𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘥𝘦-

ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙʀᴇᴀᴋꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀʀᴛ

"غمگین‌ترین دیالوگ"

________________________________________

غمگین ترین دیالوگی که تابه حال شنیدم مربوط میشه به سریال Fleabag:

"کاری نکن ازت متنفر بشم،

دوست داشتنت به اندازه کافی

دردناک هست..."

___

غمگین ترین دیالوگ برای تو کدوم بود..؟

۲۳ 𝐥𝐢𝐤𝐞 ۵ 𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞

غمگین ترین؟ 

نمیدونم 

ولی"دوستت دار"توی سریال شادی واقعا برام دراور بود

پسرممم ای

حس میکنم هپینس جزئی از زندگیت شده..


غمگین؟فکر نکنم 

ولی توی اتک آرمین گفت افرادی که نمیتونن چیز مهمی رو از دست بدن نمیتونن باعث تغییر چیزی بشن 

اینو دوس داشتم

اره...


حالت چطوره

٫٫(سوشی بخور ، خوشمزس :))

مزه سگ میده

با گذشت دو روز هنوزم اسهالم :)

اجازه دارم بخندم پریسا؟

نمیدونم چرا انقدر به این خندیدم..حقیقتا ودف

 زمان همه ی زخم هارو درمان نمیکنه 

 

کیدراما استارت آپ 

این برای من غمگین ترین بود 

درد و زخم..عنصر ماندگار یه دیالوگ غمگین



اینو..
حالت چطوره پرنسس

اون دیالوگی ک میگف 

"قلب من فقط درد کشیدن بلد بود " 


الیته زیادن ㅠㅠ یادم‌نمیاد دیگه 

چرا انقدر اشناست..



هوم
حالت چطوره

یه دیالوگی بود توی فیلم "MoTher" میگفت:
تو هیچوقت عاشق خودِ من نبودی..
عاشق این بودی که من اینهمه دوست دارم..

میخواستم اینو بزارم..چون اینم به نظرم دردناک بود از اون دورن گذشتم پس میتونه دیگه برام دردناک نباشه

حالت چطوره؟

چقدر.... خوب بود این")

یاه...

حالت چطوره

"پافشاری برای داشتن چیزی که میدونی تا آخر سهمِ تو نیست،

چیزی نیست جز آزارِ قلبِ بی پناهت.."

چقدر وارونگی.."

حیح*-*

آیم گود توخوبی؟@-@

خوبه..

منم خوبم

قطعا همینه..اخخخ یی هیونمو بدید برم 

نچ نچ

اگه دیگه حرفاتو قبول کردم

نمید شاید چنلای مشترک داریم 🤝🏻😂

 

هی خوبم الی :( 

ت چطوری؟؟

میبی


هی...عالی باش دود..هوم؟
منم خوبم
همه چیز خوبه؟

چرااا؟
دلم برات تنگ شده

ایگو...نمیای پیشم

من فکر کردم بام قهی :/
دیدم تو وات ج نمیدی دیه گفتم ولش هعی

وات نیستم فعلا..به جز برای یه نفر

بیا همینجا نیو

هوم فعلا... :)

اگه تونستم میام..نتم ضعیفه بیان بزور باز میشع...اند در حال حاظر از بیان دارم متنفر میشم :))))

 

و دلیلش؟

یکی از بهترین دوستام....ترکم کرد...مثل همیشه
و بهم گفت تو بی ارزش ترین ادم روی زمین و ازت متنفرم... :))

کدوم احمق بچی همچین زری زد؟

:)))...بهترین دوستم؟...یا بهتره بگم یه ادمه مرده

احمق...اون قطعا بهترین دوستت نبوده

هوم؟یه ادم مجازی..پشت صفحه گوشی
مگه اینکه دوست واقعیت بوده باشه
نمیتونه بهترین باشه
نه توی هیچ زمینه ای

:))...هعی ولی توعم بهترین دوستیم...البته تو ایز ماینی...

اما دیگه عادت دارم یکی بم ضربه بزنه :)

بالاخره بهترین دوستم یا..؟

من نمیزنم

ایز ماینی... قطعا ایز ماینی
:))...هعی
پیشی کیوتم
بوسیدن سرت*

...

کیوت؟خدایا

هیسس...تو کیوتی منی
حتی بگه برا اون ادما ددی هات باشی برای من کیوتیی همین که گفتم

کیوتی؟نه..اگرم باشم فقط برای گوک

ددی هات..کیوت
اونا جاست برای یه نفرن

هعی... باشه "))))

گود..

و برای اون دوستت؟
نه لعنتی اون دوست نیست
برای اون ناراحت نباش
هوم؟

"))) اجازه اینو دارم یه دقیقه خوشحال باشم؟ اجازه اینو دارم یه دقیقه ریده نشه تو زندگیم؟

همه دارن

توام داری...

قطعا ندارم....
فکر کنم نزدکی یک ماهه نخندیمم خبر خوبی نشدیم

الان با چی خوشحال میشی نیو...؟

قطعا داری...خوشحال میشی
بالاخره

وقتی تو پیشمی؟

وقتی پیشتم خوشحالی نیو؟

سعی مینمایم 

خوبه ک خوبیی

 

مب اوکیه؟؟چیزی بهم‌نمیگع

افرین..


اره خوبه.الان

غمگین ترین دیالوگ ..

شاید این باشه ..

"تو شیشه شکسته بودی و من با اینکه میدونستم اسیب میبینم بازم  لمست میکردم"

البته،برای اینکه بهتر بتونی حس و حال این جمله رو درک کنی،باید خودتو جای کاراکتراش بزاری..

 

لازم نیست خودمو جای کسی بزارم چون تجربش کردم

هرچند..بعد یه مدت خودم اون شیشه شکسته بودم


هو اریو؟

اره....

اگه با همین خوشحال میشی پس خوشحال باش

خب،پس باید بدونی تک تک کلمات این جمله چه دردی داره

چون فقط کسی که درد کشیده،میتونه دردشو حس کنه

 

دوست دارم یه ناشناس باقی بمونم سیگنورا 

و تو کشیدیش




عجب

وقتی پیشتم احساس خوبی دارم... با حر حرفی که میزنی با هر عکس العملی که نشون میدی خوشخال میشمو خنده روی لبام میاد...نمیدونم چطور و چرا ولی تو تنها کسی هستی که میتونه منو خوشحال کنه با رفتاراش

گود...

پ بیشتر بیا
هوم؟

خب،میشه گفت اره سیگنورا

من با زخم شدن دستام مشکلی نداشتم..چون عاشق شیشه شکسته شدم بودم

عاشقی تاوان داره،تاوان عشق منم زخم شدن دستام بود..زخمایی که هیچ وقت خوب نشد..

 

 

 

خوب که نمیشه سنیور..ولی کمرنگ چرا

منتظرش باش

میشه ترکم نکنی؟ اگه ترکم کنی واقعا نابود میشم... تو یطورایی تنها کسی هستی که دارم... تنها کسی که میتونم بهش اعتماد کنم

:)

نه..نمیرم نیو

هی یو... مرسی :))
مرسی که تحملم میکنی
مرسی که همیشه پیشمی
مرسی که همیشه حالمو خوب میکنی...

هی..دیوونه

معلومه که تحملت نمیکنم
انقدر نگو مرسی نیو
کاری نکردم برات..هوم؟
قبلا میخواستم یکاری بکنم..ولی ادامش ندادم
تمومش کردم..پس چیزی نیست

:) چرا واقعا صبر عیوب میخواد منو تحمل کرد

چرا خیلی کارا برام کردی.. خیلی...

هعی هوممم ")))...

 

نوازش کردن موهات*

زل زدن تو چشمات*

فکر نکنم کمرنگ بشه..

اگرم زخمام خوب شه،دستم مثل اول نمیشه،درسته؟

انتظار...تو دامنه لغاتم چیزی به اسم انتظار نیست

 

هم صحبت خوبی هستی سیگنورا

میشه

بیخیال
هست 

عجب
توام همینطور سنیور

ممنون سیگنورا

 

از هم صحبت شدن باهات لذت بردم،امیدوارم بازم بتونیم حرف بزنیم!

 

عجب...خوبه

اینجا هنوز کسی هست؟

اینجا همیشه کسی هست...

بستگی داره تو کی باشی...و تو کی هستی؟

اوه خوبه

من میزوکی ام

نوشته هات قشنگن همین

شاید چشمهای تو قشنگ میبیننشون...

خوشبختم
حالت چطوره دود

ممنون

منم خوشبختم میشه اسمتو بدونم؟

من خوبم مرسی تو چی؟

مین الی...ولی النا صدام کن



خوبم...ممنون

چشم النا

^^ راستی تولدت مبارک

؛)

هی..ممنونم دارل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝘾𝙝𝙤𝙤𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚
'𝘾𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙄, 𝙬𝙚 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙚
𝐡𝐨𝐦𝐞𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫𝐬