𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

شادی لحظه ای!

شادی لحظه ای!

در گذر سالهای زندگیش بارها قدرت این عبارت دو کلمه ای را بهتر از هرچیز دیگری درک و لمس کرده بود.
شادی،هدیه ای بود که لحظه ای کوتاه به سراغش می‌‌‌آمد و همناطور که سرزده آمده بود ناگهانی و سریع غیبش میزد و جای خودش را به غم،اشک گریه های تلخ و ناامیدی میداد.
ولی در آن لحظات کوتاه یا خنده های گذرا..گویی از یاد میبرد که شب جایگزین روز است...گویی فراموش میکرد که بعد از هر خنده اشک مهمان رخسارش میشود...
شاید هم دوست داشت به خاطر نسپارد که بعد از هر خوشی درد می آید...درد جانکاهی که سنگ را آب میکند و کوه را فرو می ریزاند...
دردی که درمان ندارد...

_____________

و بالاخره...من برگشتم!

 

۹ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۲ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

سلام الی، حالت چطوره؟ خیلی جات خالی بود

خوش برگشتی عزیزم

خدایا الا...خوبی؟

همه چیز رواله؟

دلااام خوبی ؟؟؟؟؟؟ 

خوبم دارل...

آشنا شدیم؟

سلام الییی

هی کیوتی من..حالت چطوره؟

عه اینجا

جوری که انقدر الان باهات راحتم که یادم رفته بود اینجا باهم آشنا شدیم

باران ۱۷

آیگو...خوشبختم

خوبی؟

جوری ک اون اولا ازت خجالت می‌کشیدم و حتی روم نمیشد بیام بگم سلام و الان...xDD

الان مشاور درجه یک من و گل ارکیدمی

خدایا..کار دنیارو ببین

الی کوفته قلقلی؟

وای فاک پرنسس من..

خودتی؟

Bogh

لیدی سارا

این چه وضعیه؟

عه این دختره..

این دختره اسم نداره ته ته؟

معلومه که خودمم 

لعنتی دلم برات تنگ شده بود ...

وای خدایا...نمیدونی چقدر دلتنگت بودم

همه چیز خوبه؟
تو وات پیام دادم ..شمارتو عوض کردی؟

عه این‌ دختره..النا..ملقب به کوکو

دوست داری کسی بهت بگه عه این دختره؟هوم ته ته؟

خوبمم

تو چییی

خدایا سوییت...

منم خوبم
چخبر کیوتی؟

مشاور..گل ارکیده..گمشوTT

وای ارکیده خیلی قشنگه چیشد ب این نتیجه رسیدی">

خدایا گامجه منو ببین...خب گل ارکیدمه دیگه..تازه پروفشو دیدی چه دلبره؟

شبیه گل ارکیده..لطیف
زیبا
با ظرافت
خوش بو
و دلربائه

خب حالا قهر نکن..همون کوکو کافیه پس میشه:

عه این کوکوعه

نه خب خوب نمیشه باز..

بذار..

عاااا..

اصن یه جور دیگه شروع میکنم.

بنام خدا

هی کوکو..

 

خدایا...ته ته؟

از اول؟


خیلی خب

عه این ته ته عه
احوال شما

منم همینطور عزیزم 

همه چی خوبه برای تو چی اوکیه؟

خب نه ولی نمیتونم جواب بدم اونجا راستش بیشتر تو تل هستم

برای منم خوبه حقیقتا

خوبه که خوبی
ایدیت؟

*اسکرین شات گرفتن و فرستادنش برا ارکیدهD:

خیلی قشنگ بود واقعا">

کلا لقب هایی که به گل ربط دارن قشنگن..

ارکیده خودش اینجارو فتح کرده خبر نداری گامجه..دیروز مورد تهدید واقع شدم

به توام لقب گل بدم گامجه؟هوم؟

اوه یهه...ببین کی اینجاست..

خدای من ببین کی کامنت گذاشته


احوال شما لیدی نابغه
خوبی

خوب عالی

احوال شما کوکو؟

خوب عالی

:>

بمونننننن

سلامتییی

حقیقتا دلم میخواد پاشم یکی از نوشیدنیای مورد علاقمو درست کنم ولی حوصله ندارم با اینکه سخت نیست.. خوابمم میادTT

الان چطور دارل؟

حالا میمیری بزاری فکر کنم من زودتر نشونش دادم؟=-=xD

تهدید؟وای شت برا چییی؟😂

اگه گلی هست ک بشه بمن نسبتش داد،آرهD:

بالاخره که شما رفیق شفیقشی گامجه

بگم یادم نیست بد میشه؟


بزار فکر کنم..
گل دالیا...که البته تلفظش میشه دیلیا

نمیدونم درست کردم یا نه چون یادم رفته ولی فکر کنم درستش کردم

به هر حال امروزم میخواستم ولی بازم حوصله نداشتم-

خدا بخواد فردا درست میکنم دوباره

چون از قبل اسپرسویی که درست کردمو دارم و فقط باید با چندتا چیز دیگه ترکیبش کنم ولی نمیدونم چرا حوصلم نمیکشههه

اینجا...

دلت براش تنگ شده بود کلوچه من؟

خوش برگشتی !

+

چه قشنگ بود :))))

حالت چطوره؟..خوبی؟



مثل خودت

اینجا رو..

انیما..حالت چطوره؟

معلومه

چرا انقدر نیمت کیوته..

خوبم..تو چطوری؟:">

سلام عسلم 

میتونم باهاتون آشنا شم خوشگله ؟
#آیم_نات_الی

کیوت؟

بیشتر رو مخ و چلوسه تا کیوت..

وو از اینو انگار یه بچه دوساله نوشتش

وبتو دوس دارم

 

اوپس‌...اولین باره میای اینجا؟

رع

چ وضعی؟😂

ت کی بودی

 

ودف بچ

نمیدونی؟

آره  ^^

خودتو معرفی میکنی هانی؟

مرسی تو خوبی؟! :))))

لطف داری حیح☺

زیبایی از شماست~

منم خوبم...

کیوت‌...
چخبر

ای جان

به به

اینجارو

شرط میبندم کسی منو یادش نیس ههی

کی گفته؟

من یادمه
مهم همینه

#شبی_صد

#نیازمند_شوگر

#نیازمند_ددی_شکری

#بابا_شکری

#صیغه_ساعتی_100

پدرسگ این مستهجن بازیارو نکن تو وب من

تو غلط میکنی منو فراموش کنی پفیوز

کی پریساشو فراموش میکنههه؟

 

 

ساکت

شاید نیمه گمشدمو با این هشتکا تو وب تو پیدا کردم

ننم




خیانت به نفس؟

اه اه ببین با بقیه چجوری حرف میزنه

بعد به من میگه پدسگ

ادم با بستش مودبانه حرف میزنه؟

سلام:"

آره حتما

آنیما هستم ۱۶ سالمه..یهisfj

و شما؟:>

هاییی

پریسابم 17
Enfp
خوشقلبمممم عسلم

نفس منو فراموش کرده ولی

ارههه

از من یاد بگیر چق بهت احترام میزارم چق مودبم

تو همونی نیستی به من میگف الت؟

نچ

هیشکیو نمد چی ب چیه دوساله نیصم چ انتظاری داری چیو یادم باشه اسم وبتون ک عوض شده و یوزرا و پروفا و قالبهایی ک عوض کردین

کیری..نمیخندم

سارا متو نمیشناسی؟...مین الی..النا

دولوخ میگیا الی ت نیصیا

لامصب چنتا وب داری:/

همین یدونست همیشه

اهممم

بد دوتا کامنت بالایی کامنت م گفتی پریسایی...

ب م چر کص میگی ناموسا؟

 

داداش نگا کن ببین کی جوابتو داده اون پایین موقع پاسخ برات میزنه

😐من پریسایم ادمین وبشم هر چن وقت میام یه ایسگایی میگیرم میرم بدبخت خودش 99درصد مواقع ج میده 

ی نکته این وین منه ک اسمش عوض کرد راسیتش کص تنش😐

گو میخوری ب ی دختر اینجوری گیر بدی کصلیس دختر گیرت نیمده دگ گو نخو 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐چی میگی تووو ودفففف 

کصخلین ا دم خوشتون میاد ب م چ بای

خواهشن ساقیتو عوض کن واقعن جنس خوبی بهت نمیده 


الی اینجام بای(:

جیمیلام همرو بگا دادم اینم چند رو دگ بگا میره دگ هیچی ازم نمی‌مونه خدارو شکر😂

واه حالا چون من جواب دادم داری میری؟

خوبه اول خودت منو بدبختو به فحش بستی😐😂
حداقل قبل رفتن اینو بگو
واقعن عاشق الن سالاد الویه ایی بودی؟

الا این داسان ب ت چ کودوم خری ب ت اینارو گفته؟

الی گاییدمت🖕🏻

حاجی خودت قبلن گفتی 😐

اصن منو یادت هس؟
حرف دهنتو بفهم ها 

ت کیی

کص نگو کیرمم نیصی صیک

پریسایم😐💔 واقعن یادت نی؟ یه زمانی فرند بودیم 

داوش مگه داری؟
 از داشته هات مایه بزار 

کودوم درسا اسمت اشناس ولی کودومشونی تعریف

ا بر رلم مایه گذاشم شایدم رفیقام

کیرم ت ایران نتارو سیانت کردن

پریسااااا 

نه درساااا 
حاجی یه زمانی بهم میگفتن ددیسا یا کفتر اعظم 
مگه رل داری تو؟
تف

کیبردم کردش درسا منم چک نکردم 

والا م دوساله بیان نیصم عزیزم همچین چیزیم یادم نی اگ موچی یادته اون منم

رعد قیقا دوسال😂🤌🏻 ا وقتی ا اینجا رفتم باهاشم

بکیلیک

نمصن هر سری میام ت این اکانتم خندم میگیره اینو میبینم😂😂

سلام کیری😂😂

وای سارا...نمیتونم نخندم.



بزلرش زیبا
بعد میگه سلام زیبا

😂😂😂😂😂😂😂

اوپس...عوضش کردی؟

یح رو مخ بود

نگفتی کودوم پریسایی

ودف بچ..من النام الان

هعی خدا کونی

دهن منو سافیدین شماها

ادب؟

نوچ

م دگ با ادب نبیدم باید ادت کنی😂😂😂

کیوت بودنتو بیشتر دوس دارم

آها مصلا ایشولیی🥺✊🏻👈🏻👉🏻

😂😂

وای نه انقدرم مسخره

😂😂

عیحح

شلااا

خیلیم خشت بویاد

م با هل کسی ایشولی کیوت نمحلفم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬