمامم...از آن توست...

So, before you go

Was there something I could’ve said

?To make your heart beat better

If only I’d have known you had a storm to weather

So, before you go

Was there something I could’ve said
?To make it all stop hurting

It kills me how your mind can make you feel so worthless

So, before you go

___________________

𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒚 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔

گفته بودی ندمش..

for the night

 

Open your mind ’til I’m deep inside

Let me get so lost in you
Nothing but strangers, both you and I
But no one can judge what we do
Maybe we’ll pretend
And say we’ll meet again someday, but
We know it’s the end
So act like you love me
Love me
Even if it’s just tonight
Talk like you love me, love me
Love me
Even if it’s just a lie
Yeah, I will be there for you
I will care for you
I will die for you
For the night
Yeah, I will be there for you
I will care for you
I will love you but just for the night
Feels like we met in another life
‘Cause I know every part of you
Bringing our secrets into the light
Even if we know the truth
Maybe we’ll pretend
And say we’ll meet again someday, but
We know it’s the end
So act like you love me
Love me
Even if it’s just tonight
Talk like you love me, love me
Love me
Even if it’s just a lie
Yeah, I will be there for you
I will care for you
I will die for you
For the night
Yeah, I will be there for you
I will care for you
I will love you but just for the night
Maybe we’ll pretend
And say we’ll meet again someday, but
We know it’s the end
We know
Maybe we’ll pretend
And say we’ll meet again someday but
We know it’s the end
So act like you love me
Love me
Even if it’s just tonight
Talk like you love me, love me
Love me
Even if it’s just a lie
Yeah, I will be there for you
I will care for you
I will die for you
For the night
Yeah, I will be there for you
I will care for you
I will love you but just for the night

 

جوری که این اهنگ همه فکر و ذهنمو درگیر کرده...

انقدر این آهنگو دوست دارم که نمیتونم هی پشت سر هم پلی اش نکنم..

تو این موردم..

۱:۰۱

نظرت چیه بهم بگی چرا اون موقع بیدار بودی و نخوابیدی اوژنی؟

رز سفید من.....

میدونستی نمیزارم خشک بشی پیش من؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬